Кафедра української мови
Факультет Української філології

Відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про вищу освіту» система забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (система внутрішнього забезпечення якості) передбачає здійснення процедур і заходів до яких включено здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм.
Упродовж березня 2024 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування випускників з метою дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітніми програмами.
Учасники анкетування – випускники магістерського рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання, які навчались за ОПП Образотворче та декоративне мистецтво. Опитування задля вивчення якості наданої освіти та вдосконалення освітніх програм університету. Всього в опитуванні взяли участь 36 осіб.
Випускники зазначили, що задоволені якістю отриманої освіти за освітньою програмою відповідає (44,4%) відповідає так, скоріше так (55,5%).


На питання «Чи працюєте Ви за фахом?» відповіді розділилися наступним чином: так – 58,33%, не за фахом, але за спорідненою спеціальністю (у спорідненій галузі) -25 %, ні -16,67 %.
Щодо питання у який спосіб Ви знайшли своє теперішнє місце роботи випускники надали такі відповіді: за допомогою Університету – 16,6 %, самостійно забезпечую своє робоче місце (самозайнятість) – 27,77 %, рекомендації друзів/знайомих – 25%, за допомогою сервісів (веб-порталів) з пошуку роботи – 30,63%.
Випускники зазначили, що наявність диплома про вищу освіту була важливою для Вашого роботодавця: ні - 25%, так, це було одним із вирішальних чинників – 75 %. Чи був важливим для Вашого роботодавця здобутий Вами фах відповіді розподілилися таким чином: так, це було одним із вирішальних чинників – 80,5 %, ні – 19,5%.
На запитання «Оцініть актуальність освітньої програми “Образотворче та декоративне мистецтво” у світлі найновіших досліджень та вимог сучасного ринку праці за п’ятибальною шкалою від 1 до 5, де 1 – зовсім неактуальна, а 5 – актуальна» відповіді розділилися так: за шкалою 1 – 0%, 2 – 16,66%, 3 – 27,77%, 4 – 22,22%, 5 – 33,33%; загальнотеоретична підготовка за шкалою 1 – 0%, 2 – 8,35%, 3 – 16,66%, 4 – 38,88%, 5 – 36,11%; спеціальна (професійна) підготовка за шкалою 1 – 2,77%, 2 – 0%, 3 – 13,88%, 4 – 30,55%, 5 – 52,77%; практична підготовка, випускники дали відповіді за шкалою 1 – 5,55%, 2 – 5,55%, 3 – 5,55%, 4 – 30,55%, 5 – 50 %; розвиток здатності до навчання й саморозвитку за шкалою 1 – 0%, 2 – 0%, 3 – 11,11%, 4 – 36,11%, 5 – 50%; формування умінь працювати в колективі, команді за шкалою 1 – 5,55 %, 2 – 0%, 3 – 22,22%, 4 – 33,34%, 5 – 44,44%; оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями випускники дали відповідь за шкалою 1 – 5,55 %, 2 – 11,11%, 3 – 16,68%, 4 – 36,11%, 5 – 30,55%; розвиток лідерських якостей випускники дали відповідь за шкалою 1 – 2,77%, 2 – 8,33 %, 3 – 22,24%, 4 – 30,55%, 5 – 36,11%.
Серед навчальних дисциплін які є найбільш важливими й корисними, вказано наступне: рисунок, живопис, композиція, психологія, практика у ЗСО, методика викладання образотворчого мистецтва, спеціалізація у творчих майстернях, історія мистецтва, психологія художньої творчості, практикум з образотворчого мистецтва, комп’ютерні технології (комп’ютерна графіка), арт-терапія.
Щодо престижності спеціальності на ринку праці випускники відповіли, так – 33,33 %, важко відповісти – 47,22%, ні – 19,44 %.
Якби Ви знову приймали рішення про вибір закладу вищої освіти, чи обрали б ви сьогодні КДПУ відповіді розділилися таким чином, так – 61,11 %, ні – 13,88%, важко відповісти – 25,01%.
На запитання «Якби Ви знову приймали рішення про вибір освітньої програми, чи обрали б Ви сьогодні освітню програму “Образотворче та декоративне мистецтво”?» відповіли так (77,77%) випускників, ні (11,11%), важко відповісти (11,12%).
Зміст освітньої програми за п’ятибальною шкалою від 1 до 5, де 1 – зовсім не актуальна, а 5 – актуальна» відповіді розділилися так: за шкалою 1 – 0%, 2 – 16,66%, 3 – 27,77%, 4 – 22,22%, 5 – 33,33%; загальна організація роботи структурних підрозділів університету за шкалою 1 – 2,77%, 2 – 8,33%, 3 – 19,44%, 4 – 36,11%, 5 – 30,55%; робота органів студентського самоврядування за шкалою 1 – 2,79%, 2 – 16,66%, 3 – 19,44%, 4 – 25%, 5 – 36,11%.
На запитання «Ваші пропозиції для покращення підготовки фахівців за освітньою програмою “Образотворче та декоративне мистецтво” (наприклад, що би Ви додали, змінили чи скоротили в освітній програмі)» випускники зазначили:
 збільшення кількості часу на практичну частину фахових дисциплін;
 зменшити кількість часу з загальноосвітніх дисциплін;
 збільшення матеріальної бази. Обмін досвідом з західноєвропейськими освітніми закладами;
 більше практики та виїздів на пленер;
 вивчення комп’ютерних технологій (так як в закладах освіти є електронні журнали, завдання діти скидають через Гугл файли, комунікації спілкування змінились, також наразі актуальна дистанційна освіта);
 розгляд завдань з образотворчого мистецтва для дітей з особливими освітніми потребами;
 запровадження дисциплін з комп’ютерної графіки;
 використовувати сучасні підходи до наявних предметів;
 брати участь у європейських і світових конкурсах;
 збільшувати кількість годин для дисциплін, пов'язаних саме з малюванням - живопис, графіка, композиція тощо.

Такий зворотний зв’язок дозволяє окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці а також врахувати висловлені рекомендації та побажання для вдосконалення освітніх програм; дозволяє сформувати напрями оновлення та покращення освітніх програм, за якими провадиться освітня діяльність на факультеті.

25915
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30