План профорієнтаційної роботи
кафедри соціології та економіки
стосовно нової спеціальності ««Соціологія масових комунікацій, журналістики і реклами»
На 2018 рік
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 472
27 березня 2018 року в "Молодіжному центрі" відбувся підприємницький лікбез.
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 243
23 лютого 2018 року о 9-00 в 312 аудиторії гуманітарного корпусу за участі студентів психолого-педагогічного факультету викладачі кафедри соціології та економіки провели інформаційно-виховний захід, присвячений 74-й річниці визволення Кривого Рогу від ворожої окупації.
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 429
6 грудня 2017 року викладачі кафедри соціології та економіки разом з представниками різних факультетів університету провели профорієнтаційний захід для учнів ЗОСШ №8
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 532
Сьогодні, 21 листопада 2017 року, спільними зусиллями викладачів кафедри соціології та економіки. а також викладачів кафедри філософії університету було проведено міні-конференцію, присвячену Дню Гідності і Свободи в Україні. У роботі конференції взяли участь студенти природничого (ІІ і ІІІ курсів) та фізико-математичного (ІV курс) факультетів.
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 518
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 372
19 квітня 2017 року викладачі кафедри ст.викладач Братченко Л.Є., доц. Черноус Л.С., ст. викладач Комарова О.О. разом із студентами університету в рамках профорієнтаційної роботи кафедри відвідали загальносвітню школу-інтернат №9 з посиленою спортивною підготовкою.
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 279
31 березня 2017 року відбулася зустріч викладачів кафедри та студентів з майбутніми абітурієнтами...
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 597
Мета: Сприяти формуванню у студентів цінностей як майбутнього країни, гаранту суспільного прогресу, здорового способу життя через проведення тренінгової та індивідуально-консультативної роботи, психолого-педагогічного діагностування засобами роз’яснювально-популяризаційної та фізкультурно-оздоровчої діяльності на засадах пріоритету потреб та інтересів особистості з врахуванням принципу гендерної рівності.
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 248