Михайленко Анастасія, гр.СМК-18
У сучасному світі дуже багато різних професій. Для кожної людини знайдеться та робота, де вона буде працювати із задоволенням.
У 2018 році в Криворізькому державному педагогічному університеті з'явилась нова спеціальність - "Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами". Її появі сприяло багато факторів. Наприклад події, які відбуваються в Україні протягом останніх декількох років; інформаційна війна, яка ведеться на Донбасі та в Криму. На телевізійних каналах поширилися аналітичні виступи та ток-шоу з політологами і соціологами, здобула нову роль журналістика як така. За останній рік попит у соціологічних опитуваннях зріс до рекордних позначок, і не лише в зв'язку з президентськими виборами і виборами до Парламенту.
Ця спеціальність дуже актуальна для творчих людей, що не бояться висловлювати і відстоювати власну думку, хочуть спілкуватися з різними людьми, завжди бути на хвилі подій та доносити до людей правду.
Педагогічний університет навчить усього, що потрібно знати, щоб стати хорошим соціожурналістом та бути конкурентним фахівцем у цій сфері.