Кафедра соціології та масових комунікацій
Факультет географії, туризму та історії

21.09 відбулася відкрита лекція д.с.н., проф. Калашнікової Л.В. з курсу "Соціологія реклами та PR" на тему "Споживацька поведінка як предмет соціологічного аналізу".

image 6487327 7  image 6487327 6

 

Лекція являє собою змістовно і конструктивно продуманий діалог викладача зі студентами стосовно проблем поведінки сучасного споживача. Презентовано широкий аспект сучасних проблем споживчої поведінки, пов'язаних з глобальними викликами: пандемією та військовим станом.

image 6487327 5 image 6487327 1 

Привертає увага логіка і структура лекції, яка послідовно дає інформативний матеріал про споживача та його характеристики, детермінанти споживчої поведінки,типи споживачів, методи вивчення споживчої поведінки.

image 6487327 4  image 6487327 31 

Позитивним здобутком Калашнікової Л.В. є професійне використання інноваційних інформаційно-комунікативних технологій, за допомогою яких вона презентувала результати сучасних соціологічних досліджень, а також проводила дистанційне інтерактивне опитування присутніх на лекції студентів і колег щодо їх преференцій у споживчій поведінці.

Мова лекції професійна, науково обґрунтована і разом з тим доступна для студентів,оскільки кожне теоретичне положення підкріплювалися практичними прикладами.

image 6487327 2 image 64873271 

Упродовж лекції студенти активно долучалися до діалогу і брали участь у інтерактивному опитуванні за допомогою дошки з Zoom.

Високий методологічний та методичний рівень лекції Людмили Володимирівни Калашнікової свідчить про її високу професійну підготовку, яка сприяє отриманню нею вченого звання «професор».

20136
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31