Кафедра української мови
Факультет Української філології

Устінова В.О.

1. Неологічна лексика сучасної німецької мови в соціально-політичній та

економічній сферах

2. Характеристика інтернаціоналізмів за джерелами походження та специфікою

функціонування в сучасній німецькій мові

3. Молодіжна леусика сучасної німецької мови і її фунуціонування

4. Типи словотвору в сучасній німецькій мові

5. Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у середній школі.

6. Особливості формування навичок та умінь навчання читання на початковому етапі.

 

Коваленко О.О.

1. Використання гейміфікації та інтерактивного контенту на уроках німецької

мови для формування граматичних навичок з теми «____»

2. Формування лексичної компетентності учнів за допомогою

ігрових//інтерактивних технологій на уроках німецької мови у сьомому

класі.

3. Можливості гейміфікації у формуванні лексичної компетентності учнів на

уроках німецької мови в закладах середньої освіти

4. Можливості субстантивації у формуванні лексичної компетентності учнів

на уроках німецької мови з теми «Спорт».

5. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобами

інтерактивного навчання під час вивчення теми «Улюблені речі».

6. Формування соціокультурної компетентності у школярів засобами німецької

мови (на матеріалі сучасних підручників)

7. Використання комунікативно-діяльностного підходу на уроках німецької

мови в умовах дистанційного навчання в закладах середньої освіти.

8. Особливості використання технології навчання у співпраці на уроках

німецької мови в умовах комбінованого навчання в закладах середньої

освіти.

 

Турський В.О.

1. Фразеологічні одиниці німецької мови з колористичним компонентом: структурно-семантичний та функціональний аспекти

2. Семантичні особливості структури значення багатозначного дієслова з позначенням мовлення в німецькій мові

3. Лексико-граматичні засоби вираження категорій виду у німецькій мові

4. Особливості зооморфів у німецькій фразеології

5. Запозичення в сучасній німецькій мові: структурно-семантичний та функціональний аспект

6. Евфемізми у німецькомовному мас-медійному дискурсі.

 

Карпюк В.А.

1. Дигіталізація у навчанні німецької мови.

2. Тестування як засіб оцінювання та контролю досягнень учнів на уроці німецької мови.

3. Домашнє читання як форма самостійної роботи на уроці німецької мови.

4. Проектна робота в контексті креативного підходу до навчання німецької мови.

5. Подкаст як спосіб організації інтерактивного процесу навчання німецької мови.

28462
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31