30 жовтня 2024 р. до 4 курсу гр. ІП-21 (спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія) завітав вчитель історії, асистент вчителя Криворізької гімназії № 121, водночас здобувач освіти другого (магістерськог)о рівня Ростислав Горбунов. Магістрант поділився досвідом своєї роботи в школі. Під час зустрічі активно обговорювалася проблематика, пов'язана з організацією інклюзивного навчання в сучасних закладах освіти. Акцентувалась увага на нормативно-правовій базі інклюзивного навчання, організації документообігу, зупинились на проблемах і труднощах роботи асистента вчителя й співпраці вчителя-предметника з дітьми з ООП, їх батьками та класним колективом.
Ростислав Горбунов: Інклюзивна освіта - невід‘ємна частина освітнього процесу сучасної школи. Це тренд, до котрого вже потрібно долучатися, щоб не губитися на місці, ставши вчителем. А діти з ООП - це не учень із зірочкою (в негативному аспекті) - це все ще повноцінний учасник уроку; це дитина, що намагається адаптуватися в умовах навчання і повноцінно соціалізуватися за вашою допомогою, настановами.
22 жовтня 2024 р. на занятті з «Інформаційно-комунікаційних технологій навчання громадянської освіти» молодий вчитель, водночас студент другого (магістерського) рівня вищої освіти (гр.ІСм-24), Ігор Зимній поділився власним досвідом роботи в школі.
Були запропоновані теми для обговорення:
- Освітні платформи для організації дистанційного навчання.
- Документообіг: рутинна робота вчителя.
- Вимоги до оцінювання.
- НУШ: шкільні предмети громадянської та історичної освітньої галузі
Молодий вчитель розповів як створювати ефективні навчальні матеріали за допомогою інтернет-ресурсів, креативні та захопливі заняття з використанням інструментів ШІ, адже штучний інтелект стає дедалі популярнішим. Кількість відомих ресурсів, які інтегрують інструменти ШІ, теж лише неуклінно зростає. Рекомендація від вчителя: розглядати ШІ як помічника у щоденній роботі вчителя.
Разом з Ігорем "прогулялися" коридорами освітніх платформ, зокрема, познайомились з платформою Class Dojo (зручний, яскравий, українізований інтерфейс, симпатичні аватари, простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу) та відвідали Google Classroom.
Студенти отримали інформацію щодо роботи в електронному журналі: створення, заповнення. Поряд з цим, І.Зимній зупинився на критеріях оцінювання, відповідно до нових рекомендації оцінювання учнів 5–9-х класів (Наказ МОН від 02.08.2024 №1093).
Жодне питання не залишись без відповіді. На завершення зустрічі Ігор надав поради щодо вдосконалення професійної майстерності заради ефективної взаємодії зі школярами та урізноманітнення освітнього процесу.
Бажаємо молодим вчителям нових звершень!