Орієнтовні теми кваліфікаційних робіт на 2024-2025 н.р.
1. Публічні комунікації в умовах російсько-української війни: зміст і форми реалізації (на прикладі м. Кривий Ріг)
2. Соціальна реклама в умовах війни: зміст, форми і соціокультурні впливи
3. Міграція української молоді в умовах війни: шанси і ризики
4. Міжособистісні комунікації у воєнний час: стан, проблеми і шляхи їх подолання
5. Дозвілля молоді в умовах війни: прагнення і можливості (на прикладі м. Кривий Ріг)
6. Соціальне здоров’я містян в умовах війни: структура, стан і проблеми (на прикладі м. Кривий Ріг)
7. Джинса в онлайн-медіа: можливості моніторингових досліджень
8. Дотримання професійних журналістських стандартів в онлайн-медіа в умовах війни
9. Інформаційні можливості основних різновидів зовнішньої реклами: порівняльний аналіз
10. Моделювання бренд-іміджу освітньої програми «Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами»
11. Новітні технології комунікації як чинник трансформації професії соціожурналіста
12. Дослідження соціального самопочуття населення (на прикладі м.Кривий Ріг)
13. Проблеми поширення віктимної поведінки у студентському середовищі
14. Практики медіаспоживання сучасної студентської молоді: соціологічний аналіз
15. Причини і наслідки поширення політичного абсентеїзму у студентському середовищі
16. Культурно-дозвіллєві практики жителів промислового міста: стан, проблеми, перспективи (на прикладі м. Кривий Ріг)
17. Івент-маркетинг: становлення та тренди сьогодення (на прикладі ТРЦ Криворіжжя)
18. Ейджизм українських ЗМІ: причини і наслідки
19. Методи впливу політичної пропаганди на свідомість молоді: український контекст
20. Гумор у рекламних повідомленнях: доцільність застосування в умовах російсько-української війни
21. Маркетингові дослідження як основа розробки програми якості обслуговування клієнтів (на прикладі української торговельної мережі «Сільпо»)
22. Мем як засіб комунікації у сучасному медіапросторі
23. Методи соціально-правового захисту населення в умовах війни (на прикладі благодійних організацій м. Кривого Рогу)
24. Стінопис як форма самовираження сучасної молоді
25. Роль та особливості радіожурналістики як виду журналістської діяльності під час війни (на прикладі РК «Кривбас»)