Кафедра соціології та масових комунікацій
Факультет географії, туризму та історії

2 квітня п.р. відбулася зустріч-нарада в.о. завідувача кафедри соціології та масових комунікацій І.В.Грабовець і викладачів кафедри: О.О.Комарової, Л.С.Черноус, А.С.Лобанової з ректором Університету, професором Я.В.Шрамком, першим проректором О.А.Остроушко і деканом ФІМ, професором М.В. Варданян.

169339896 201406351428960 3341720297416826208 n1

Основне питання, яке обговорювалося – це перегляд і оновлення освітньої програми «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами», за якою 3-й рік готуються фахівці.

Кожен з присутніх викладачів кафедри висловив свої думки стосовно ефективності існуючої освітньої програми і пропозиції щодо шляхів її удосконалення і оновлення, зокрема запровадження практики з першого курсу, викладання нових курсів, які поглиблюють знання з інформаційних технологій, іноземної мови, соціологічних методів і процедур, активізації професійних навичок зв’язків з громадськістю.

Професор Марина Володимирівна Варданян, як стейкхолдер і одна з ініціаторів відкриття цієї спеціальності, звернула увагу на необхідність розширення сфер практики для студентів, до яких необхідно залучити і великі промислові підприємства, на яких функціонують служби по зв’язкам з громадскістю.

Перший проректор Оксана Андріївна Остроушко акцентувала увагу на необхідності перегляду і уточнення освітньої програми шляхом покращення якості підготовки випускників як «кінцевого освітнього продукту» і визначення ринку праці для випускників.

Ректор Ярослав Владиславович Шрамко підкреслив, що у процесі оновлення освітньої програми підготовки фахівців зі спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» необхідно пам’ятати про те, що ми готуємо не журналістів, а перш за все соціологів для різних сфер суспільного життя, зокрема журналістики, реклами і масових комунікацій. Доцільно розглянути і піар-сферу, яка досить швидко розвивається і потребує досвідчених і висококваліфікованих фахівців. Тому у процесі оновлення програми необхідно враховувати потреби ринку, дослухатися і до студентів, і до роботодавців і розвивати її в контексті вимог сьогодення, максимально залучаючи такі бази практики, як Інститут розвитку міста і прес-центр Університету.

169871032 360908838538062 1476434602102821463 n     зустріч 3      

В цілому зустріч-нарада носила зацікавлений, виважений і конструктивний характер, у ході якої сформувалися узгоджені пропозиції щодо удосконалення освітньої програми «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами».

15014
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша