Кафедра української мови
Факультет Української філології

65597дло

На виконання рішення Вченої ради університету від 14.11.2024 р. (протокол № 5) навчально-методичним відділом проведено опитування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо організації вивчення вибіркових дисциплін. У ньому взяли участь 4 здобувачі ОП «Мистецтво. Музичне мистецтво» за спеціальністю 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво). Опитування проходило в онлайн-режимі з 30 грудня 2024 року по 15 січня 2025 року.

Результати опитування засвідчили загальну задоволеність студентів процедурою вибору дисциплін, що підтверджує її ефективність та зручність. Більшість респондентів (75%) зазначили, що ознайомлені з нею в загальних рисах, а 25% володіють нею детально.

Всі респонденти вказали, що їх повністю влаштовує кількість запропонованих дисциплін вільного вибору. Це підтверджує достатню різноманітність курсів для задоволення освітніх потреб студентів.

При визначенні основних чинників, що впливають на вибір дисциплін, було виділено такі аспекти: зв’язок із майбутньою професійною діяльністю (75%); зв’язок із навчальною спеціальністю (100%); корисність для розширення кругозору (75%); цікавий зміст дисципліни (50%); вибір одногрупників як фактор мав лише один випадок згадування (25%). Ці результати свідчать про те, що студенти свідомо підходять до вибору дисциплін, який зорієнтований на професійний розвиток та розширення знань у галузі мистецтва, музичного мистецтва.

Щодо ознайомлення із силабусами перед вибором дисциплін, студенти поділилися на дві рівні групи: 50% переглянули всі силабуси перед ухваленням рішення, а інші 50% ознайомилися лише з тими, які їх зацікавили. Це говорить про зацікавленість студентів у змісті навчальних курсів і їх прагнення до усвідомленого вибору.

Всі респонденти одностайно відзначили, що вибрані дисципліни виявилися цікавими, необхідними та містили корисний матеріал. Серед найбільш цікавих та корисних курсів були згадані: «Основи інклюзивної музичної освіти»; «Основи арт-терапії в освітньо-мистецькому просторі»; «Релігієзнавство»; «Виконавський практикум та методика викладання вокального класу»; «Інноваційні технології музичної освіти».

Більшість студентів (75%) висловили готовність обрати ці дисципліни знову, що підтверджує їхню відповідність очікуванням. Лише один респондент (25%) зазначив, що певні дисципліни він би не обрав повторно, що вказує на можливості подальшого вдосконалення навчальних програм.

У відповідях на питання щодо покращення процедури вибору дисциплін 50% студентів зазначили, що їх повністю влаштовує поточна система, а 25% не висловили жодних пропозицій. Один студент запропонував додаткові вдосконалення, зокрема: запровадження інформаційних сесій перед вибором дисциплін, де викладачі та координатори пояснювали б зміст і практичну користь курсів; аналіз популярності дисциплін серед студентів для коригування освітньої пропозиції відповідно до реальних потреб.

Загальні результати опитування свідчать про те, що студенти повністю задоволені процедурою вибору дисциплін, а запропоновані курси цілком відповідають їхнім освітнім та професійним запитам. Висловлені пропозиції щодо додаткової інформаційної підтримки та попереднього ознайомлення зі змістом дисциплін відкривають можливості для подальшого вдосконалення освітнього процесу.

Результати опитування будуть обговорені на засіданнях кафедр та Вченої ради факультету мистецтв, а їх аналіз сприятиме подальшому удосконаленню освітньої програми. Така практика не лише дозволяє врахувати думку студентів, а й позитивно впливає на якість освітніх послуг, забезпечуючи їхню відповідність сучасним вимогам і очікуванням здобувачів освіти.

29518
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31