29 листопада відбулася звітна конференція за результатами виробничої практики магістрантів спеціальності Середня освіта (Фізика та астрономія). Практика тривала 8 тижнів і охоплювала різні освітні рівні: 4 тижні у закладах загальної середньої освіти, 2 тижні у закладах фахової передвищої освіти та 2 тижні у закладах вищої освіти.
Цьогоріч 14 студентів успішно завершили виробничу педагогічну практику, більшість магістрантів (10 осіб) проходили практику за місцем своєї роботи в закладах загальної середньої освіти, двоє – за місцем проживання. Також практика охоплювала 7 закладів фахової передвищої освіти, де один студент працював за місцем роботи, а двоє – за місцем проживання.
На конференції здобувачі освіти поділилися враженнями та викликами, з якими їм довелося стикнутися під час проходження практики. Зокрема, було акцентовано увагу на:
- Викладанні в умовах дистанційного навчання, що вимагало адаптації навчальних матеріалів та методів комунікації з учнями.
- Проведенні уроків із фізики та астрономії, де студенти демонстрували високий рівень професійної підготовки.
- Роботі з додаткових спеціальностей (математики та інформатики), що включала розробку і проведення уроків.
- Організації позакласних та виховних заходів, спрямованих на розвиток інтересу учнів до природничих наук.
Студенти відзначили цінний досвід, отриманий у закладах фахової передвищої та вищої освіти, що дозволив їм поглибити знання з методики викладання, а також краще зрозуміти особливості роботи викладача в системі освіти різних рівнів.
Групові керівники та методисти високо оцінили підготовленість магістрантів, їхній професіоналізм та відповідальне ставлення до завдань практики.
Водночас під час конференції студенти, як стейкхолдери освітнього процесу, висловили низку пропозицій щодо покращення організації та проведення практики, зокрема:
- Внесення змін до звітної документації для спрощення її заповнення та опису виконаних завдань.
- Надання більше методичних рекомендацій щодо роботи в умовах дистанційного навчання.
- Запровадження гнучкішої системи розподілу місць проходження практики, враховуючи бажання студентів працювати у профільних закладах освіти.
Ці пропозиції були взяті до уваги кафедрою, і найближчим часом планується доопрацювання програми практики та супровідних документів, аби зробити її ще більш ефективною для магістрантів.
Дякуємо всім учасникам конференції за плідну роботу та бажаємо успіхів у подальшій педагогічній діяльності!