Устінова В.О.
1. Неологічна лексика сучасної німецької мови в соціально-політичній та
економічній сферах
2. Характеристика інтернаціоналізмів за джерелами походження та специфікою
функціонування в сучасній німецькій мові
3. Молодіжна леусика сучасної німецької мови і її фунуціонування
4. Типи словотвору в сучасній німецькій мові
5. Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у середній школі.
6. Особливості формування навичок та умінь навчання читання на початковому етапі.
Коваленко О.О.
1. Використання гейміфікації та інтерактивного контенту на уроках німецької
мови для формування граматичних навичок з теми «____»
2. Формування лексичної компетентності учнів за допомогою
ігрових//інтерактивних технологій на уроках німецької мови у сьомому
класі.
3. Можливості гейміфікації у формуванні лексичної компетентності учнів на
уроках німецької мови в закладах середньої освіти
4. Можливості субстантивації у формуванні лексичної компетентності учнів
на уроках німецької мови з теми «Спорт».
5. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобами
інтерактивного навчання під час вивчення теми «Улюблені речі».
6. Формування соціокультурної компетентності у школярів засобами німецької
мови (на матеріалі сучасних підручників)
7. Використання комунікативно-діяльностного підходу на уроках німецької
мови в умовах дистанційного навчання в закладах середньої освіти.
8. Особливості використання технології навчання у співпраці на уроках
німецької мови в умовах комбінованого навчання в закладах середньої
освіти.
Турський В.О.
1. Фразеологічні одиниці німецької мови з колористичним компонентом: структурно-семантичний та функціональний аспекти
2. Семантичні особливості структури значення багатозначного дієслова з позначенням мовлення в німецькій мові
3. Лексико-граматичні засоби вираження категорій виду у німецькій мові
4. Особливості зооморфів у німецькій фразеології
5. Запозичення в сучасній німецькій мові: структурно-семантичний та функціональний аспект
6. Евфемізми у німецькомовному мас-медійному дискурсі.
Карпюк В.А.
1. Дигіталізація у навчанні німецької мови.
2. Тестування як засіб оцінювання та контролю досягнень учнів на уроці німецької мови.
3. Домашнє читання як форма самостійної роботи на уроці німецької мови.
4. Проектна робота в контексті креативного підходу до навчання німецької мови.
5. Подкаст як спосіб організації інтерактивного процесу навчання німецької мови.