Кафедра української мови
Факультет Української філології

Анкетування здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня до ОПП «Дошкільна освіта» здійснювалося відповідно до розпорядження навчально-методичного відділу у вересні 2024 року. Студентам пропонувалося дати відповіді на питання 2 анкет, які відображали якість організації освітнього процесу на ОПП «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня. Представимо їхні результати.

Анкетування «Опитування про якість викладання дисциплін» за 2 семестр 2023-2024 н. р. Аналіз анкет засвідчує такі результати: зважаючи на опрацьовані результати анкетування здобувачів освіти, нами сформульовані відповідні рекомендації та побажання до тих питань, які, на наш погляд, цього потребують. Радимо активізувати роботу зі студентами в запропонованих напрямках, які виявилися такими, що потребують подальшої уваги з боку викладачів, кураторів академічних груп, деканату, гаранта ОПП.

Загалом студенти позитивно оцінюють процес навчання за ОПП «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, зокрема запропоновані до вивчення освітні компоненти, методику їх викладання, систему оцінювання та проведення контрольних заходів, морально-психологічний клімат на освітньо-професійній програмі у взаємодії викладачів і здобувачів освіти, у студентів спостерігаємо довірчі відносини з викладачами, кураторами, деканатом, ректоратом, студенти цілком задоволені рівнем організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки в університеті на аналізованій освітньо-професійній програмі. 

Друга анкета «Про якість освітнього процесу на ОПП «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня. Аналіз анкет відображав різні напрямки освітньо-наукової діяльності здобувачів освіти на ОПП «Дошкільна освіта». Відповідно до проаналізованих даних вважаємо, що рівень організації наукової, навчальної, організаційної діяльності на ОПП є задовільним, про морально-психологічний клімат студенти відгукуються позитивно.

Незважаючи на загалом позитивні відповіді студентів, виявили окремі аспекти, які потребують посиленої уваги та доопрацювання (наприклад, провести роз’яснення щодо процедури оскарження результатів заліків, екзаменів; проінформувати здобувачів освіти щодо процедури врегулювання конфліктних ситуацій; студентському самоврядування факультету активніше взаємодіяти зі здобувачами освіти щодо донесення до них інформації стосовно освітньої програми тощо).

28923
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Січень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31