Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

332489569 1640647446391159 5010992967343140965 n

24.02. 2023 р. на кафедрі образотворчого мистецтва відбулася щорічна  науково-практична конференція "ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ПРЕДМЕТНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.12 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО) та 022 ДИЗАЙН У ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ ДИСЦИПЛІН ФАХОВОГО ЦИКЛУ". Матеріали щорічної звітної конференції викладачів кафедри образотворчого мистецтва художньо-графічного відділення факультету мистецтв КДПУ мають на меті оприлюднення результатів чергового етапу запланованої теоретично-експериментальної роботи по колективній науково-дослідній темі та індивідуальним науковим дослідженням учасників.

До участі у конференції цього року були запрошені методисти, вчителі, викладачі спеціальності «Образотворче мистецтво» середніх та мистецьких закладів освіти міста. Проблематика конференції охоплює ряд аспектів, підпорядкованих загальній меті художньої педагогіки – визначенню шляхів, засобів та методичних засад формування як загальних так і професійних компетентностей НПП і здобувачів освіти художньо-педагогічного спрямування в процесі опанування дисциплін фахового циклу, формування професіоналізму спеціалістів, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих особистостей та взаємодію партнерства, аналізуючи як міжнародний, так і вітчизняний досвід соціально-педагогічної діяльності.

Конференція відбулася в дистанційному режимі в складі 5 секцій різних науково-освітніх галузей, спрямованих  на адаптацію до особливостей навчального процесу, зокрема, широке коло питань, пов’язаних з новітніми аспектами навчання в інформаційному середовищі (в тому числі в певних екстремальних ситуаціях) має бути предметом дослідження й практичного впровадження при підготовці художників-педагогів. Специфіка образотворчих практик як основи даної професії, «становлення ока і руки» майбутніх фахівців обумовлюють розробку продуманих методик викладання певних видів занять і спеціальних дисциплін як теоретичного (історія мистецтва, методика викладання фахових дисциплін) так і практичних, серед яких – рисунок, живопис, композиція тощо - для формування відповідних компетенцій. Спорідненим напрямком навчальної роботи є удосконалення викладання означених фахових дисциплін студентам спеціальності «Дизайн» з урахуванням освітніх характеристик. Вагомою складовою розгляду виступають певні аспекти викладання художніх дисциплін в контексті завдань НУШ, вітчизняної профільної школи та позашкільних закладів.

 Секція 1. Методологія художньої освіти

Секція 2. Питання самостійної та індивідуальної роботи здобувачів художніх спеціальностей: формування фахових компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Формування предметних компетентностей на заняттях з самостійного рисунку майбутніх дизайнерів

Секція 3. Нові технології та змістові параметри в художній освіті та сучасній мистецькій практиці. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва в закладах з мистецьким напрямом

Секція 4. Формування готовності до педагогічної творчості студентів художньо-графічних спеціальностей

Секція 5. НУШ в сучасному освітньому процесі. Комп'ютерні технологія та їх використання в освітньому процесі Використання графічного редактора здобувачами фахових спеціальностей з образотворчого мистецтва

За результатами роботи конференції буде видано електронний збірник тез/статей доповідей, місце розміщення – офіційний сайт кафедри образотворчого мистецтва.

 

 

21441
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30