Ідея відкриття спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» виникла на основі ґрунтовного аналізу суспільних викликів і запитів у фахівцях з соціології, журналістики, масових комунікацій і зв’язків з громадськістю. МОН України ліцензував цю спеціальність у 2017 році.
Метою освітньої програми освітньо-професійної програми «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» є підготовка фахівців, які володіють сучасним соціологічним мисленням, теоретичними знаннями і практичними навичками, необхідними для розв’язання складних задач та практичних проблем соціології з акцентом на галузевих соціологічних теоріях, пов'язаних зі сферою масової комунікації.
Особливістю програми є забезпечення практичної орієнтації підготовки здобувачів вищої освіти на здобуття професійних знань та навичок з дослідження тенденцій соціальних змін та суспільних феноменів в умовах глобалізації сучасної України. В процесі підготовки вивчається сучасна методологія соціологічних досліджень із максимальним використанням їх евристичних можливостей, а також питання соціальних комунікацій, комунікативних технологій, методів соціологічних досліджень соціальних комунікацій, зі стратегії та тактики PR, реклами та технологій інтегрованих комунікацій з управління суспільними відносинами.
- Автор: Факультет географії, туризму та історії
- Перегляди: 239