2 квітня п.р. відбулася зустріч-нарада в.о. завідувача кафедри соціології та масових комунікацій І.В.Грабовець і викладачів кафедри: О.О.Комарової, Л.С.Черноус, А.С.Лобанової з ректором Університету, професором Я.В.Шрамком, першим проректором О.А.Остроушко і деканом ФІМ, професором М.В. Варданян.
Основне питання, яке обговорювалося – це перегляд і оновлення освітньої програми «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами», за якою 3-й рік готуються фахівці.
Кожен з присутніх викладачів кафедри висловив свої думки стосовно ефективності існуючої освітньої програми і пропозиції щодо шляхів її удосконалення і оновлення, зокрема запровадження практики з першого курсу, викладання нових курсів, які поглиблюють знання з інформаційних технологій, іноземної мови, соціологічних методів і процедур, активізації професійних навичок зв’язків з громадськістю.
Професор Марина Володимирівна Варданян, як стейкхолдер і одна з ініціаторів відкриття цієї спеціальності, звернула увагу на необхідність розширення сфер практики для студентів, до яких необхідно залучити і великі промислові підприємства, на яких функціонують служби по зв’язкам з громадскістю.
Перший проректор Оксана Андріївна Остроушко акцентувала увагу на необхідності перегляду і уточнення освітньої програми шляхом покращення якості підготовки випускників як «кінцевого освітнього продукту» і визначення ринку праці для випускників.
Ректор Ярослав Владиславович Шрамко підкреслив, що у процесі оновлення освітньої програми підготовки фахівців зі спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» необхідно пам’ятати про те, що ми готуємо не журналістів, а перш за все соціологів для різних сфер суспільного життя, зокрема журналістики, реклами і масових комунікацій. Доцільно розглянути і піар-сферу, яка досить швидко розвивається і потребує досвідчених і висококваліфікованих фахівців. Тому у процесі оновлення програми необхідно враховувати потреби ринку, дослухатися і до студентів, і до роботодавців і розвивати її в контексті вимог сьогодення, максимально залучаючи такі бази практики, як Інститут розвитку міста і прес-центр Університету.
В цілому зустріч-нарада носила зацікавлений, виважений і конструктивний характер, у ході якої сформувалися узгоджені пропозиції щодо удосконалення освітньої програми «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами».