Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Серед здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня освіти в січні 2025 р. в онлайн-режимі проводилося опитування щодо якості викладання вибіркових дисциплін на ОП «Українська мова і література, зарубіжна література». Проведений моніторинг дав можливість оцінити відповідність освітнього процесу та програмного матеріалу сучасним вимогам та потребам здобувачів, отримати якісний зворотний зв’язок, відкоригувати (за потреби) зміст та стиль навчання дисциплін за вибором. В опитування взяли участь 17 респондент. Анкета містила 9 питань.

На питання «Чи знайомі Ви з процедурою вибору навчальних дисциплін?» здобувачі вищої освіти відповіли: так, детально 69 % респондентів; так, у загальних рисах 5 (31%) респондентів.

Цілком задоволені процедурою вибору навчальних дисциплін в університеті 94 % опитаних, частково задоволені – 6%.

100 % респондентів цілком влаштовує кількість запропонованих дисциплін вільного вибору.

Серед найвагоміших чинників, які впливають на вибір навчальних дисциплін, було відзначено такі:

  • зв’язок зі спеціальністю, за якою навчаюся;
  • зв’язок із майбутньою професійною діяльністю;
  • практична спрямованість дисципліни;
  • дисципліна корисна для розширення кругозору;
  • викладач, який пропонує і буде читати дисципліну;
  • цікавий зміст дисципліни;
  • рекомендація старшокурсників (тих, хто прослухав цей курс раніше).

                Перед тим, як зробити свій вибір, 60 % опитаних ознайомлювалися із силабусами вибіркових дисциплін; 40 % – лише тих дисциплін, які зацікавили.

                Для 100 % опитаних обрані дисципліни виявилися цікавими та необхідними, містили корисний матеріал; 80% зауважили, що вибрані курси були цікаві та необхідні, містили корисний матеріал; цікаві, але не зрозуміло, де ці знання можна застосувати – 6%.

                Серед найбільш змістовних і корисних вибраних дисциплін для опитаних виявилися такі: психологія благополуччя, блогерство,   український дисидентський рух, мистецтво виразного слова, медіапсихологія, польська мова, медіа психологія та ін.

                На питання «Чи обрали б Ви ці дисципліни повторно, чи змінили б свій вибір?» відповіді були такими:

  • так, обрав(-ла) б їх знову 71 %;
  • деякі дисципліни не обрав(-ла) би знову                           30 %.

          Серед основних пропозицій щодо політики і процедур вибору навчальних дисциплін виокремлено такі: посилити зв’язок дисциплін із практикою, розширити перелік курсів, дозволити зміну вибраних курсів у визначений термін.

Щиро дякуємо нашим здобувачам освіти за участь в анкетуванні. Аналіз відповідей допоможе зрозуміти пріоритети покращення якості освіти, виявити проблемні аспекти та усунути недоліки у процедурі організації обрання та вивчення дисциплін за вільним вибором.

Результати анкетування будуть обговоренні на засіданні вченої ради факультету української філології.

29342
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28