Моніторинг довкілля:
1. Система державного моніторингу навколишнього середовища України.
2. Моніторинг впливу навколишнього середовища на здоров’я мешканців міста Кривий Ріг.
3. Моніторинг стану атмосферного повітря Саксаганського району м. Кривий Ріг.
4. Моніторинг радіаційного забруднення території міста Кривий Ріг.
5. Моніторинг стану поверхневих вод р. Саксагань в районі міста Кривий Ріг.
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 297
Тематика магістерських робіт:
- Дослідження техногенних водойм Кривого Рогу під час польових практик з біології як засіб формування компетентностей у природничих науках і технологіях.
- Формування екологічної компетентності здобувачів освіти на прикладі вивчення таксономічного складу макрофітів р. Саксагань.
- Оцінка стану ґрунтів територій забруднених внаслідок воєнних дій за ростовим тестом як засіб формування компетентностей у природничих науках і технологіях.
- Проектування елементів озеленення урботериторій як чинник формування екологічної культури учнів.
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 261
Тематика кваліфікаційних робіт ЕКО-21:
- Еколого-таксономічний склад макрофітів р. Інгулець в Центрально-міському районі м. Кривий Ріг
- Особливості стану деревно-чагарникових насаджень селітебної зони м. Кривий Ріг в районі «Автовокзал».
- Фіто-екологічні засади природоорієнтованих проектів на прикладі створення зелених стін та фасадів.
- Ліхеноіндикація стану атмосферного повітря м. Кривий Ріг.
- Розвиток дослідницької компетентності при вивченні квітково-декоративних рослини клумбових фітоценозів.
- Естетична оцінка рекреаційних об'єктів міста як засіб (інтеграції навчальних досягнень та ключових компетентностей) формування екологічної культури здобувачів освіти.
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 277
Тематика курсових робіт за освітніми компонентами
Методика навчання біології:
1. Проектування змісту науково-дослідницької діяльності з біології учнів … класів
2. Технології формування науково-дослідницької діяльності учнів з біології у …. класах.
3. Створення умов науково-дослідницької діяльності з біології в учнів …… класів
4. Моделі формування науково-дослідницької діяльності учнів з біології в ….. класах.
5.Формування науково-дослідницьких компетенцій учнів …. класів під час навчально-практичних занять з теми «Назва теми.».
6. Організація самостійної роботи з біології та екології учнів … класів
7. Факультативи в системі формування науково-дослідницьких компетенцій учнів …. класів в процесі вивчення біології.
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 372
ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ
СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА
(БІОЛОГІЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ)
на 2023-2024 н.р.
1. Сукцесійні явища техноекотопів Кривого Рогу як об’єкт дослідницької роботи під час польових практик з екології.
2. Морфологічні особливості будови квітки як засіб формування біологічних знань здобувачів середньої освіти.
3. Проектування елементів озеленення урботериторій як чинник формування екологічної культури учнів.
4. Формування пізнавальної діяльності підчас організації і проведення біологічного експерименту на уроках біології і екології 11-ого класу.
5. Вивчення рослинних угруповань у шкільному предметі «Біологія іекологія» (профільний рівень) на засадах регіонального підходу (тема на вибір студента).
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 564
Тематика кваліфікаційних робіт бакалаврів для студентів спеціальності 101 Екологія на 2023-2024 н.р.
ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ БАКАЛАВРІВ
ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 101 ЕКОЛОГІЯ на 2023-2024 н.р.
1. Ліхеноіндикація стану атмосферного повітря м. Кривий Ріг.
2. Ботаніко-екологічні основи природоорієнтованих проектів на прикладі створення зелених стін та фасадів.
3. Штучні водойми Кривого Рогу у водозабезпеченні міста: екологічні та комунальні проблеми.
4. Вуглецевий баланс Дніпропетровської області: екологічна оцінка, заходи з регулювання.
5. Утилітарна цінність різноманіття флори_______ Криворіжжя.
6. Еколого-таксономічні спектри ____ екосистем Криворіжжя.
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 437
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
З МОНІТОРИНГУ ДОВКІЛЛЯ
ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 101 ЕКОЛОГІЯ
на 2023-2024 н.р.
1. Моніторинг радіаційного забруднення території міста Кривий Ріг.
2. Моніторинг стану поверхневих вод р. Інгулець в районі міста Кривий Ріг.
3. Моніторинг впливу навколишнього середовища на здоров’я мешканців міста Кривий Ріг.
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 448
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З ЛАНДШАФТНОЇ ЕКОЛОГІЇ
ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 101 ЕКОЛОГІЯ
на 2023-2024 н.р.
1. Аналіз сучасного стану водосховищ Кривого Рогу.
2. Трансформація ландшафтів як загроза для біорізноманіття.
3. Закономірності трансформації речовин та енергії в межах агрогеосистеми.
4. Культурні ландшафти Криворіжжя: властивості та структура.
5. Ландшафтна організація промислових об’єктів Кривого Рогу.
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 408
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ
ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІV КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (БІОЛОГІЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ) НА 2023-2024 н.р.
1. Організація науково-дослідної роботи з біології учнів 10-11 класів.
2. Методика позашкільної роботи з біології.
3. Методика формування екологічних компетенцій в процесі вивчення біології.
4. Методика формування пізнавального інтересу учнів в процесі вивчення біології.
5. Форми та методи самостійної роботи учнів при вивченні біології.
6. Проектування змісту науково-дослідницької діяльності з біології учнів 10-11 класів
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 555
Тематика кваліфікаційних робіт на 2022-2023 н.р.
наукового керівника - доцента Гнілуші Н.В.
- Ботанічна характеристика багаторічних декоративних рослин як чинник формування пізнавального інтересу учнів.
- Ботанічна характеристика однорічних декоративних рослин як чинник формування пізнавального інтересу учнів.
- Біологічна характеристика мікроорганізмів вірусної інфекції як засіб попередження захворювань учнів.
- Вегетативне розмноження рослин як чинник формування творчої самостійності учнів в процесі вивчення шкільного предмета «Біологія». наукового керівника – асистента Перерви В.В.
- Навчальні ігри на уроках біології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
- Проєктна медіадіяльність як засіб формування пізнавального інтересу на уроках біології.
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 1242