Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

З 28.10.2024р. по 10.11.2024р. проходила виробнича педагогічна практика у закладах передвищої фахової освіти здобувачів художньо-графічного відділення факультету Мистецтв. Практика відбулася на базі педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академіЇ. Завідувач навчально-виробничої практики ЛАПІНА А. О., голова циклової комісії викладачів освітньої галузі «Мистецтво», «Технології» ЄФІМОВА Т. Л. організували проведення практики та забезпечили необхідні умови для успішного проведення практики і здійснювали загальне керівництво нею. Було проведено зі здобувачами освіти-практикантами настановну нараду щодо виконання програми практики, інструктаж з охорони праці з урахуванням безпекової ситуації в умовах воєнного стану, ознайомлення здобувачів, які проходять практику, з безпечними методами праці під час організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання,
призначені керівниками виробничої практики з боку педагогічного фахового коледжу ЄФІМОВА Т. Л., МЕДИНСЬКА О. Ю., ТКАЧУК Т. О. і закріпленні за ними практиканти.

зображення viber 2024 11 14 17 11 16 194

Означена педагогічна практика продовжує цикл практичної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, який здійснюється відповідно до вимог систематичності, послідовності та безперервності, що забезпечує вдосконалення і розвиток практичних знань та професійно значущих умінь здобувачів. Предметом педагогічної практики є організація освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти в умовах дистанційного та змішаного навчання; розвиток педагогічної майстерності викладача.

зображення viber 2024 11 14 17 11 16 854

За програмою завдань педагогічної практики магістрантів відбувалось: знайомство з базою практики, з адміністрацією закладу фахової передвищої освіти; ознайомлення з матеріалами сайту закладу освіти для з’ясування: історії, традицій, основних завдань і напрямів роботи, режиму роботи та матеріальної бази, кадрового складу педагогічного колективу і контингенту здобувачів освіти; особливостей організації освітнього процесу; напрямів і форм поза аудиторної роботи (наявність органів самоврядування, осередків юнацьких громадських організацій, гуртків, секцій, творчих колективів); роботи методичного об’єднання кураторів і організації виховної роботи (напрями роботи, структура, нормативна документація тощо) в закладі фахової передвищої освіти; складання індивідуального плану роботи здобувача-практиканта; детальне вивчення програм, планів та підручників по предметах за фахом, вимогами до ведення групових журналів, електронних журналів тощо; відвідування й аналіз занять викладачів-предметників, позакласних заходів; проведення соціометричного дослідження за одним з критеріїв на вибір(формальним чи неформальним); підготовка та проведення залікових практичних занять з фахових дисциплін (2 заняття); підготовка методичної розробки виховної (кураторської) години та проведення залікового виховного заходу для академічної групи; підготовка дидактичного матеріалу з предмета; записи у щоденнику практики; опис результатів соціометричного дослідження за визначеною схемою; подання документації на перевірку методисту з психології; оформлення звітної документації, аналіз власної діяльності на засіданні циклової комісії, де здобувач звітує про результати виконання індивідуального плану і де виставляється оцінка педагогічної діяльності здобувача колективом закладу освіти (адміністрацією закладу, викладачем за фахом, куратором групи), підготовка звіту з виробничої педагогічної практики у закладі ФПО.

зображення viber 2024 11 14 17 11 17 509

28229
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30