Аспірант 3-го року навчання кафедри соціології та масових комунікацій Сергій Петрухін разом з науковим керівником, професоркою Аллою Лобановою 7 квітня 2021 року взяли участь у ХV Міжнародній науково-практичній конференції «Якубинська наукова сесія», яка була присвячена пам'яті Олени Олександрівни Якуби - засновниці кафедри соціології в Харківському національному університеті імені В.Н.Каразіна.
Темою обговорення майже 70 учасників конференції, зокрема з Білорусі, США, Польщі стали проблеми соціології і освіти в умовах сучасних викликів.
На пленарному засіданні були представлені актуальні та цікаві доповіді:
«Університетські культурні практики: проблеми еволюції» - В.С.Бакіров, Президент Соціологічної асоціації України, академік, в.о. ректора ХНУ імені В.Н.Каразіна;
«Інтернаціоналізація вищої освіти в асиметричному партнерстві: виклики vs можливості в умовах пандемії – О.С.Муродян, доцент, к соціол. н.,декан соціологічного ф-ту ХНУ імені В.Н.Каразіна; О.В.Хижняк – доцент, д.соціол.н., начальник Управління міжнародних відносин ХНУ імені В.Н.Каразіна;
«Мотивація до отримання вищої освіти: досвід соціологічного вивчення» - А.П.Горбачик – к.соціол.н., професор кафедри методології та методів соціологічного дослідження факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
«Досвід САУ в дослідженні вітчизняної освіти: між місією і корупцією» - Л.Г. Сокурянська - віцепрезидентка САУ, професорка, д.соціол.н., в.о. завідувачки кафедри соціології ХНУ імені В.Н.Каразіна.
На конференції працювали 3 секції:
- «Освітні практики в умовах цифрового суспільства»;
- «Онлайн-освіта в умовах пандемії Covid-19»;
- «Освіта як чинник суспільного розвитку в умовах глокальності».
С.Петрухін і А.Лобанова в форматі секції 2 представили результати власних досліджень на тему: «Освітні кейси: векторність в умовах пандемії Covid-19», виголошення якої зацікавило учасників і викликало жваві дискусії.
В цілому на конференції було озвучено і обговорено багато цікавої і корисної інформації, результатів всеукраїнських соціологічних досліджень стосовно освіти в умовах он-лайн і змішаної форми, окреслено проблеми і надбання дистанційної форми навчання.