Оглядові лекції з німецької мови для студентів АНФ-19 в рамках підготовки до державних іспитів з дисципліни «Практичний курс другої мови»
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 1165
До уваги студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література німецька), додаткова спеціальність 014 Середня освіта (Мова та література англійська)!
Задля оцінювання виробничої педагогічної практики студенти 4 курсу НАФ мають подати таку документацію:
1. Індивідуальний план роботи студента з виробничої педагогічної практики.
2. Конспекти проведених уроків (до введення карантину).
3. Розгорнуті конспекти уроків з німецької мови – 3 конспекти.
4. Розгорнуті конспекти уроків з англійської мови – 2 конспекти.
5. Розгорнуті конспекти уроків із зарубіжної літератури – 2 конспекти.
6. Розгорнуті конспекти уроків з німецької мови – 2 конспекти. (Для студентів АНФ).
7. Конспект позакласного заходу з німецької мови, доповнений презентацією в Power Point.
8. Розгорнутий аналіз відвіданого уроку вчителя-наставника або студента, який був на практиці – 2 уроки.
9. Розробка фрагменту уроку з використанням сучасних дистанційних форм навчання (Google Class, You Tube, електронне тестування тощо).
10. Звіт з педагогічної практики.
Звітну документацію студенти мають подати груповим методистам до 20 квітня 2020р.
Звітна документація зі спеціальностей англійська мова, зарубіжна література (Пункти 4,5), педагогіка і психологія подається за узгодженням методистам з відповідних спеціальностей.
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 1164
Організація освітнього процесу в умовах карантину кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання
Назва дисципліни |
ПІБ викладача |
Інформація про те, як організовано освітній процес в умовах карантину |
Електронна пошта, через яку можна зв’язатися з викладачем |
Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література німецька)
|
|||
І курс |
|||
Практичний курс німецької мови |
Хорошилова Н.В. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «НАФ-19-ПКНМ», консультації відбуваються за допомогою електронної пошти |
|
Практична граматика німецької мови |
Дрогайцев О.I. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «НАФ-19-ПГНМ» |
|
Практична фонетика німецької мови |
Літвінова Н.В. |
На електронну пошту старости груп НАФ–19 надсилаються завдання для самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
|
Латинська мова |
Ільїна Т.А. |
Студенти отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю за допомогою електронного листування і платформи Moodle. https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=274 Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування. |
|
ІІ курс |
|||
Практичний курс німецької мови |
Мархева О.Є. |
проводяться Skype-конференції щопонеділка та щоп’ятниці об 11.00 та надається матеріал для самостійного опрацювання. |
|
Практична граматика німецької мови |
Мельничук І.В. |
1. Google classroom Практична граматика німецької мови НАФ-18 https://classroom.google.com/c/NTc2NTE0Nzk2MDla код курсу fmbgvbx 2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта |
|
Академічне письмо |
Турський В.О. |
Coogle classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5MjkyNzJa?hl=ru; Консультації за допомогою електронної пошти. |
|
ІІІ курс |
|||
Практичний курс першої мови |
Чорна О. В. |
1. Створено групу в мобільному застосунку Viber «Blogs von DEF-17/1» 2. Проводяться лабораторні заняття за допомогою Skype |
|
Практичний курс першої мови |
Мархева О.Є. |
через групу Viber надсилаються завдання для самостійного опрацювання, проводяться Skype–конференції щосереди о 9.00 |
|
Методика викладання німецької мови |
Лопатич Р.В. |
Google class Методика НАФ https://classroom.google.com/u/0/c/NTcwMDQ3NTc1MDZa 2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм |
|
Методика викладання німецької мови (семінари) |
Мельничук І.В. |
1. Google classroom Методика НАФ https://classroom.google.com/c/NTcwMDQ3NTc1MDZa код курсу hudlrro 2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта |
|
Література країни першої мови |
Гаманюк В.А. |
1) через ZOOM лекції; 2) матеріали для самостійної роботи, програма, список літератури, плани практичних занять на moodle https://moodle.kdpu.edu.ua/mod/folder/view.php?id=739, https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxMDE0MjE2NTFa 3) підручники, перевірка самостійної роботи через електронну пошту |
|
Література країни першої мови |
Яцик О.П. |
Група в Вайбер «Наф -17» |
|
Лексикологія німецької мови |
Мельничук Г.М. |
Google class Лексикологія https://classroom.google.com/c/NTczMDQ1OTI2NDda Код класу: bhhpwpf Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber |
|
IV курс |
|||
Практичний курс німецької мови |
Лопатич Р.В. |
1. Google class Deutsch für DEF 16 https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNjIzNzEyNzBa 2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм |
|
Практика перекладу |
Карпюк В.А. |
Skype DEF 16 Viber «Практика перекладу» Google Диск Ср. 14.00 |
|
Лінгвокраїнознавство |
Мархева О.Є. |
На платформі Google Classroom розміщуються завдання для самостійного опрацювання https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1ODY4NDMyODha Код курса: qpb57go |
|
Література країни першої мови |
Гаманюк В.А. |
1) через ZOOM лекції та практичні; 2) матеріали для самостійної роботи, програма, список літератури, плани практичних занять на moodle, https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxMDE0MjE2NTFa 3) підручники, перевірка самостійної роботи та частково перевірка завдань до практичних занять через електронну пошту |
|
Теоретична граматика німецької мови |
Мельничук Г.М. |
Google class Теоретична граматика https://classroom.google.com/w/NTczMDUzNTg4MzFa/t/all Код класу: fk6sixn Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber |
|
Практичний курс третьої іноземної мови (французька) |
Захарова Н.О. |
На платформі Moodle https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=364 і в додатку Viber (група Français НАФ-16); студенти систематично отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування і додатку Viber. |
|
Курсова робота з методики навчання німецької мови |
Чорна О.В. |
1. Особисте консультування в мобільному застосунку Viber 2. Консультування електронною поштою |
|
Магістри першого року навчання (НАФ-19м) |
|||
Практичний курс німецької мови |
Мельничук Г.М. |
Google class Практичний курс німецької мови https://classroom.google.com/c/NTc3NjAyMTE3MzBa Код класу: qihxxdp Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber |
|
Міжкульутрна комунікація |
Гаманюк В.А. |
1) через ZOOM лекції 2) практичні заняття, завдання і питання через https://classroom.google.com/u/0/c/NTcwNzQzMjEzMDBa 3) підручники, додаткові матеріали для самостійної роботи через електронну пошту |
|
Міжкультурна комунікація |
Лопатич Р.В. |
Google class Interkulturelle Kommunikation https://classroom.google.com/u/0/c/NTcwNzQzMjEzMDBa 2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм |
|
Порівняльна типологія німецької та української мов |
Мельничук Г.М. |
Google class Порівняльна типологія https://classroom.google.com/u/0/r/NTczMDUzNTk1OTFa/sort-last-name?hl= Код класу: m3zlerr Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber |
|
Порівняльна типологія німецької та української мов |
Яцик О.П. |
Група в Вайбер «НАФ 15» |
|
Теорія та практика перекладу |
Карпюк В.А. |
Skype Магистры Google Диск Птн. 11.20 |
|
Сучасні лінгвістичні теорії
|
Мельничук Г.М. |
Google class Сучасні лінгвістичні теорії https://classroom.google.com/w/NTczMDQ1OTI3NzBa/t/all Код класу: u6qzb4f Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber |
|
Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література англійська)
|
|||
І курс |
|||
Практичний курс другої (німецької) мови |
Хорошилова Н.В. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНф-19-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Яцик О.П. |
Група в Вайбер «Deutsch ANP 19» Студентам надсилаються вправи, через деякий час - ключі. Питання, незрозумілі місця обговорюються та роз’ясняються. |
|
Латинська мова |
Чорна О.В |
Створено групу в мобільному застосунку Viber «Латина» |
|
Латинська мова |
Турський В.О. |
Coogle classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5MjM5NDBa?hl=ru Консультації за допомогою електронної пошти. |
|
ІІ курс |
|||
Практичний курс другої (німецької) мови |
Хорошилова Н. В. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНП-18-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Мельничук І.В. |
1. Google classroom Німецька мова як друга АНФ-18 https://classroom.google.com/c/NTc2NTM2NDgwNjBa код курсу wxz5qxg 2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Коваленко О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю. https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=432 Консультації проводяться за допомогою Viber Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали» https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html |
|
ІІІ курс |
|||
Практичний курс другої (німецької) мови |
Хорошилова Н. В. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНФ-17-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Дрогайцев О.I. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНФ-17- друга мова» |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Коваленко О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю. https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=434 Консультації проводяться за допомогою Viber Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали» https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html |
|
IV курс |
|||
Практичний курс другої (німецької) мови |
Лопатич Р.В. |
Google class Deutsch für EDF 16 https://classroom.google.com/u/0/c/NTY1NTgwMjY1MTda 2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Устінова В.О. |
Група у viber «АНФ-16-1-1 подгруппа» |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Мельничук І.В. |
1. Google classroom Німецька мова як друга АНФ-16 1-2 https://classroom.google.com/c/NTc2NTUwNzQ3OTFa код курсу u47kgih 2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта |
|
Практичний курс другої (німецької) мови |
Коваленко О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю. https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=435 Консультації проводяться за допомогою Viber Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали» https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html |
|
Магістри першого року навчання (АНФ-19м) |
|||
Практичний курс другої мови |
Карпюк В.А. |
Skype Deutsch EDF – 15 Google Диск Вт. 10.00; птн. 10.00 |
|
Друга мова (німецька) АНФ-19-м |
Устінова В. О. |
Група у viber «АнФ-15 Deutsch» |
|
Спеціальність 035 Філологія |
|||
І курс |
|||
Друга мова та переклад |
Лопатич Р.В. |
Google class Deutschunterricht https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxMjIwMzU1Mjla 2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм |
|
Друга мова та переклад |
Чорна О.В. |
Створено групу в мобільному застосунку Viber «Німецька мова АНП-19» |
|
Латинська мова |
Захарова Н.О. |
Студенти отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю за допомогою мессенджеру Viber (група ЛАТ. МОВА АНП19(2); електронного листування і платформи Moodle. https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=274 Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування. |
|
ІІ курс |
|||
Друга мова та переклад |
Карпюк В.А. |
Skype Немецкий; Viber «Deutsch 1группа» Google Диск Чтв. 10.00 |
|
Друга мова та переклад |
Хорошилова Н. В. |
Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНП-18-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти |
|
ІІІ курс |
|||
Друга мова та переклад |
Чорна О. В. |
Створено групу в мобільному застосунку Viber «Німецька мова» |
|
Спеціальність 242 Туризм
|
|||
І курс |
|||
Друга іноземна мова (німецька) |
Турський В.О. |
Coogle classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5Mjk0OTRa?hl=ru Консультації за допомогою електронної пошти. |
|
ІІ курс |
|||
Друга іноземна мова (німецька) |
Турський В.О. |
Coogle classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5Mjk0NzJa?hl=ru Консультації за допомогою електронної пошти. |
|
|
|
ІІІ курс |
|
Друга іноземна мова (французька) |
Захарова Н.О. |
Створено групу у додатку Viber «Французька ТУР-17», де студенти систематично отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. Низка завдань знаходиться на платформі Moodle https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=364 Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування і додатку Viber. |
|
Іноземна мова (німецька) І курс (збірна група)
|
|||
Іноземна мова (німецька |
Коваленко О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю. https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=365 Консультації проводяться за допомогою Viber Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали» https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 941
Рекомендована для опрацювання література
Deutsche Literatur in Epochen
Literaturaufgaben
Медіа ресурси
Матеріали для дисципліни «Міжкультурна комунікація»
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 856
№ |
Навчальна дисципліна |
Викладач |
Спосіб забезпечення виконання програми навчальної дисципліни |
Інші види роботи, передбачені інд.планом роботи, які виконуються протягом карантину |
1 |
(1) Лексикологія німецької мови НАФ-17 (2) Теоретична граматика німецької мови НАФ-16 (3) Порівняльна типологія німецької та української мов НАФ-19м (4) Сучасні лінгвістичні теорії НАФ-19м (5) ПКНМ НАФ-19м |
Мельничук Г.М. |
Лекційний матеріал, завдання для практичних, лабораторних занять та самостійної роботи, завдання для контролю та самоконтролю студенти отримують і звітують по Viber, електронній пошті |
(1) Підготовка доповіді на НМС кафедри «Особливості субстантивованих прикметників та дієприкметників у художній прозі (структура, семантика, функції)» (2) Робота над науковою статтею з філології (3) Дистанційна робота у науково-методичній комісії сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН України (4) Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни «ПКНМ» для магістрів НАФ-19м |
2 |
(1) Література Німеччини НАФ-17 (2) Література Німеччини НАФ-16 (3) Стилістика німецької мови НАФ-16 |
Гаманюк В.А. |
забезпечення студентів текстами лекцій, навчальними матеріалами, підручниками в електронній версії, планами практичних занять, завданнями для самостійної роботи (через сторінку кафедри, через електронну пошту), питання та завдання для контролю. |
1. Актуалізація робочих програм з «Літератури Німеччини», «Міжкультурної комунікації», «Стилістики німецької мови» та розробка силабусів до них; 2. Підготовка тексту статті в рамках проекту «Deutsche Spuren in der Ukraine»; 3. Робота з аспірантами та здобувачами по тексту дисертації та підготовці до публікації статей. |
3 |
(1) Практична граматика німецької мови НАФ-19 (2) Друга (німецька) мова АНФ-17 |
Дрогайцев О.І. |
Viber, Telegram розміщуються завдання для лабораторних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
1. Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни ПГНМ для студентів НАФ-19 2. Робота над науковою статтею |
4 |
(1) Латинська мова АНП-19.2 (2) Французька мова НАФ-16, ТУР-17 |
Захарова Н.О. |
На платформі Moodle розміщені Методичні рекомендації з латинської мови, що містять тематичні плани лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал (складають конспект), а також розміщуються завдання до лабораторних занять з французької мови, частина практичних завдань надсилається на пошту викладача, контроль і перевірка здійснюються у формі тестів і завдань на платформі Moodle |
1. Проведення дистанційних консультацій студентів; 2. Розробка і завантаження на платформу Moodle завдань для самостійної роботи і контролю, перевірка цих завдань; 3. Написання наукових статей зі студентами; 4. Робота над науковою статтею; 5. Робота над збірником текстів для читання з французької мови. |
5 |
Латинська мова АНФ–19–1 НАФ–19 |
Ільїна Т.А. |
На платформі MOODLE розміщуються Методичні рекомендації з тематичними планами лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал, виконані завдання надсилають викладачу електронною поштою для перевірки, контроль та самоконтроль засвоєння знань проходить у формі тестів та завдань, розміщених на MOODLE |
1. Проводити дистанційні консультації студентів з курсу «Латинська мова»; 2. Здійснювати перевірку тестів та завдань для самостійної роботи студентів; 3. Продовжувати роботу над науковою статтею з теми наукового дослідження |
6 |
(1) Теорія і практика перекладу НАФ – 19м (2) Практика перекладу НАФ – 16 (3) Практичний курс другої мови АНФ –19м, АНП–18 |
Карпюк В.А. |
Інтернет конференція через VIBER, ZOOM, робота з документами через GOOGLE DISK |
1) Робота над статтею;. 2) Рецензування посібника-практикума; 3) Робота над посібником з «Теорії і практики перекладу» |
7 |
(1)Іноземна мова (німецька) І курс збірна група (2) Практичний курс другої (німецької) мови АНФ-18-1-1, АНФ-17-1-3, АНФ-16-2-2 |
Коваленко О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю |
(1) розробка завдань для проведення модульного контролю для спеціальностей: ГОЕ, ФК (2) розробка підсумкового тесту для студентів 1 курсу немовних спеціальностей |
8 |
(1) Практична фонетика німецької мови НАФ - 19 |
Літвінова Н.В. |
На електронну пошту старости пересилаються завдання для самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
1. Підготовка тез конференції |
9 |
(1) ПКНМ НАФ 16 (2) Друга мова АНФ 16 (3)Друга мова і переклад АНП 19 (4) Методика викладання німецької мови НАФ 17 (5) Міжкультурна комунікація НАФ-19м |
Лопатич Р.В. |
Завдання студенти отримують і звітують по електронній пошті, Viber, telegram. |
1) керівництво науковою роботою студентів із підготовкою наукової статті / доповіді на конференцію; 2) розробка електронного навчального курсу ПКНМ для студентів 4 курсу НАФ у СУЕНК КДПУ. |
10 |
(1)Лінгвокраїнознавство НАФ-16 (2) ПКНМ НАФ-17-1/2 (3) ПКНМ НАФ-18 |
Мархева О.Є. |
На платформі Google Classroom розміщуються лекційні матеріали Через групу Viber надсилаються завдання для самостійного опрацювання Проводяться Skype - конференції та надається матеріал для самостійного опрацювання. |
1) Підготовка статті «Використання навчальних платформ та мобільних додатків у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов»; (2) розробка тестових завдань для вступного іспиту в магістратуру; (3) керівництво написанням магістерської роботи студентки Дудіц І.; |
11 |
(1) Практична граматика німецької мови НАФ-18 (2) Практичний курс другої (німецької) мови АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2 (3) Методика викладання німецької мови (семінари) НАФ-17 |
Мельничук І.В. |
Завдання студенти отримують на сайті кафедри. Звітують по електронній пошті та по Viber |
(1) Розробка завдань для проведення модульного контролю для НАФ-18, АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2 (2) Розробка екзаменаційного тесту з практичного курсу другої (німецької) мови для студентів АНФ-16-1-2 (3) Доповнити «Навчальний посібник з граматики німецької мови (Морфологія) для студентів ІІ курсу» |
12 |
(1) Друга мова (німецька) АНФ–19-м (2) Друга мова (німецька) АНФ–16 |
Устінова В.О. |
Viber, Telegram розміщуються завдання для лабораторних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ 2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ) 3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови |
13 |
(1) Практичний курс німецької мови НАФ-19 (2) Друга мова АНФ-18 (3) Друга мова АНФ-17 |
Хорошилова Н. В. |
Завдання у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 10, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER Завдання у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 11, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER Завдання у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 14, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER |
1) Робота над розділом наукового дослідження «Історіографія іншомовної освіти Німеччини»; 2) Підготовка статті «Нормативно-правова база Німеччини» |
14 |
(1) ПКНМ АНП-19, АНП-17 (2) Латинська мова АНФ-19 (3) ПКНМ НАФ-17 |
Чорна О. В. |
Виконання проектів і завдань (зокрема з креативного письма) та їх презентація і обговорення у групах, створених на платформі месенджера Viber; електронна пошта |
1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ 2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ) 3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови |
15 |
(1) Друга мова АНП 19 (2) Література країни першої мови НАФ-16 (3) Порівняльна типологія НАФ-19м |
Яцик О.П. |
Розміщення на платформі MOODLE завдання для лабораторних та практичних занять |
1.Підготовка доповіді на науково-методичному семінарі кафедри. 2.Робота над текстом наукової статті. 3.Участь в онлайн-семінарі Klett «Kommunikative Spiele im DaF-Unterricht“ 25.03.2020 |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 1138