25 квітня 2024 р. було проведено засідання робочої групи кафедри історії з розробки освітньої програми та навчального плану спеціальності 014.03 Середня освіта «Історія та громадянська освіта» ступеня вищої освіти «Бакалавр»
ПРИСУТНІ: Викладачі кафедри історії КДПУ – зав. кафедри – доц., к.і.н. Н.А. Печеніна, гарант освітньої програми к.п.н, ст.викл. І.А.Селищева (голова робочої групи), доц., к.п.н. Л.В. Задорожна; доц., к.і.н. Мак Т.Ф., здобувачі вищої освіти Черниш Станіслав (ІП - 21), Горбунов Ростислав (ІП - 20); вчитель історії Криворізької загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 120 Криворізької міської ради Дніпропетровської області – Д.В.Войтович, спеціаліст з розвитку персоналу Школи програмування та робототехніки Robocode М.М.Сазонов.
Гарант ОП Ірина Селищева закцентувала увагу на необхідності змінити назву Освітньо-професійної програми відповідно до Наказу МОН №260 від 04.03.2024 р. "Про затвердження Переліку предметних спеціальностей спеціальності 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), спеціалізацій предметної спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (із зазначенням мови)), спеціалізацій спеціальностей 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) та 016 Спеціальна освіта, за якими здійснюється розміщення державного (регіонального) замовлення". В Наказі, посилаючись на статтю 58 Закону України «Про освіту», частини першої статті 2 та частини першої статті 3 Закону України «Про формування та розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №630 затверджено Перелік предметних спеціальностей спеціальності 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями). ОПП має бути приведена у відповідність.
На обговорення винесено питання про практики миттєвої допомоги учням і вчителям, створення кожним вчителем власного контенту, сучасні підходи до кар’єрного зростання, основи написання вчителем власних програм, ментальне здоров’я учасників навчального процесу, протидію боулінгу, антикорупційну складову та медіа грамотність. Також запропоновано у змісті програми передбачити історію персоналій, гендерну історію, в галузі правових дисциплін хотілося б побачити більше практичної роботи, завдань, пов’язаних із розв’язанням правових ситуацій або задач.
Робота над ОП триває.