Кафедра української мови
Факультет Української філології

СПСР захист магістерок 2024В рамках підготовки педагогічних кадрів на освітній програмі "Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю" студенти 2 року навчання магістратури успішно захистили кваліфікаційні (магістерські) роботи. Цей етап є важливою віхою в освітньому процесі, що демонструє високий рівень підготовки студентів та їх здатність здійснювати професійну діяльність у сфері освіти. Магістерські роботи студентів зосереджуються на актуальних питаннях освітніх, педагогічних наук з акцентом на соціальну педагогіку або соціально-педагогічні аспекти роботи з дітьми та молоддю.

Кваліфікаційні (магістерські) роботи захищались перед комісією у складі: голови - Савельчук І. (д. пед. наук, професор, професор кафедри соціальних технологій Національного авіаційного університету), членів - Василюк Т. (канд. пед., доцент, в. о. завідувача кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи), Гергель Є. (канд. псих. наук, доцент, декан факультету), Размолодчикової І. (канд. пед. наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи), Шимко І. (канд. пед. наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи), Лисоконь І. (PhD з освітніх, педагогічних наук, ст. викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи).

Тематика робіт включає теми, пов’язані з соціалізацією, підтримкою соціально незахищених груп, профорієнтаційною роботою в закладах освіти. Під час захисту студентам було надано можливість представити свої наукові досягнення, обговорити результати досліджень та дати професійні обґрунтуванні методичні рекомендацій щодо вдосконалення соціально-педагогічної роботи. Цьогорічний захист став важливою подією для студентів і викладачів, оскільки він продемонстрував не лише академічні досягнення, але й практичну спрямованість робіт. Це свідчить про високий рівень практичної підготовки магістрантів і їх здатність до реалізації соціальних ініціатив на різних рівнях.

Захист магістерських робіт — це не лише підсумок навчання, але й перший крок на шляху до професійної кар’єри педагога. Ми горді за наших студентів, які успішно захистивши свої роботи, зробили важливий внесок у розвиток соціально-педагогічної сфери в Україні.

28563

СПСР Неумивайченко 2024Одних з позашкільних заклад освіти міста отримав почесну відзнаку «Лідер позашкільної освіти – 2024», а саме «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Металургійного району». Саме в КПЗО "Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Металургійного району" КМР керівником гуртка працює випускниця бакалаврату, а нині студентка магістратури кафедри Ольга Неумивайченко. 

12 грудня 2024 року в УКРІНФОРМ проведена пресконференція «Позашкільна освіта – 2024: десять звершень» за участю Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України та Українського державного центру позашкільної освіти задля обміну досвідом роботи закладів позашкільної освіти та нагородження кращих закладів по Україні. Серед переможців у номінації «Підвищення якості позашкільної освіти» відзнаку отримав криворізький заклад. Цьогоріч Ольга Неумивайченко завершила навчання на бакалвраті за спеціальністю 231 Соціальна робота та вступи до магістури за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо-професійна програма "Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю" задля поглиблення власних знань щодо теорії і практики позашкільної освіти, методики та інноватики соціально-педагогічної роботи в громаді, а саме можливостей допомоги дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах через функціонування гуртків. 

Бажаємо Ользі та її колегам подальших професійних звершень!

28650

IMG 20241207 WA0000З нагоди Дня волонтера доцент кафедри Іванна Размолодчикова була нагороджена медаллю «За гідність і патріотизм» Всеукраїнського об'єднання "КРАЇНА". Ця відзнака лише вкотре засвідчила незмінну соціально активну позицію Іванни Вікторівни.

«Це відзнака усіх наших студентів і викладачів! Бо кожен по-своєму причетний – фінансово, творчо, морально та психологічно! Я без своїх студентів – ніщо. Це спільна нагорода!!!» - так прокоментувала подію сама Іванна Вікторівна. Принагідно долучаємося до вітань і Людині з великим серцем зичимо мирного життя та реалізації усіх творчих та професійних задумів! 

 

 

28543

СПСР конференція ПроКиїв 202403 грудня 2024 року дистанційно старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Ілля ЛИСОКОНЬ взяв участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю "PROКИЇВ" (Секція "Педагогіка та психологія") з доповіддю на пленарному засіданні "Соціальний вимір інвестування в сучасні університети". 

Під час пленарного засідання також обговорювалися питання інтеграції інструментів штучного інтелекту в освітнє середовище закладів вищої освіти України, методичного та методологічного аспектів вивчення двоярусних антропогенних ландшафтів у вищій школі, модернізації освіти та виклики сьогодення, особливостей організації процесу соціальної реінтеграції ветеранів, психолого-педагогічних та технологічних засад побудови освітнього процесу у ЗВО як психотерапевтичного, ролі лідера в управлінні змінами в освіті задля інноваційного осмислення реалій і перспектив, формування національної ідентичності майбутніх учителів суспільствознавчих предметів засобами громадянської освіти. 

28532

СПСР день памяті жертв Голодомору 2024Сьогодні, 23 листопада 2024 року, Україна вшановує пам'ять мільйонів жертв одного з найстрашніших злочинів проти людства – Голодомору 1932–1933 років. Цьогорічна акція пам'яті традиційно передбачає запалення свічки пам’яті об 16:00.  

Традиційно в цей день по всій Україні проходять панахиди, запалюються свічки, а також проводяться тематичні виставки, лекції та меморіальні заходи. У 2024 році акція пам'яті особливо значуща, адже цього року виповнюється 91 рік з моменту початку Голодомору. Власне, саме ця дата стала ще одним нагадуванням про важливість збереження історичної пам'яті для майбутніх поколінь. Відновлення історичних фактів, робота з архівами та документами, співпраця з науковцями стали основними напрямками у вивченні цієї трагічної сторінки нашої історії.

Цьогорічний День пам'яті став і моментом для роздумів про необхідність вшанування не лише жертв Голодомору, а й інших трагічних сторінок нашої історії, які стосуються боротьби за незалежність, свободу та гідність українського народу. Акція пам'яті до Дня жертв Голодомору нагадує кожному з нас про необхідність пам'ятати та шанувати загиблих, аби майбутні покоління не забували про цю жахливу трагедію та продовжували будувати країну, вільну від будь-яких форм репресій і насильства.

28382

1

В умовах соціально-економічних і політичних викликів сучасного суспільства важливість психосоціальної підтримки для вразливих категорій сімей з дітьми зростає. Ці родини стикаються з різноманітними проблемами, такими як бідність, психологічні труднощі, конфлікти, безробіття та нестабільні умови життя, зокрема через обставини воєнного стану.

У межах проєкту «Надання основних послуг у сфері охорони здоров’я, захисту та освіти постраждалому населенню в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях» фінансованого Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) представники кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи взяли участь у триденному тренінгу «Підвищення професійних компетентностей фахівців, які надають психосоціальну підтримку вразливим категоріям сімей з дітьми». 

Детальніше у матеріалі прес-центру (завантажити)

28204

СПСР конф Харків 202407 листопада 2024 року відбулася щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях» на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди за співорганізаторства кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи.

Кафедру соціальної педагагіки і соціальної роботи представляли Шимко І. (к.п.н., доцент) та здобувачі вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота. До участі у конференції долучилися фахівці соціальної галузі, представники органів управління освітою, фахівці освітніх установ, культурно-освітніх закладів, працівники центрів зайнятості та соціальних служб, здобувачі вищої освіти різних рівнів, викладачі закладів вищої освіти, співробітники наукових установ та суб’єкти неурядових організацій, які працюють в інтересах дітей та молоді. Основна увага конференції були прикута до теорії та історії соціального виховання особистості, зокрема традицій та сучасних викликів, досвіду роботи соціальних інституцій в умовах воєнного стану, технологій та методик соціального виховання особистості в умовах війни, а також підготовки майбутнього фахівця до соціального виховання особистості в сучасних умовах.

28192

СПСР день працівників соцсфери 2024

28045

СПСР робота з дітьми 2024Підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми є важливим аспектом сучасної освіти та соціальної роботи. Вона охоплює цілу низку теоретичних та практичних знань, які дозволяють фахівцям ефективно підтримувати дітей у різних життєвих ситуаціях. Підготовка соціальних педагогів є комплексним процесом, який включає як теоретичні знання, так і практичні навички для роботи з дітьми.

Саме тому днями студент групи СП-21 Іван Бережанський працював з дітьми, щоб на практиці зреалізувати отримані знання. Після проведення студентом заходів викладачі кафедри надали схвальні відгуки, рекомендації та додатково визначили особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з дітьми включають кілька ключових аспектів:

1. Психолого-педагогічні знання (соціальні педагоги повинні мати глибокі знання про психологію розвитку дітей та підлітків, розуміти етапи їхнього емоційного, соціального та когнітивного розвитку. Важливо також вивчати специфіку дитячих травм та кризових ситуацій, з якими можуть стикатися діти, щоб вчасно і адекватно реагувати на потреби кожного); 

2. Робота з родинами (соціальні педагоги повинні бути готові до роботи з батьками та іншими членами сім’ї. Вони навчаються ефективним методам комунікації, допомагають родинам вирішувати конфлікти та підтримують у складних ситуаціях, таких як розлучення батьків, фінансові труднощі або домашнє насильство); 

3. Індивідуальний підхід (у роботі з дітьми соціальні педагоги розвивають уміння враховувати індивідуальні особливості кожної дитини: її темперамент, інтереси, сильні й слабкі сторони. Вони повинні вміти будувати індивідуальні програми підтримки, спрямовані на розвиток соціальних, емоційних і когнітивних навичок); 

4. Розвиток комунікативних навичок (для ефективної роботи з дітьми важливо мати розвинені комунікативні навички, здатність слухати та розуміти дитину, надавати підтримку та сприяти її соціалізації. Педагог має вміти будувати довірливі стосунки з дітьми, аби вони відчували себе комфортно і безпечно).

28719

СПСР Кураторська година щодо поженої безпеки 2024

27982
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Січень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31