- Методика організації проектної діяльності учнів при вивчені теми «Спадковість і мінливість» (за програмою 2017 року).
- Методика проведення практичної роботи з теми «Моделювання фізіологічних і поведінкових реакцій організмів на подразники, сформовані іншими організмами екосистеми ( у вигляді розгорнутих ілюстрованих схем )» в 11 класі ,профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Методика проведення практичної роботи з теми «Порівняльна характеристика змін у процесі еволюції органів травлення , дихання та виділення як оптимізація їх процесів метаболізму» в 11 класі, профільний рівень навчання (програма 2017 року),
- Методика проведення практичної роботи з теми «Проаналізувати різні види біологічних/ екологічних наукових творів ,визначити їх особливості, мету та завдання ,недоліки та переваги» в 11 класі, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Методика проведення практичної роботи з теми «Розрахувати основні статистичні показники для порівняння мінливості біологічних об’єктів(середнє арифметичне ,медіана ,стандартне відхилення ,коефіцієнти Фішера та Стьюдента)»в 11 класі ,профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Методика реалізації історичного та порівняльного підходів до змісту навчання під час виконання учнями 7-го класу практичної роботи «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин» (за шкільною програмою з біології 2017 року).
- Методика реалізації історичного та порівняльного підходів до змісту навчання під час виконання учнями 7-го класу практичної роботи «Порівняння будови скелетів хребетних тварин» (шкільною програмою з біології 2017 року ).
- Методика реалізації історичного та порівняльного підходів до змісту навчання під час виконання учнями 7-го класу практичної роботи «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин»(за шкільною програмою з біології 2017 року) .
- Методика формування діяльного компоненту при вивченні теми «Адаптації»(за програмою 2017 року).
- Методика формування еволюційних понять про рушійні сили та етапи антропогенезу при вивченні теми «Еволюція органічного світу»у 9-му класі (за шкільною програмою з біології 2017 року).
- Формування предметних здоров’я зберігаючих компетентностей учнів під час вивчення біології людини (за шкільною програмою з біології за 2017 рік).
- Методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя»,11 клас.
- Методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя»,10клас.
- Методика формування змістовної лінії «Громадянська відповідальність» в курсі біології старшої школи (за програмою 2017 року).
- Методика формування змістовної лінії»Екологічна безпека і сталий розвиток» в курсі біології старшої школи (за програмою 2017 року).
- Методика формування змістовної лінії «Здоров’я і безпека»в курсі біології старшої школи (за програмою 2017 року).
- Методика формування і розвитку загально біологічного поняття «ароморфоз»у курсі біології основної школи ( за шкільною програмою з біології 2017 року).
- Методика формування і розвитку загально біологічного поняття «дегенерація» в курсі біології основи школи (за шкільною програмою з біології 2017 року).
- Методика формування і розвитку загально біологічного поняття «ідіоадаптація» в курсі біології основної школи (за шкільною програмою з біології 2017 року).
- Методика формування поняття про еволюцію поведінки тварин та її пристосувальне значення при вивченні теми «Поведінка тварин» у 7-му класі (за шкільною програмою з біології 2017 року).
- Методика формування ціннісного компоненту в темі «Біологічні основи здорового способу життя» при виконанні навчального проекту «Особиста програма зміцнення здоров’я», 11 клас.
- Методика формування ціннісного компоненту при проведенні практичної роботи «Критичний аналіз реклами харчових продуктів та біодобавок», 11 клас, профільний рівень (програма 2017 року).
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Адаптації» при виконанні навчального проекту «Планування подорожі в субекстремальні умови (джунглі, пустелю, Арктику, підйом у високогір’я, занурення на глибину)»,11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Біологічні основи здорового способу життя» при виконанні навчального проекту»Вивчення тенденцій у виборі продуктів харчування населення України, аналіз їх причин і наслідків (соціально-, економічно- та валеологічної орієнтоване дослідження)», 11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Екологія» при виконанні навчального проекту «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природничих чи штучних)», 11 клас.
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» при виконанні навчального проекту «Клонування організмів», 11 клас.
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» при виконанні навчального проекту «Нанотехнології в біології», 11 клас.
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» при виконанні навчального проекту «Транс генні організми: за і проти», 11 клас.
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Рух» при виконанні начального проекту»Дослідження зв’язку між чисельністю одомашнених тварин і розвиток людства», 11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року)
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі Рух» при виконанні навчального проекту «Ріст рослин в умовах невагомості»,11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Рух» при виконанні навчального проекту «Створення моделі еукаріотичного джгутика (війки)», 11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
- Естетичне виховання учнів в процесі роботи з натуральними засобами навчання в 6-7 класах.
- Формування прийомів логічного мислення в учнів під час вивчення біології людини.
- Можливості шкільного курсу біології у профорієнтаційній роботі з учнями.
- Використання ресурсів Інтернету в шкільному курсі біології.
- Краєзнавчий принцип в шкільному курсі біології.
- Розвиток творчих здібностей в учнів при вивченні біології.
- Використання краєзнавчого матеріалу як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення зоології у 7 клас
- Методика використання ігрових технологій в процесі вивчення біології.
- Естетичне виховання учнів при вивченні курсу біологія в 6 класі.
- Ефективність використання і місце комп’ютера під час вивчення біології.
- Навчально-дослідницькі завдання з біології як засіб розвитку мислення учнів.
- Методика організації дослідницької роботи учнів в процесі вивчення біології.
- Уроки біології як діалогічна взаємодія педагога і учнів.
- Формування дослідницьких компетентностей у процесі екологічних екскурсій.
Тематика курсових робіт з МНБ (Додаток)
- Особливості-орієнтований та компетентісний підходи в організації навчального процесу з біології.
- Шлях формування здоров’язбережувальної компетентності при вивченні біології в старшій школі.
- Методика формування здоров’язбежувальної компетентності під час вивчення біології людини.
- Методика проведення проблемних уроків у шкільному курсі біології 8-го класу.
- Методика проведення спостережень та самоспостережень під час вивчення біології в 8-му класі.
- Особливості використання проектних технологій в курсі загальної біології.
- Методика проведення інтерактивних уроків з використанням технологій навчання в дискусії.
- Методика проведення інтегрованих уроків.
- Особливості використання сучасних методів активізації навчально-пізнавальної діяльності при вивченні біології в старшій школі.
- Особливості оцінювання знань, навичок і вмінь при вивченні біології, інструменти оцінювання.
|