Кафедра соціології та масових комунікацій
Факультет географії, туризму та історії

     Авторський колектив викладачів кафедри соціології та масових комунікацій (І. Грабовець, Л. Калашнікова, В. Каритка, А. Лобанова, О. Приходько, Л. Черноус) спільно з видавництвом «Каравела» (Київ) презентує новий підручник «Соціологія реклами: історія, теорія і практика», що стане у нагоді фахівцям у галузі реклами й суміжних наук про неї, а також викладачам, здобувачам вищої освіти за соціологічним спрямуванням.

1 Підручник 2 Підручник

 

     У підручнику висвітлено теоретико-методологічні засади становлення і розвитку соціології реклами як самостійної галузевої теорії, що зосереджує увагу на вивченні реклами й рекламної діяльності як важливих елементів суспільного життя, їх підсистем, які виконують соціально значимі функції. Авторами розкрито можливості аналізу історії, теорії і практики рекламної діяльності у межах соціології, визначено об’єкт, предмет, цілі, завдання та функції соціології реклами, її фази розвитку та місце в системі соціологічних знань, схарактеризовано типи реклами й її функції, визначено вплив реклами на формування цінностей суспільства споживання, окреслено сутність та етапи організації рекламної діяльності, місце рекламного мистецтва і креативу в ній, з’ясовано провідні засади нормативно-правового регулювання функціонування рекламної сфери, а також можливості використання методичної бази соціології для оцінювання ефективності рекламної кампанії.

3 Підручник 4 Підручник

   Принагідно щиро дякуємо рецензентам – професоркам Н. Лисиці, Н. Коваліско, доцентці Н. Удріс-Бородавко, директору видавництва «Каравела» Ю. Пічі за плідну співпрацю на благо вітчизняної соціології!

27146
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31