21.09 відбулася відкрита лекція д.с.н., проф. Калашнікової Л.В. з курсу "Соціологія реклами та PR" на тему "Споживацька поведінка як предмет соціологічного аналізу".
Лекція являє собою змістовно і конструктивно продуманий діалог викладача зі студентами стосовно проблем поведінки сучасного споживача. Презентовано широкий аспект сучасних проблем споживчої поведінки, пов'язаних з глобальними викликами: пандемією та військовим станом.
Привертає увага логіка і структура лекції, яка послідовно дає інформативний матеріал про споживача та його характеристики, детермінанти споживчої поведінки,типи споживачів, методи вивчення споживчої поведінки.
Позитивним здобутком Калашнікової Л.В. є професійне використання інноваційних інформаційно-комунікативних технологій, за допомогою яких вона презентувала результати сучасних соціологічних досліджень, а також проводила дистанційне інтерактивне опитування присутніх на лекції студентів і колег щодо їх преференцій у споживчій поведінці.
Мова лекції професійна, науково обґрунтована і разом з тим доступна для студентів,оскільки кожне теоретичне положення підкріплювалися практичними прикладами.
Упродовж лекції студенти активно долучалися до діалогу і брали участь у інтерактивному опитуванні за допомогою дошки з Zoom.
Високий методологічний та методичний рівень лекції Людмили Володимирівни Калашнікової свідчить про її високу професійну підготовку, яка сприяє отриманню нею вченого звання «професор».