Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
Англійської філології |
Практичний курс граматики англійської мови (рівень В2) |
|
Лінгвістичні аспекти перекладу |
||
Порівняльна типологія англійської та української мов |
||
Кроскультурна взаємодія |
||
Інфомедійна грамотність у контексті шкільної освіти |
||
Навчання іноземної мови учнів з особливими освітніми потребами |
||
Соціолінгвістика |
||
Нова лексика англійської мови |
||
Практичний курс англійської мови (рівень В2) |
||
Комунікативна граматика (рівень С1) |
||
Інтерпретація художнього тексту |
||
Англійське ділове мовлення |
||
Аналітичне читання |
||
Лінгвокраїнознавство англомовних країн |
||
Англійської мови з методикою викладання |
Практикум з історії англійської мови |
|
Актуальні питання теорії та практики перекладу |
||
Критичне читання автентичних текстів на уроках англійської мови |
||
Основи ділової комунікації |
||
Академічне письмо (англійська мова) |
||
Навчання англійської мови здобувачів освіти з особливими потребами |
||
Шляхи саморозвитку комунікативних навичок | Силабус | |
Ботаніки та екології |
Екологічна культура |
|
Глобалізація та екологічні проблеми |
||
Теорія та практика сучасної екології |
||
Екологічна біохімія |
||
Функціональна біохімія |
||
Біоіндикація |
||
Географії та методики її навчання |
Географія релігій |
|
Політична географія |
||
Медична географія |
||
Геомоніторинг та методика фенологічних спостережень у природі |
||
Водні ресурси України |
||
Екологічний менеджмент |
||
Прикладна фізична географія |
||
Ландшафтознавство |
||
Антропогенне ландшафтознавство |
||
Конструктивна географія |
||
Раціональне природокористування |
||
Етногеографія |
||
Основи географічної статистики |
||
Соціально-економічне картографування |
||
Методика проведення науково-дослідної роботи в закладах освіти |
||
Декоративно-прикладного мистецтва |
Теорія композиції |
|
Композиція в декоративному мистецтві |
||
Основи композиційного аналізу |
||
Комп’ютерні технології в образотворчому та декоративному мистецтві |
||
Комп’ютерне мистецтво |
||
Комп’ютерна ілюстрація |
||
Дошкільної освіти |
Організація інклюзивного освітнього середовища в сучасному дошкільному закладі |
|
Національно-патріотичне виховання в освітньому процесі сучасного ЗДО |
||
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми дошкільного віку |
||
Модель підготовки дошкільників до НУШ |
||
Інноваційні освітні технології у мовленнєвій та логіко-математичній діяльності дітей дошкільного віку |
||
Розвиток сенсорної культури особистості дошкільника |
||
Актуальні проблеми формування мовленнєвої компетентності дошкільників |
||
Методична робота в ЗДО |
||
Організація тьюторської підтримки дітей передшкільного віку в сучасному ЗДО |
||
Національно-патріотичне виховання в освітньому процесі сучасного ЗДО |
||
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми дошкільного віку |
||
Теорія і методика роботи асистента вихователя у закладах освіти з інклюзивним навчанням |
||
Інноваційні технології НУШ |
||
Соціалізація особистості дитини дошкільного віку |
||
Методичні засади організації STREAM-освіти дошкільників |
||
Професійна діяльність асистента вихователя в інклюзивній групі |
||
Арт освіта дітей дошкільного віку |
Силабус | |
Технології розвитку комунікативних компетенцій у осіб з порушенням мовлення |
||
Проєктивні технології у сфері спеціальної та інклюзивної освіти |
||
Психоемоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення |
||
Організація корекційно-розвивальної діяльності з дітьми з ТПМ |
||
Педагогічна комунікація у спеціальній освіті |
||
Психотерапевтична робота з дітьми із мовленнєвими порушеннями та їх батьками |
||
Технологія запуску мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями |
||
Логопедична робота з дітьми з порушеннями аналізаторних систем |
||
Інноваційні техніки логопедичного масажу |
||
Логопедичний супровід дітей з кохлеарним імплантом |
||
Стратегії втручання при міофункціональних порушеннях |
||
Формування комунікативних вмінь дітей з порушеннями аутистичного спектру |
||
Тьюторський супровід дитини та її сім’ї в умовах інклюзивної освіти |
||
Технології інклюзивної освіти |
||
Індивідуальний підхід до сім’ї дітей з ТПМ при ранньому втручанні |
Силабус | |
Загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання |
Основи декоративної обробки матеріалів |
|
Системи автоматизованого проєктування об’єктів |
||
Основи конструкторської графіки |
||
Автомобіль |
||
Історія техніки та технологій |
||
Експлуатація та ремонт автомобіля |
||
Методика навчання інженерної графіки у вищій школі |
||
Технологія доповненої реальності в навчанні технології |
||
Основи слюсарно-ремонтних робіт |
||
Зоології та методики навчання біології |
Долікарська діагностика та невідкладна допомога у загрозливих для життя станах |
|
Вікова фізіологія та гігієна дітей і підлітків |
||
Здоров’язбережувальні технології ноосферної освіти |
||
Олімпіадні задачі з біології |
||
STEM-технології у навчанні біології |
||
Проєктна діяльність в навчанні біології |
||
Інформатики та прикладної математики |
Тестування програмного забезпечення |
Силабус (І) Силабус (ПНІ) Силабус (МІ, ФІ,ХІ) |
Основи квантової інформатики |
Силабус (І) Силабус (МІ, ФІ,ХІ) |
|
3D графіка та моделювання |
Силабус (І) Силабус (ПНІ) Силабус (МІ, ФІ,ХІ) |
|
Розробка комп’ютерних ігор |
Силабус (ПНІ) Силабус (МІ, ФІ,ХІ) |
|
Синтетична реальність в освіті |
Силабус (І) Силабус (ПНІ) Силабус (МІ, ФІ,ХІ) |
|
Інформатика у позашкільній освіті |
||
Інноваційні технології в STEM-освіті |
||
Штучний інтелект в освіті |
||
Спортивне програмування |
||
Управління проєктами |
||
Основи інженерії програмного забезпечення |
||
Методика викладання комп’ютерних наук |
||
Сучасні тенденції навчання інформатики |
||
Людино-машинна взаємодія |
||
Інтелектуальний аналіз експериментальних даних |
||
Кіберфізичні системи |
||
Моделювання реальності |
||
UI/UX проєктування |
||
Інноваційні цифрові технології в освіті |
||
Історії |
Методологія історичних досліджень |
|
Воєнно-історична антропологія |
||
Економічна історія України ХХ ст. |
||
Україна в Першій світовій війні: актуальні проблеми дослідження |
||
Диктатури й диктатори в історії ХХ століття |
||
Перша світова війна в історичній пам’яті та історичній політиці України |
||
Правове регулювання трудових відносин педагогічних та науково-педагогічних працівників |
||
Освітнє право |
||
Навчальні проєкти з Громадянської освіти з використанням ІКТ |
||
Український історичний роман |
||
Вибрані питання гендерної історії |
||
Військова уніформологія |
||
Математики та методики її навчання |
Основи теорії оптимізації |
Силабус (МІ) Силабус (ФМ) |
Функціональний аналіз |
Силабус (МІ) Силабус (ФМ) |
|
Конструктивна геометрія |
Силабус (МІ) Силабус (ФМ) |
|
Теорія ігор |
Силабус (МІ) Силабус (ФМ) |
|
Задачі оптимізації у профільній школі |
Силабус (МІ) Силабус (ФМ) |
|
Системи комп’ютерної математики в задачах оптимізації |
Силабус (МІ) Силабус (ФМ) |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
Виконавський практикум та методика викладання вокального класу |
|
Виконавський практикум та методика викладання хорового диригування |
||
Хоровий клас |
||
Практикум з хорознавства |
||
Методика роботи з хоровим колективом |
||
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Оркестровий клас |
|
Інструментальний ансамбль |
||
Практикум роботи з оркестром |
||
Виконавський практикум та методика викладання музичного інструменту |
||
Основи художньої інтерпретації |
||
Історія мистецьких стилів |
||
Сучасне мистецтво України |
||
Семіотика мистецтва |
||
Мистецтво сучасної Дніпропетровщини |
||
Основи арт-терапії в освітньо-мистецькому просторі |
||
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Методика написання наукових робіт |
|
Порівняльна типологія німецької та української мов |
||
Теоретичні проблеми сучасної германістики |
||
Теорія і практика перекладу |
||
Соціолінгвістика |
||
Німецька мова в мас-медійному просторі |
||
Практикум з мовної комунікації |
||
Проблеми сучасної німецької неології |
||
Медіативні техніки та он-лайн комунікація німецькою мовою |
Силабус (НАФ) Силабус (АФП) |
|
Актуальні питання німецької ономастики |
||
Переклад з української мови на другу мову |
||
Переклад з першої мови на другу мову |
||
Образотворчого мистецтва |
Спеціалізація в творчих майстернях |
|
Спеціалізація в образотворчому та декоративному мистецтві |
||
Сучасні образотворчі техніки |
||
Практикум з історії мистецтва та мистецтвознавства України |
||
Мистецьке життя Дніпропетровщини ХХ – поч. ХХІ ст. |
||
Напрямки і течії в образотворчому мистецтві Новітнього часу |
||
Теоретичні основи художньої творчості |
||
Психологія художньої творчості |
||
Методологія творчого процесу |
||
Педагогіки |
Сертифікатна програма: Педагогіка вищої школи |
|
Державна освітня політика |
||
Гендерна інноватика в освіті |
||
Менеджмент в освіті |
||
Педагогічний коучинг |
||
Сертифікатна програма: Педагогічний менеджмент |
||
Історія освітньо-виховних систем |
||
Професійно-педагогічні комунікації |
||
Педагогічний маркетинг |
||
Самоменеджмент керівника в освіті |
||
Педагогіки та методики технологічної освіти |
Методика педагогічної взаємодії як засіб розв’язання професійних конфліктів |
|
Кейс-технології у навчальному процесі сучасних закладів освіти |
||
Теорія і методика позашкільної освіти |
||
Дизайн предметного середовища |
||
Основи айдетики |
||
Основи художнього проєктування на уроках трудового навчання та технологій |
||
Перекладу та слов’янської філології |
Англійський історичний роман: поетика, типологія, шляхи розвитку |
|
Традиційні сюжети і образи у світовій художній літературі |
||
Біблійні сюжети у світовій літературі |
||
Теорія та практика художнього перекладу |
||
Література англомовних країн у перекладах |
||
Твори єлизаветинського періоду в українських перекладах |
||
Мовні ідеології та переклад |
||
Актуальні проблеми лінгвістичної антропології |
||
Ключові аспекти соціолінгвістичних досліджень |
||
Методика дистанційного навчання |
||
Сучасні технології навчання іноземних мов |
||
Авторські методики навчання іноземних мов |
||
Переклад з першої мови на другу мову (російська) |
||
Переклад з української мови на першу мову |
||
Переклад з української мови на другу мову (французька) |
||
Початкової освіти |
Практикум із соціально-емоційного та етичного навчання молодших школярів |
|
Порівняльна педагогіка |
||
Культура формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
Практикум з розв’язування математичних задач |
||
Інтегрований розвиток наскрізних умінь учнів НУШ |
||
Науково-навчальне мовлення та педагогічна майстерність |
||
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
||
Мистецтво та технології в початковій освіті |
||
STEM/STEAM-технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
||
Освітній простір Нової української школи | Силабус | |
Основи християнської етики | Силабус | |
Мистецтво декламації творів художньої літератури | Силабус | |
Початкова освіта: фінський досвід | Силабус | |
Становлення громадянської компетентності учнів початкової школи | Силабус | |
Формування емоційної культури учнів початкової школи засобами творів художньої літератури (інтерпретація, театралізація, інсценізація) | Силабус | |
Практичної психології |
Психотехніки особистісного розвитку |
Силабус (ПП) Силабус (ПНП, ДВП) |
Інноваційні технології роботи з дітьми з ООП |
Силабус (ПП) Силабус (ПНП, ДВП) |
|
Логопсихологія |
||
Психологія педагогічного спілкування |
||
Активне соціально-психологічне навчання |
||
Психологія особистості |
||
Психологічний супровід материнства в умовах війни |
||
Психологія маркетингових та політичних технологій |
||
Психологія життєвих криз та кризове консультування |
||
Психоедукація в освітніх закладах |
||
Психологія управління конфліктом |
||
Мотиваційний менеджмент |
||
Психологія професійної кар’єри |
||
Психологічні основи іміджу керівника та організації |
||
Технології роботи організаційних психологів |
||
Психологія залежної поведінки |
||
Психологічна допомога дітям, що зазнали насильства |
||
Кризове телефонне консультування | Силабус | |
Практикум діалогічного спілкування | Силабус | |
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі |
|
Організаційно-адміністративна робота в соціально-педагогічній сфері |
||
Соціальне гувернерство та менторська підтримка |
||
Соціологія освіти |
||
Організація дозвілля дітей |
||
Корпоративна культура та іміджелогія в освіті |
||
Соціально-молодіжна робота |
||
Практикум по роботі зі студентською молоддю |
||
Інформаційно-комунікаційні засоби освіти |
||
Психологія та етика управління |
||
Корпоративна соціальна відповідальність |
||
Проєктна та інвестиційна діяльність |
||
Дипривації дітей та молоді |
||
Арт-практики в СПД |
||
Здоров’язберігаючі технології та охорона праці в галузі |
||
Соціології та масових комунікацій |
Компаративна соціологія |
|
Візуальна соціологія |
||
Технологія маркетингових досліджень |
||
Соціологія тілесності |
||
Соціологічні виміри груп інтересів |
||
Соціологія нерівності |
||
Соціологія територіальних спільнот |
||
Соціальна держава і соціальна політика |
||
Економічна соціологія |
||
Соціологія повсякденності |
||
Інвайроментальна соціологія |
||
Трансформація соціального простору і міські інтервенції |
||
Digital-соціологія |
||
Соціологія освіти, науки та інновацій |
||
Менеджмент медіа-комунікативної діяльності |
||
Публічна соціологія |
||
Медіа, війна і технології |
||
Соціологія війни |
||
Соціальна теорія міжнародних відносин |
||
Соціальні конфлікти та медіація |
||
Української мови |
Комунікативна лінгвістика |
|
Основи зіставного мовознавства |
||
Історія лінгвофілософських учень |
||
Української та зарубіжної літератур |
Художня інклюзивна література |
|
Література VS медіа: національний наратив |
||
Зарубіжна література і культура: інтермедіальне осмислення |
||
Мережева література: як цифра стає буквою |
||
Інтермедіальні студії: кіноінтерпретація творів літератури |
||
Сучасна українська та зарубіжна фантастика: жанрові модифікації |
||
Сучасні тенденції розвитку східних літератур |
||
Проблемне поле сучасної скандинавської літератури |
||
Тьюторський інструментарій на заняттях літературного циклу |
||
Специфіка слов’янських літератур |
||
Сучасна зарубіжна література для дітей |
||
Українська та зарубіжна постмодерні літератури: компаративний аспект | Силабус | |
Фізики та методики її навчання |
Інноваційні технології в STEM-освіті |
|
Реалізації дослідницьких методів навчання математики в STEM-проєктах |
||
Впровадження STEM-підходів на уроках математики |
||
Електроніка |
||
Фізика конденсованих середовищ |
||
Фундаментальні явища в наноструктурах |
||
Моделювання складних систем |
||
Теорія відносності і електродинаміка |
||
Методи дослідження експериментальної фізики |
||
Фізика ядра і фізика елементарних частинок |
||
Екситонні стани в напівпровідниках та діелектриках |
||
Оптика твердого тіла і наноструктур |
||
Теорія бозон-ферміонних систем |
||
Філософії |
Комунікативна філософія |
|
Філософія інформаційного суспільства |
||
Соціальна антропологія |
||
Хімії та методики її навчання |
Хімія у сільському господарстві |
Силабус (ХІ) Силабус (Б) |
Біологічна активність хімічних речовин |
Силабус (ХІ) Силабус (Б) |
|
Хімія здорового харчування |
Силабус (ХІ) Силабус (Б) |
|
Дослідження і синтез комплексних сполук |
||
Основи фармацевтичної хімії |
||
Віртуалізація хімічного експерименту |
||
Сучасні інструментальні методи хімічного аналізу |
||
Методика хіміко-технологічного аналізу у закладах професійної освіти |
||
Методологія хімічної науки |
Каталог вибіркових дисциплін на 2023-2024 н. р. (цикл професійної підготовки)
- Автор: Завідувач навчально-методичного відділу
- Перегляди: 2391