Кафедра соціології та масових комунікацій
Факультет географії, туризму та історії

24 травня відбувся захист курсових робіт студентів-соціологів, які завершують бакалаврат. Цікава тематика робіт, обґрунтовані результати соціологічних досліджень представили студенти 4-го курсу.

282700860 537862751165969 5818363531070418401 n 

 

Владислав Гонець презентував дослідження на тему «Особливості висвітлення військової проблематики на телеканалах «1+1» та «Інтер», в якому на основі контент-аналізу телепередач підтвердив гіпотезу про те, що журналісти не завжди дотримуються етичних принципів при висвітленні військової проблематики у ході російсько-української війни (2014-2022 рр.), нерідко використовуючи маніпулятивні технології для посилення впливу на масову свідомість.

283995614 1078922212974946 2791484709992314643 n

Анастасія Михайленко дослідила роль масової культури у розповсюдженні стереотипів масової культури. Вона виявила, що майже 50% опитаних респондентів згодні з думкою проте, що гендерні, політичні, релігійні стереотипи в рекламі суттєво впливають на формування громадської думки.

Карина Кукса дослідила новітні моделі комунікації у сучасному суспільства та з’ясувала, шляхом опитування молоді, які з них вони використовують у повсякденному житті. Найбільш популярні серед молоді у повсякденному спілкуванні,за результатами її дослідження, є WhatsApp; Telegram, Messenger, Facebook.

Данило Чечун дослідив на основі візуального аналізу особливості використання українськими політиками невербальних засобів у політичній комунікації. Він проаналізував жести, міміку, стиль одягу відомих українських політиків, зокрема президентів України як до російсько-української війни, так і в ході її перебігу.

283777099 415487973758594 669604721450730010 n  

Колісниченко Аніта вивчала PR-стратегії в умовах глобалізації мас-медіа і визначила, що застосування комплексного підходу при виборі PR-стратегій медіа дозволить вирішити проблеми побудови ефективної комунікації з аудиторією та враховувати особливості такої взаємодії в довгостроковій перспективі.

282634337 1236173916917868 8422159077418591097 n 

Дудник Аліна, дослідивши засоби формування довіри у рекламі, з’ясувала, що оскільки реклама часто видозмінюється, то відповідно змінюються і засоби впливу на довіру та громадську думку. Соціум швидко звикає до нових змін і задля утримання уваги людей, маркетологи, рекламодавці та інші спеціалісти створюють нові маніпулятивні прийоми та методи, які допомагають утримувати потенційних клієнтів та споживачів.

283753196 876196893773337 1100184591561424094 n

Скляренко Анастасія присвятила свою курсову роботу вивченню впливу реклами на суспільну думку у суспільстві споживання, акцентовано проаналізувавши в емпіричному дослідженні маніпулятивний потенціал комерційної реклами щодо формування споживчої поведінки жінок і чоловіків.

282256881 972374350095695 4676318601311612850 n 

Рибіцька Карина визначила важливість соціологічного супроводу процесу запровадження інноваційних підходів у плануванні міських територій та інфраструктури, здійснила аналіз результатів соціологічного дослідження, що проводилося Інститутом розвитку міста Кривого Рогу за безпосередньої участі студентів-соціологів, з метою визначення рівня схвалення і залучення жителів мікрорайону 4-й Зарічний м. Кривий Ріг до розбудови і благоустрою цього мікрорайону.

Кривченко Поліна у своїй роботи з’ясувала особливості становлення вітчизняного сегменту блогосфери як соціального явища. Зокрема, вивчила механізми їх створення, схарактеризувала наявні різновиди та їх можливості щодо впливу на суспільну думку на основі вторинного аналізу даних емпіричних соціологічних досліджень.

282615638 581312183251133 4291515733866300027 n

Харкіна Ліза у своїй роботі проаналізувала теоретико-методологічні засади запровадження електронного урядування і електронної демократії, побудови концепції «розумного міста», а також обґрунтувала доцільності запровадження і функціонування багатофункціональних електронних сервісів як складової електронного урядування. В емпіричній частині роботи визначено важливість здійснення інформаційного супроводу запровадження електронного сервісу «Карта Криворіжця».

283627954 362961089264335 1187787074564312295 n  283281486 305841621747890 1736224862331214993 n 

 

В цілому студенти-соціологи успішно продемонстрували набуті у процесі навчання кваліфікаційні здібності щодо соціологічних підходів до дослідження суспільних та соціальних проблем. Наступний етап – державна атестація.

 

 

19375
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31