Кафедра української мови
Факультет Української філології

Група АНФ-21 (4 курс)

За результатами опитування можна зробити висновок, що більшість студентів 3 курсу групи АЗЛ-22 задоволені процедурою вибору вибіркових дисциплін та кількістю запропонованих варіантів. Загалом, думки студентів у більшості питань розділилися майже порівну. Більшість задоволені вибором дисциплін, але є й ті, хто не обрав би деякі курси повторно або вважає процедуру вибору недосконалою. У питанні оцінки обраних дисциплін переважна більшість опитаних студентів біля 80% позитивно оцінюють якість викладання вибіркових дисциплін. Проте, є частина студентів, які мають певні зауваження та пропозиції щодо покращення системи вибору.

Опитування показало, що система вибору вибіркових дисциплін в університеті в цілому працює ефективно та задовольняє потреби більшості студентів. Значна частина студентів (53%) повністю задоволена процедурою вибору, а 63% задоволені кількістю запропонованих дисциплін. Важливо, що студенти мають можливість обирати дисципліни, які відповідають їхнім інтересам та професійним цілям.

Загалом, результати опитування свідчать про позитивну динаміку та ефективність системи вибору вибіркових дисциплін в університеті, яку можна вдосконалити, враховуючи пропозиції та зауваження від студентів та викладачів університету.

Група АЗЛ-22 (3 курс)

Результати опитування свідчать про достатньо високий рівень обізнаності студентів щодо процедур вибору дисциплін: 59% добре знайомі з ними, лише 10% мають загальне уявлення. Більшість студентів (65%) задоволені існуючими процедурами вибору дисциплін, а 35% відчувають часткове задоволення, що свідчить про загальну ефективність процесу. Щодо кількості вибіркових дисциплін, 82% респондентів вважають її оптимальною, тоді як 18% вказують на надмірність. Основними факторами, що впливають на вибір дисциплін, є їхній зв’язок зі спеціальністю, майбутньою професійною діяльністю, практична спрямованість і кваліфікація викладачів. Понад половина опитаних (59%) ознайомлювалася із силабусами всіх дисциплін перед вибором, що демонструє відповідальний підхід до процесу. Щодо оцінки обраних дисциплін, 71% студентів вважають їх цікавими та корисними. Найцікавішими дисциплінами визнано бізнес-англійську, логіку, маркетинг і культурологію. Більшість студентів (53%) обрали б ті самі дисципліни знову, але 41% готові були б внести зміни у свій вибір. Серед пропозицій щодо покращення процедури вибору дисциплін варто відзначити ідеї онлайн-презентацій та додаткових матеріалів для самостійного вивчення. Загальний рівень задоволення студентів є високим, що свідчить про ефективну організацію освітнього процесу.

29082
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28