Кафедра української мови
Факультет Української філології
лекции

Оглядові лекції з німецької мови для студентів АНФ-19 в рамках підготовки до державних іспитів з дисципліни «Практичний курс другої мови»

Лекція 1

Лекція 2

Лекція 3

Лекція 4

Лекція 5

12181

images9o0io0До уваги студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література німецька),  додаткова спеціальність 014 Середня освіта (Мова та література англійська)!

Задля оцінювання виробничої педагогічної практики студенти 4 курсу НАФ мають подати таку документацію:

1. Індивідуальний план роботи студента з виробничої педагогічної практики.

2. Конспекти проведених уроків (до введення карантину).

3. Розгорнуті конспекти уроків з німецької мови – 3 конспекти.

4. Розгорнуті конспекти уроків з англійської мови – 2 конспекти.

5. Розгорнуті конспекти уроків із зарубіжної літератури – 2 конспекти.

6. Розгорнуті конспекти уроків з німецької мови – 2 конспекти. (Для студентів АНФ).

7. Конспект позакласного заходу з німецької мови, доповнений презентацією в Power Point.

8. Розгорнутий аналіз відвіданого уроку вчителя-наставника або студента, який був на практиці – 2 уроки.

9. Розробка фрагменту уроку з використанням сучасних дистанційних форм навчання (Google Class, You Tube, електронне тестування тощо).

10. Звіт з педагогічної практики.

Звітну документацію студенти мають подати груповим методистам до 20 квітня 2020р.

Звітна документація зі спеціальностей англійська мова, зарубіжна література (Пункти 4,5), педагогіка і психологія подається за узгодженням методистам з відповідних спеціальностей.

11206

дистанц987Організація освітнього процесу в умовах карантину кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання

 

Назва дисципліни

ПІБ

викладача

Інформація про те, як організовано освітній процес в умовах карантину

Електронна пошта, через яку можна зв’язатися з викладачем

Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література німецька)

 

 

І курс

Практичний курс німецької мови

Хорошилова Н.В.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «НАФ-19-ПКНМ», консультації відбуваються за допомогою електронної пошти

[email protected]

Практична граматика німецької мови

Дрогайцев О.I.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «НАФ-19-ПГНМ»

[email protected]

Практична фонетика

німецької мови

Літвінова Н.В.

На електронну пошту старости груп НАФ–19 надсилаються завдання для самостійної роботи, контролю та самоконтролю

[email protected]

Латинська мова

Ільїна Т.А.

Студенти отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю за допомогою електронного листування і платформи Moodle.

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=274  

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування.

[email protected]

ІІ курс

Практичний курс німецької мови

Мархева О.Є.

проводяться Skype-конференції щопонеділка та щоп’ятниці об 11.00 та надається матеріал для самостійного опрацювання.

[email protected]

Практична граматика німецької мови

Мельничук І.В.

1. Google classroom Практична граматика німецької мови НАФ-18

https://classroom.google.com/c/NTc2NTE0Nzk2MDla

код курсу fmbgvbx

2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта

[email protected]

Академічне письмо

Турський В.О.

Coogle classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5MjkyNzJa?hl=ru;

Консультації за допомогою електронної пошти.

[email protected]

ІІІ курс

Практичний курс першої мови

Чорна О. В.

1. Створено групу в мобільному застосунку Viber «Blogs von DEF-17/1»

2. Проводяться лабораторні заняття за допомогою Skype

 [email protected]

Практичний курс першої мови

Мархева О.Є.

через групу Viber надсилаються завдання для самостійного опрацювання, проводяться Skype–конференції щосереди о 9.00

[email protected]

Методика

викладання німецької мови

Лопатич Р.В.

Google class Методика НАФ https://classroom.google.com/u/0/c/NTcwMDQ3NTc1MDZa

2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм

[email protected]

Методика викладання німецької мови (семінари)

Мельничук І.В.

1. Google classroom Методика НАФ

https://classroom.google.com/c/NTcwMDQ3NTc1MDZa

код курсу hudlrro

2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта

[email protected]

Література країни першої мови

Гаманюк В.А.

1) через ZOOM лекції;

2) матеріали для самостійної роботи, програма, список літератури, плани практичних занять на moodle

https://moodle.kdpu.edu.ua/mod/folder/view.php?id=739,

https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxMDE0MjE2NTFa

3) підручники, перевірка самостійної роботи через електронну пошту

[email protected]

Література країни першої мови

Яцик О.П.

Група в Вайбер «Наф -17»

[email protected]

Лексикологія

німецької мови

Мельничук Г.М.

Google class Лексикологія

https://classroom.google.com/c/NTczMDQ1OTI2NDda

Код класу: bhhpwpf

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber

[email protected]

IV курс

Практичний курс німецької мови

Лопатич Р.В.

1. Google class Deutsch für DEF 16

https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNjIzNzEyNzBa

2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм

[email protected]

Практика перекладу

Карпюк В.А.

Skype DEF 16

Viber «Практика перекладу»

Google Диск

Ср. 14.00

[email protected]

Лінгвокраїнознавство

Мархева О.Є.

На платформі Google Classroom розміщуються завдання для самостійного опрацювання

https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1ODY4NDMyODha

Код курса: qpb57go

[email protected]

Література країни першої мови

Гаманюк В.А.

1) через ZOOM лекції та практичні;

2) матеріали для самостійної роботи, програма, список літератури, плани практичних занять на moodle,

https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxMDE0MjE2NTFa

3) підручники, перевірка самостійної роботи та частково перевірка завдань до практичних занять через електронну пошту

[email protected]

Теоретична граматика німецької мови

Мельничук Г.М.

Google class Теоретична граматика

https://classroom.google.com/w/NTczMDUzNTg4MzFa/t/all

Код класу: fk6sixn

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber

[email protected]

Практичний курс третьої іноземної мови (французька)

Захарова Н.О.

На платформі Moodle

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=364 і в додатку Viber (група Français НАФ-16);

студенти систематично отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування і додатку Viber.

[email protected]m

 

Курсова робота з методики навчання німецької мови

Чорна О.В.

1. Особисте консультування в мобільному застосунку Viber

2. Консультування електронною поштою

[email protected]

Магістри першого року навчання (НАФ-19м)

Практичний курс німецької мови

Мельничук Г.М.

Google class Практичний курс німецької мови

https://classroom.google.com/c/NTc3NjAyMTE3MzBa

Код класу: qihxxdp

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber

[email protected]

Міжкульутрна комунікація

Гаманюк В.А.

1)     через ZOOM лекції

2)     практичні заняття, завдання і питання через

https://classroom.google.com/u/0/c/NTcwNzQzMjEzMDBa

3) підручники, додаткові матеріали для самостійної роботи через електронну пошту

[email protected]

Міжкультурна комунікація

Лопатич Р.В.

Google class Interkulturelle Kommunikation

https://classroom.google.com/u/0/c/NTcwNzQzMjEzMDBa

2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм

[email protected]

Порівняльна типологія німецької та української мов

Мельничук Г.М.

Google class Порівняльна типологія

https://classroom.google.com/u/0/r/NTczMDUzNTk1OTFa/sort-last-name?hl=

Код класу: m3zlerr

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber

[email protected]

Порівняльна типологія німецької та української мов

Яцик О.П.

Група в Вайбер «НАФ 15»

[email protected]

Теорія та практика перекладу

Карпюк В.А.

Skype Магистры

Google Диск

Птн. 11.20

[email protected]

Сучасні лінгвістичні теорії

 

Мельничук Г.М.

Google class Сучасні лінгвістичні теорії

https://classroom.google.com/w/NTczMDQ1OTI3NzBa/t/all

Код класу: u6qzb4f

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються через електронну пошту та Viber

[email protected]

 

Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література англійська)

 

І курс

Практичний курс другої (німецької) мови

Хорошилова Н.В.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНф-19-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Яцик О.П.

Група в Вайбер «Deutsch ANP 19»

Студентам надсилаються вправи, через деякий час - ключі. Питання, незрозумілі місця обговорюються та роз’ясняються.

[email protected]

Латинська мова

Чорна О.В

Створено групу в мобільному застосунку Viber «Латина»

[email protected]

Латинська мова

Турський В.О.

Coogle classroom:

https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5MjM5NDBa?hl=ru

Консультації за допомогою електронної пошти.

[email protected]

ІІ курс

Практичний курс другої (німецької) мови

Хорошилова Н. В.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНП-18-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Мельничук І.В.

1. Google classroom Німецька мова як друга АНФ-18

https://classroom.google.com/c/NTc2NTM2NDgwNjBa

код курсу wxz5qxg

2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Коваленко О.О.

На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю.

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=432

Консультації проводяться за допомогою Viber

Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали»

https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html

[email protected]

ІІІ курс

Практичний курс другої (німецької) мови

Хорошилова Н. В.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНФ-17-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Дрогайцев О.I.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНФ-17- друга мова»

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Коваленко О.О.

На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю.

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=434

Консультації проводяться за допомогою Viber

Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали»

https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html

[email protected]

IV курс

Практичний курс другої (німецької) мови

Лопатич Р.В.

Google class Deutsch für EDF 16

https://classroom.google.com/u/0/c/NTY1NTgwMjY1MTda

2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Устінова В.О.

Група у viber «АНФ-16-1-1 подгруппа»

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Мельничук І.В.

1. Google classroom Німецька мова як друга АНФ-16 1-2

https://classroom.google.com/c/NTc2NTUwNzQ3OTFa

код курсу u47kgih

2. Консультації телефоном, Вайбер, електронна пошта

[email protected]

Практичний курс другої (німецької) мови

Коваленко О.О.

На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю.

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=435

Консультації проводяться за допомогою Viber

Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали»

https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html

[email protected]

Магістри першого року навчання (АНФ-19м)

Практичний курс другої мови

Карпюк В.А.

Skype Deutsch EDF – 15

Google Диск

Вт. 10.00; птн. 10.00

[email protected]

Друга мова (німецька)

АНФ-19-м

Устінова В. О.

Група у viber «АнФ-15 Deutsch»

[email protected]

 

Спеціальність 035 Філологія

І курс

Друга мова та переклад

Лопатич Р.В.

Google class Deutschunterricht

https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxMjIwMzU1Mjla

2. консультації телефоном, Вайбер, телеграм

[email protected]

Друга мова та переклад

Чорна О.В.

Створено групу в мобільному застосунку Viber «Німецька мова АНП-19»

[email protected]

Латинська мова

Захарова Н.О.

Студенти отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю за допомогою мессенджеру Viber (група ЛАТ. МОВА АНП19(2); електронного листування і платформи Moodle.

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=274  

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування.

[email protected]m

ІІ курс

Друга мова та переклад

Карпюк В.А.

Skype Немецкий;

Viber «Deutsch 1группа»

Google Диск

Чтв. 10.00

[email protected]

Друга мова та переклад

Хорошилова Н. В.

Створено групу в мобільному додатку VIBER «АНП-18-друга мова»; консультації відбуваються за допомогою електронної пошти

[email protected]

ІІІ курс

Друга мова та переклад

Чорна О. В.

Створено групу в мобільному застосунку Viber «Німецька мова»

[email protected]

 

Спеціальність 242 Туризм

 

І курс

Друга іноземна мова (німецька)

Турський В.О.

Coogle classroom:

https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5Mjk0OTRa?hl=ru

Консультації за допомогою електронної пошти.

[email protected]

ІІ курс

Друга іноземна мова (німецька)

Турський В.О.

Coogle classroom:

https://classroom.google.com/u/0/c/NTc0NDQ5Mjk0NzJa?hl=ru

Консультації за допомогою електронної пошти.

[email protected]

 

 

ІІІ курс

 

Друга іноземна мова (французька)

Захарова Н.О.

Створено групу у додатку Viber «Французька ТУР-17», де студенти систематично отримують завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. Низка завдань знаходиться на платформі Moodle https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=364

Контроль за виконанням завдань і консультації здійснюються за допомогою електронного листування і додатку Viber.

 [email protected]m

Іноземна мова (німецька)

І курс (збірна група)

 

Іноземна мова (німецька

Коваленко О.О.

На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю.

https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=365

Консультації проводяться за допомогою Viber

Матеріали також розміщені на офіційній веб-сторінці кафедри у розділі «Навчально-методична робота» - «Навчально-методичні матеріали»

https://kdpu.edu.ua/nimetskoi-movy-i-literatury-z-metodykoiu-vykladannia/navchalno-metodychna-robota/navchalno-metodychni-materialy/10823-zavdannia-dlia-samostiinoi-roboty-st-vykl-kovalenko-oo.html

[email protected]


 

10967

Рекомендована для опрацювання література

 

Deutsche Literatur in Epochen

 

Literaturaufgaben

 

Медіа ресурси

 

Матеріали для дисципліни «Міжкультурна комунікація»

 

 

 

10887

 

Навчальна дисципліна

Викладач

Спосіб забезпечення виконання програми навчальної дисципліни

Інші види роботи, передбачені інд.планом роботи, які виконуються протягом карантину

1

(1) Лексикологія

німецької мови

НАФ-17

(2) Теоретична граматика німецької мови

НАФ-16

(3) Порівняльна типологія німецької та української мов

НАФ-19м

(4) Сучасні лінгвістичні теорії

НАФ-19м

(5) ПКНМ

НАФ-19м

Мельничук Г.М.

Лекційний матеріал,

завдання для практичних, лабораторних занять та самостійної роботи, завдання для контролю та самоконтролю студенти отримують і звітують по Viber, електронній пошті

(1) Підготовка доповіді на НМС кафедри «Особливості субстантивованих прикметників та дієприкметників у художній прозі (структура, семантика, функції)» 

(2) Робота над науковою статтею з філології

(3) Дистанційна робота   у науково-методичній комісії сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН України

(4) Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни «ПКНМ» для магістрів НАФ-19м

2

(1) Література Німеччини

НАФ-17

(2) Література Німеччини

НАФ-16

(3) Стилістика німецької мови

НАФ-16

Гаманюк В.А.

забезпечення студентів текстами лекцій, навчальними матеріалами, підручниками в електронній версії, планами практичних занять, завданнями для самостійної роботи (через сторінку кафедри, через електронну пошту), питання та завдання для контролю.

1. Актуалізація робочих програм з «Літератури Німеччини», «Міжкультурної комунікації», «Стилістики німецької мови» та розробка силабусів до них;

2. Підготовка тексту статті в рамках проекту «Deutsche Spuren in der Ukraine»;

3. Робота з аспірантами та здобувачами по тексту дисертації та підготовці до публікації статей.

3

(1) Практична граматика німецької мови

НАФ-19

(2) Друга (німецька) мова

АНФ-17

Дрогайцев О.І.

Viber, Telegram

розміщуються

завдання для

лабораторних

занять,

самостійної роботи,

контролю та

самоконтролю

1. Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни ПГНМ для студентів НАФ-19

2. Робота над науковою статтею

4

(1) Латинська мова

АНП-19.2

(2) Французька мова

НАФ-16, ТУР-17

Захарова Н.О.

На платформі Moodle розміщені Методичні рекомендації з латинської мови, що містять тематичні плани лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал (складають конспект), а також розміщуються завдання до лабораторних занять з французької мови, частина практичних завдань надсилається на пошту викладача, контроль і перевірка здійснюються у формі тестів і завдань на платформі Moodle

1. Проведення дистанційних консультацій студентів;

2. Розробка і завантаження на платформу Moodle завдань для самостійної роботи і контролю, перевірка цих завдань;

3. Написання наукових статей зі студентами;

4. Робота над науковою статтею;

5. Робота над збірником текстів для читання з французької мови.

5

Латинська мова

АНФ–19–1

НАФ–19

Ільїна Т.А.

На платформі MOODLE розміщуються Методичні рекомендації з тематичними планами лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал, виконані завдання надсилають викладачу електронною поштою для перевірки, контроль та самоконтроль засвоєння знань проходить у формі тестів та завдань, розміщених на MOODLE

1. Проводити дистанційні консультації студентів з курсу «Латинська мова»;

2. Здійснювати перевірку тестів та завдань для самостійної роботи студентів;

3. Продовжувати роботу над науковою статтею з теми наукового дослідження

6

(1) Теорія і практика перекладу

НАФ – 19м

(2) Практика перекладу

НАФ – 16

(3) Практичний курс другої мови

АНФ –19м, АНП–18

Карпюк В.А.

Інтернет конференція через VIBER, ZOOM, робота з документами через GOOGLE DISK

1)                Робота над статтею;.

2)                Рецензування посібника-практикума;

3)                Робота над посібником з «Теорії і практики перекладу»

7

(1)Іноземна мова (німецька) І курс  збірна група

(2) Практичний курс другої (німецької) мови

АНФ-18-1-1, АНФ-17-1-3, АНФ-16-2-2

Коваленко О.О.

На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю

(1) розробка завдань для проведення модульного контролю для спеціальностей: ГОЕ, ФК

(2) розробка підсумкового тесту для студентів 1 курсу немовних спеціальностей

8

(1) Практична фонетика

німецької мови

НАФ - 19

Літвінова Н.В.

На електронну пошту старости

пересилаються завдання для самостійної роботи, контролю та самоконтролю

1. Підготовка тез конференції

9

(1) ПКНМ

НАФ 16

(2) Друга мова

АНФ 16

(3)Друга мова і переклад

АНП 19

(4) Методика викладання німецької мови

НАФ 17

(5) Міжкультурна комунікація

НАФ-19м

Лопатич Р.В.

Завдання студенти отримують і звітують по електронній пошті, Viber, telegram.

1) керівництво науковою роботою студентів із підготовкою наукової  статті / доповіді на конференцію;

2) розробка електронного навчального курсу ПКНМ для студентів 4 курсу НАФ у СУЕНК КДПУ.

10

(1)Лінгвокраїнознавство

 НАФ-16

(2) ПКНМ

НАФ-17-1/2

(3) ПКНМ

НАФ-18

Мархева О.Є.

На платформі Google Classroom розміщуються лекційні матеріали

Через групу Viber надсилаються завдання для самостійного опрацювання

Проводяться Skype - конференції та надається матеріал для самостійного опрацювання.

1) Підготовка статті «Використання навчальних платформ та мобільних додатків у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов»;

(2) розробка тестових завдань для вступного іспиту в магістратуру;

(3) керівництво написанням магістерської роботи студентки Дудіц І.;

11

(1)

Практична граматика німецької мови

НАФ-18

(2) Практичний курс другої (німецької) мови

АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2

(3)

Методика викладання німецької мови (семінари)

НАФ-17

Мельничук І.В.

Завдання студенти отримують на сайті кафедри. Звітують по електронній пошті та по Viber

(1) Розробка завдань для проведення модульного контролю для НАФ-18, АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2

(2) Розробка екзаменаційного  тесту з практичного курсу другої (німецької) мови

для студентів АНФ-16-1-2

 (3) Доповнити «Навчальний посібник з граматики німецької мови (Морфологія) для студентів ІІ курсу»

12

(1) Друга мова (німецька)

АНФ–19-м

(2) Друга мова (німецька)

АНФ–16

Устінова В.О.

Viber, Telegram

розміщуються завдання для лабораторних занять,

самостійної роботи, контролю та самоконтролю

1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ

2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ)

3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови

13

(1) Практичний курс німецької мови

НАФ-19

(2) Друга мова

АНФ-18

(3) Друга мова

АНФ-17

Хорошилова Н. В.

Завдання  у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 10, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER

Завдання  у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 11, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER

Завдання  у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 14, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER

1) Робота над розділом наукового дослідження «Історіографія іншомовної освіти Німеччини»;

2) Підготовка  статті «Нормативно-правова база Німеччини»

14

(1) ПКНМ АНП-19, АНП-17

(2) Латинська мова

АНФ-19

(3) ПКНМ

НАФ-17

Чорна О. В.

Виконання проектів і завдань (зокрема з креативного письма) та їх презентація і обговорення у групах, створених на платформі месенджера Viber; електронна пошта

1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ

2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ)

3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови

15

(1) Друга мова

АНП 19

(2) Література країни першої мови

НАФ-16

(3) Порівняльна типологія

НАФ-19м

Яцик О.П.

Розміщення на платформі MOODLE завдання для лабораторних та практичних занять

1.Підготовка доповіді на науково-методичному семінарі кафедри.

2.Робота над текстом наукової статті.

3.Участь в онлайн-семінарі Klett «Kommunikative Spiele im DaF-Unterricht“ 25.03.2020





 

10685
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31