Кафедра української мови
Факультет Української філології

Завершилася перша серія навчальних вебінарів у межах проєкту Erasmus+ BURN, який координується ТНПУ ім.В.Гнатюка в якому КДПУ є відповідальним за диссемінацію партнером.

зображення viber 2024 04 23 15 42 20 254

З 22 квітня по 27 травня 2024 року тривала перша серія навчальних вебінарів «Принципи розробки курсів у ЄС» у рамках проєкту BURN – «Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після-) воєнній Україні» (№101129379-BURN-ERASMUS-EDU-2023-CBHE), що підтримується ЄС в межах конкурсу Erasmus+ KA2 CBHE.

зображення viber 2024 04 29 16 44 05 683

Команда університету у складі К.Бондар (проектний менеджер), В.Гаманюк, О.Остроушко (адміністративні менеджери), О.Шестопалової, О.Чаркіної, З.Мірошник, О.Білозір, О.Когут (відповідальні виконавці), І.Мінтій (технічний працівник) пройшли цикл вебінарів щодо дизайну та конструювання курсів 3 рівнів підготовки: бакалавр, магістр, доктор філософії відповідно до стандартів ЄС. 

Під час кожного вебінару учасники ділилися досвідом створення навчальних програм, силабусів, структури курсів, методів роботи й оцінювання, а також механізмами оцінювання курсів на університетському рівні.

Навчання розпочалося з вивчення естонського досвіду розробки навчальних програм. Ану Леуска з Тартуського університету поділилася порадами щодо створення вибіркової дисципліни для студентів педагогічних спеціальностей «Запровадження кризового втручання». Експерти Тартуського університету також провели другий вебінар на тему: «Супровід онлайн навчання за допомогою платформи Moodle».

зображення viber 2024 05 07 15 01 58 670

Партнери з Латвійського університету презентували вебінар «Латвійський досвід в розробці навчальної програми», що відбувся 29 квітня 2024 року. Доктор Анда Апман, доцент і директор бакалаврської програми з психології, продемонструвала методологію логічного розподілу оцінювання знань і навичок у рамках курсу, розкривши, як ці компоненти підвищують готовність програми. Др.Лаура Пірсько під час вебінару щодо психологічної служби університету обговорювала зміст практики магістрів, яка здійснюється на базі психологічної служби Латвійського університету та критеріїв супервізійної оцінки. 

зображення viber 2024 05 14 15 05 11 673

Представники Міжнародного психоаналітичного університету Берліна провели два вебінари. 7 травня 2024 року доктор Філ Лангер і доктор Ларс Кухінке розповіли про німецький досвід у розробці навчальних програм, систему психологічної освіти, підкресливши її відкритість та автономію авторів курсу щодо змісту та розподіл компетентностей, співвідношення відповідно ОНП у Німеччині. Ключові елементи курсу включають детальний опис, умови, огляд курсу, цілі навчання і політику оцінювання. 14 травня 2024 року Вібке Стеллінг, керівник відділу акредитації і документації, та Крістін Меллерс, відповідальна за оцінювання, заходи та програму наставництва, ділилися досвідом на вебінарі «Стратегії оцінювання курсу в Міжнародному психоаналітичному університеті Берліна».

зображення viber 2024 05 23 14 05 30 134

Підсумковий вебінар «Обмін досвідом: принципи розробки курсу в Європейському Союзі» провела проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва, координатор проєкту, професор Ірина Задорожна. Вона поділилася досвідом розробки навчальних програм, визначення цілей, компетенцій і побудови командної роботи над курсом, які представники ТНПУ отримали в рамках попереднього проєкту Erasmus+ MultiED.

зображення viber 2024 05 27 23 51 58 777

Знання, навички та вміння, набуті під час цього циклу вебінарів, професорсько-викладацький склад КДПУ застосують під час створення нових навчальних дисциплін і курсів, передбачених проєктом BURN, що має на меті пом’якшити наслідки війни на психічне здоров’я студентів та співробітників українських університетів, підвищити рівень обізнаності про травму, розвивати досвід надання психологічної допомоги та сприяти психологічній стійкості в українських ЗВО.

 

Більше про проект https://burn.kdpu.edu.ua/

26686

"Досвід Університету Латвії у Розробці Силабусу" - Вебінар проекту BURN, який відбувся 29 квітня 2024 року, ведений доктором Андою Упмане, доцентом та директором бакалаврської програми з психології, детально розглянуто стандарти навчання психологів. Особливо варто відзначити, що бакалаврська програма не надає права на професійну практику; вона кваліфікує випускників на ролі дослідницьких асистентів, з обов'язковим бакалаврським стажем, спрямованим на наукові дослідження протягом трьох років. Зворотно, дворічна програма магістра, відповідно до латвійського законодавства з 2019 року, дозволяє випускникам практикувати як психологів, а потім складати екзамен на сертифікацію після однорічної практики під наглядом супервізора.

438059713 122142437798202991 5085610033159408161 n
Наступний сегмент вебінару зосередився на розробці силабусу, зокрема на курсі "Основи Психологічного Консультування", ( 6 кредитів). Цей аналіз розкривав структуру силабусу, охоплюючи навички та знання, що передбачені в програмі. Основні моменти включали:

438082487 122142437918202991 7194303620000073921 n

  • по-перше, силабус відповідає латвійським законодавчим стандартам, які регулюють ролі психологів;
  • по-друге, він визначає 6-8 результатів навчання (пунктів засвоєння навичок та знань), які оцінюються через два теоретичних тестування посеред семестру та екзамен з аналізу кейсів випадків (складається з 12-15 випадків, що потребують коментарів та демонстрації вмінь консультування);
  • і по-третє, він використовує розподіл оцінок в 30% за участь у класових заняттях, 20% за самостійну роботу та 50% за підсумковий екзамен. Крім того, вебінар представив методики для логічного розподілу знань та оцінювання навичок у межах курсу, розкриваючи, як ці компоненти синергетично підтримують готовність програми.

438059743 122142438056202991 866055562598689091 n
Крім того, доповнюючи вебінар, завідувач кафедри психології, доцент, доктор Єва Стокенберга надала висновки щодо Картографування Силабусу, яке проілюстровано на прикладі бакалаврської програми з психології. Ця методологія допомагає викладачам вирівнювати зміст курсу з очікуваними результатами навчання, сприяючи комплексній оцінці знань, навичок та компетенцій студентів відповідно до заздалегідь визначених стандартів.

438086659 122142437846202991 618025794292826327 n

26384

22 квітня 2024 року вебінар під назвою "Естонський досвід у розробці силабусу", під керівництвом Ану Леуска з Університету Тарту, детально розглянули складнощі створення навчальних планів, спеціально адаптованих до потреб освітян та соціальних працівників. Центральним пунктом було створення вибіркового курсу під назвою "Вступ до кризового втручання". Презентація Ану Леуски розкрила складні процедури структурування та заповнення цих курсів для забезпечення належної підготовки освітян до роботи з кризовими ситуаціями з дітьми (жалоба, загрози, поведінка, суїцидальна поведінка) в навчальних закладах.

зображення viber 2024 04 23 15 42 20 187
Важливим моментом було визначення стандартизованого процесу розробки силабусу, що складався з п'яти ключових кроків:

  1. спочатку концептуалізація курсу та оцінка його сучасної актуальності;
  2. наступні обговорення з гарантами програми;
  3. потім формулювання чітких цілей, завдань і лаконічного опису курсу;
  4. кодування курсу для безперешкодної інтеграції в платформу Moodle;
  5. і, нарешті, дотримання пильної підготовки силабусів та навчальних матеріалів для Moodle.

зображення viber 2024 04 23 15 42 20 254
Вебінар залучив участь команд з усіх партнерських університетів, сприяючи багатогранним обговоренням ефективних стратегій комунікації в межах курсів та оптимального балансу між очним та дистанційним форматами навчання протягом 16-ти тижнів тривалості курсу. Учасники також порушили питання щодо формулювання завдань курсу, включаючи інтеграцію випадків та методів оцінки, а також використання різних інтегрованих інструментів для підвищення результативності навчання.

зображення viber 2024 04 22 22 15 46 889
Особливо важливим було підкреслення курсу, розробленого для вчителів та соціальних працівників, з фокусом на управління кризами, що стосуються дітей. Оцінка для цього курсу була структурована таким чином, що важливість семінарів (75%) суттєво переважала над незалежною роботою (25%). Додаткові теми обговорення включали відстеження залучення студентів до курсу, використання аналітики завдань для моніторингу прогресу навчання, кількісне оцінювання ефективності комунікації та надання всебічних оглядів курсу.

зображення viber 2024 04 22 22 15 47 283

26383

Успішне розпочаття проекту Erasmus+ BURN project (101129379-BURN-ERASMUS-EDU-2023-CBHE) відзначає старт проекту
Університет Тарту, Естонія - 12-14 лютого 2024 року
#Erasmus

photo 2024 02 12 18 43 06
Cесія розпочалася з теплими привітальними словами від Олександри Головко (Тартуський університет), Ірини Задорожної (Тернопільський національний педагогічний університет), Світлани Шитикової (координатора проекту, фінансованого ЄС, у Національному офісі Erasmus+ та експертів з реформ вищої освіти в Україні), які висловили подяку та очікування на плідну співпрацю між участью в проекті установами.

photo 2024 02 12 18 43 51


Всі учасники проекту мали можливість представити свої університети. Серед них Тернопільський національний педагогічний університет, Криворізький державний педагогічний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет шм. Б.Хмельницького, Херсонський державний університет, Донецький державний педагогічний університет, Міжнародний психоаналітичний університет Берлінe, Університет Латвіїб Тартуський університет.

photo 2024 02 12 13 48 32
Ольга Білозір виступила з презентацією Криворізького державного педагогічного університету, представила команду проекту КДПУ, поділилася досвідом установи та надала інсайти щодо відповідних організацій КДПУ. Різноманіття досвіду та експертизи створили багату картину на зібранні, встановивши основу для по-справжньому глобального проекту.

photo 2024 02 12 13 48 30
Одним із головних моментів дня стала екскурсія у престижну Бібліотеку Університету Тарту, яка дала учасникам уявлення про академічну та культурну спадщину господарського закладу. Екскурсія надала унікальну можливість для нетворкінгу та неформальних дискусій, сприяючи зв'язкам, які безсумнівно збагатять колективний дух проекту.

зображення viber 2024 02 15 11 07 46 758
Координатор проекту Ірина Задорожна (Тернопільський національний педагогічний університет) охопила загальну інформацію про проект, основні ідеї, очікування та результати, підкреслюючи важливість спільних зусиль. Команда докладно розглянула план виконання проекту, створивши основу для ефективної координації та безперешкодного виконання.
зображення viber 2024 02 15 22 35 47 865

Робочий пакет 2 «Професіоналізація кризової психології в університеті» був представлений Університетом Латвії і спрямований на професіоналізацію кризової психології. Учасники займалися всебічними обговореннями про завдання, цілі, результати та загальну стратегію реалізації цього важливого аспекту проекту.

зображення viber 2024 02 15 23 21 38 125
Робочий пакет 3: Покращення надання університетських психологічних послуг. Університет Тарту, виступаючи підкоординатором проекту та лідером РП, очолив обговорення щодо покращення університетських психологічних послуг. Завдання, цілі, результати та стратегічний план успішної реалізації РП 3 «Покращення надання університетських психологічних послуг» були ретельно обговорені під час цієї сесії.

зображення viber 2024 02 15 22 32 48 534
Міжнародний психоаналітичний університет Берлін очолив Робочий пакет 4 «Центри психологічної стійкості та благополуччя», присвячений створенню центрів психологічної стійкості та благополуччя. Сесія поглибила обговорення конкретних завдань, цілей, результатів та загальної стратегії реалізації цієї важливої складової проекту.

зображення viber 2024 02 15 22 35 53 252
Робочого пакету 5, під керівництвом Криворізького державного педагогічного університету, який зосередився на "Дисемінації". Це включало обговорення завдань, цілей, результатів та розробку всебічного Плану Дисемінації для ефективного поширення результатів проекту.

зображення viber 2024 02 15 23 30 48 881

Під керівництвом Донецького державного педагогічного університету Робочий пакет 6 був спрямований на Якість. Обговорення включало завдання, цілі, результати та формулювання міцного Плану Якості для забезпечення високих стандартів результатів проекту. Учасники відправилися на екскурсію в Університет Тарту та його живописний університетський квартал, сприяючи взаємному товариству та спільній меті.

зображення viber 2024 02 15 23 23 37 511

Наступна сесія заглибилася в ключові аспекти проекту, включаючи узаконення партнерських угод, адміністративні процедури, фінансові аспекти та перегляд документів та шаблонів проекту. Ці обговорення заклали основу для єдиної та ефективної співпраці серед партнерських установ. Сесія планування проекту слідувала, фокусуючись на трьох ключових елементах: спільних зусиллях, стратегіях внутрішньої комунікації та встановленні дат та строків для наступного року. Колективний брейнштормінг та планування забезпечили чіткий шлях для прогресу проекту у 2024 році. День завершився особливим моментом визнання, коли були роздані сертифікати проекту, а учасники прощалися з обіймами та поцілунками. Спільний дух та присвяченість, виявлені під час вступного зібрання, створили позитивний настрій для подальшого шляху проекту "BURN", обіцяючи трансформаційні результати в галузі кризової психології та психологічних послуг в європейських університетах.

26382
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Червень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30