Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Задля удосконалення та подальшого розвитку ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» у період із 12 березня по 24 березня 2024 року проводилося опитування серед випускників задля вивчення якості наданої освіти та вдосконалення освітньої програми.

В опитуванні взяли участь 32 респонденти з 1985 до 2023 років випуску. Джерелом фінансування навчання державний бюджет указали 78,1 % респондентів, а кошти фізичної (юридичної) особи – 21,9 %.

81,3% опитаних відповіли, що задоволені якістю отриманої освіти, відповідь «скоріше так» дали 12,5 % респондентів, «скоріше ні» – 6,2 %.

93,8 % учасників анкетування вказали, що працюють за фахом, 3,1 % опитаних – не за фахом, але за спорідненою спеціальністю (у спорідненій галузі), не працюють за фахом – 3,1 %.

На питання «У який спосіб ви знайшли своє теперішнє місце роботи?» відповіді розподілилися так:

               1а.png

Більшість випускників, а це 90,6 %, відповіла, що наявність диплома про вищу освіту для роботодавців було одним із вирішальних чинників. Такий же відсоток респондентів підтвердив, що для роботодавців здобутий фах був важливим. Такий же відсоток респондентів підтвердив, що для роботодавців здобутий фах був важливим.

Оцінюючи актуальність ОП за шкалою від 1 до 5, де 1 (зовсім неактуальна), а 5 (актуальна), респонденти висловилися на користь актуальності ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова»:

2а.png

Відповіді щодо рівня підготовки за ОП передбачали врахування кількох позицій, кожну з яких оцінювали також за п’ятибальною шкалою, де 1 – дуже незадоволений, 5 – дуже задоволений. Опитані стверджують, що дуже задоволені рівнем:

-  загальнотеоретичної підготовки – 71,9 %;

-  спеціальної (професійної) підготовки – 71,9 %;

-  практичної підготовки – 68,8 %;

-  формування комунікативної компетентності – 78,1 %;

-  розвитку здатності до навчання й саморозвитку – 78,1 %;

-  формування умінь працювати в колективі, команді – 68,8 %;

-  розвитку ерудованості, загальної культури – 75 %;

-  оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями – 62,5 %;

-  розвитку лідерських якостей – 56,3 %.

Відповіді на питання «Які з навчальних дисциплін є, на Ваш погляд, найбільш корисними та важливими?» засвідчили особисті уподобання випускників. Серед найбільш поширених відповідей такі: «Сучасна українська літературна мова», «Практичний курс англійської мови», «Психологія», «Методики навчання», «Історія української літератури», «Історія зарубіжної літератури», «Усі навчальні дисципліни є важливими і корисними».

На питання: «Чи є, на Вашу думку, кваліфікація, яку Ви отримали, престижною на ринку праці?» відповіді розподілилися так:

      3б.png

На питання «Якби Ви знову приймали рішення про вибір закладу вищої освіти, чи обрали б ви сьогодні КДПУ?» випускники відповіли:

4б.png

65,6 % респондентів зазначили, що обрали б саме освітню програму «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова».

Діловій репутації, іміджу КДПУ за п’ятибальною шкалою поставили найбільш високу оцінку 65,6 % опитаних. За рештою показників 5 балами оцінили:

-     зміст освітньої програми – 75 %;

-     використання сучасних методів навчання – 59,4 %;

-     загальна організація роботи структурних підрозділів КДПУ – 59,4 %;

-     робота органів студентського самоврядування – 56,3 %;

-     якість матеріально-технічної бази – 28,1 %.

Серед висловлених пропозицій щодо покращення підготовки фахівців за ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» виокремимо такі:

-     вивчення системи оцінювання, заповнення шкільної документації;

-     практика, стажування у вишах Європи;

-     передбачити збільшення годин на практику;

-     уможливити викладання носіями мови.

Щиро дякуємо нашим випускникам за участь в анкетуванні. Аналіз відповідей дозволить окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку здобувачів до потреб ринку праці.

Результати анкетування випускників будуть обговоренні на міжкафедральному семінарі та засіданні вченої ради факультету української філології, така взаємодія усіх зацікавлених сторін має на меті подальше удосконалення змісту освітньої програми та підвищення якості її

25897
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31