Кафедра української мови
Факультет Української філології

30 листопада 2024 року в онлайн-режимі для студентів спеціальності 242 "Туризм і рекреація" та викладачів, кафедрою туризму та економіки КДПУ проведено внутрішній Тренінг з технологій продажів у туризмі. Метою тренінгу стояло навчання практичним навичкам продажів турів за запитами туристів. Основним дидактичним прийомом на тренінгу стала туристична гра в уявного турагента та покупця послуги – туриста. Тренінг тривав 4,5 години з невеликою перервою.

Розробником, тренером і модератором тренінгу стала стейкхолдерка кафедри туризму та економіки КДПУ – Ірина Путко. Пані Ірино є власницею власного турагенства «Betravel Туристична агенція» (https://www.facebook.com/betravel.kr), а з початку навчального 2024/2025 року й викладачем кафедри туризму та економіки.

В основу тренінгу була покладена ідея інтенсивного навчання тому, як продається тур у з імітованих умовах. Базовим потоком для навчання стали 3 курс ТУР-22, яким наразі викладається дисципліна «Організація туристичних подорожей» та магістри 1-го курсу зі своїм предметом «Управління туристичним бізнесом». Викладачем практичних модулів цих навчальних курсів якраз і є Ірина Путко. За задумом тренінгу ці студенти були турагентами. Студенти інших курсів і зав. кафедрою Володимир Казаков грали роль туристів – замовників турів. Викладачі кафедри Ірина Остапчук, Ірина Романюк і Вікторія Пацюк виступили в ролі експертів, які коментували та оцінювали роботу умовних турагентів.

За 4 години студенти 3-го курсу ТУР-22 мали придумати власне турагенство, дати йому назву та слоган. Від цього витікала специфіка географії та змісту турів (закордонний чи внутрішній туризм).

Дарина Дорогобід (ТУР-22), назва турагенства: SkyWay Travel, слоган: "Відкривай світ без меж!" Олександра Дубачинська (ТУР-22), назва: «Квиток до раю», слоган: Місце, де мрії стають реальністю». Поліна Богданович (ТУР-22), назва турагенства: "Terra Vento", слоган: «Подорожуй у ритмі вітру». Катерина Абраменко (ТУР-22), назва: «Paradise roup», слоган: «Влаштуємо вам райський відпочинок». Віталій Платошин (ТУРм-24), назва: «Закарпаття Тревел», салоган: «З нами ти перейдеш гори». Ксенія Бойко (ТУР-22), назва: «Незвідані дороги». Побережняк Альона (ТУР-22), назва турагенства «TravelUA. Дмитро Картавий (ТУРм-24), назва: «Сідаємо – вирушаємо», слоган: «Якщо не з нами, то з ким? Якщо не зараз, то коли?» Альона Голуб (ТУР-22), назва: «Infinity Travel», слоган: "Infinity Travel" - подорожі без меж. Діана Слісенко (ТУР-22), назва: «Крила Свободи», слоган: «Розправ крила і відчуй насолоду від життя».

Далі уявні турагенти отримували від туриста запит на тур, формували пропозицію та бронювали в спеціальних програмах і сайтах туроператорів:

https://joinup.ua/uk/poisk-tura-full/

https://agent.tpg.ua/ua

https://online.alliance.ua/search_tour

https://online.alf.ua/search_tour

 https://www.accordtour.com/tour-selection.php

https://www.i-travel.com.ua/podbor-tura/

Участь у тренінгу взяли студенти усіх курсів спеціальності 242 «Туризм і рекреація», випускники та викладачі кафедри. Навчалися всі!

Головними підсумками тренінгу стало наступне:

  • - студенти бакалаври базового потоку ТУР-22 та магістри 1 курсу ТУРм-24 попрактикувалися бути менеджерами власного (придуманого) турагенства, вести комунікацію з туристами (ними виступили викладачі та студенти інших потоків), визначати запит, опрацьовувати інформацію, підбирати тур і бронювати його;
  • - студенти 1-2 і 4 курсів вчилися бути туристами замовниками послуги, формулювати запит до уявного турагента, комунікувати з турагентом;
  • - був апробований новий формат проведення фахово спрямованого навчання – тренінг, який концентрує роботу студента, забезпечує навчання один в одного під керівництвом тренера;
  • - проведений тренінг дозволяє ставити задачу перегляду форм і прийомів практичного навчання студентів спеціальності 242 «Туризм і рекреація»;
  • - у майбутньому практичні заняття з багатьох туристичних дисциплін бачаться у вигляді 3-х блоків: 1)демонстрація практичної роботи від викладача; 2)навчальний практичний тренінг – інтенсив штурмової роботи з моделюванням реальних практичних ситуацій і туристичних задач; 3)як продовження тренінгу – розробка студентом міні проєкту (наприклад – поетапної процедури продажу туру до країн Європи від туроператора «Аккорд Тур»).

Реалізована форма практичного заняття у вигляді тренінгу викликала у студентів неабиякий інтерес і зацікавленість у студентів. Фідбек:

Віталій Платошин (ТУРм-24): мені сподобався такий формат практичного заняття! Викладачі дужо не сварять, тільки конструктивна критика та поради. Також сподобалися практичні заняття і те що можна було побачити живі приклади роботи колег-студентів. Так би мовити побачити себе зі сторони.

Олександра Дубачинська (ТУР-22): реально відчула себе турагентом, мала можливість так би мовити власними руками запропонувати і продати тур та заробити власні комісійні гроші з продажу)))

Ксенія Бойко (ТУР-22): корисне навчання, нестандартна форма проведення, реальне навчання від людини, яка працює у практичному туристичному бізнесі, показує і навчає як це робиться.

Перехід практичних занять з традиційної класно-урочної системи до нових креативних форм розкриває нові дидактичні горизонти і можливості у вищій туристичній освіті.

Screenshot 18

Screenshot 2 Screenshot 1
Screenshot 5 Screenshot 7
Screenshot 11 Screenshot 13
Screenshot 12 Screenshot 14
Screenshot 15 Screenshot 16
28437
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31