Кафедра української мови
Факультет Української філології

Ідея відкриття спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами»  виникла на основі ґрунтовного аналізу суспільних викликів і запитів у фахівцях з соціології, журналістики, масових комунікацій і зв’язків з громадськістю.  МОН України ліцензував цю спеціальність  у 2017 році.

Метою освітньої програми освітньо-професійної програми «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» є підготовка фахівців, які володіють сучасним соціологічним мисленням, теоретичними знаннями і практичними навичками, необхідними для розв’язання складних задач та практичних проблем соціології з акцентом на галузевих соціологічних теоріях, пов'язаних зі сферою масової комунікації.

Особливістю  програми є  забезпечення  практичної орієнтації підготовки здобувачів вищої освіти на здобуття професійних знань та навичок з дослідження тенденцій соціальних змін та суспільних феноменів в умовах глобалізації сучасної України. В процесі підготовки вивчається сучасна методологія соціологічних досліджень із максимальним використанням їх евристичних можливостей, а також питання соціальних комунікацій, комунікативних технологій, методів соціологічних досліджень соціальних комунікацій, зі стратегії та тактики PR, реклами та технологій інтегрованих комунікацій з управління суспільними відносинами.

25678
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31