Кафедра української мови
Факультет Української філології

М 54 Методичні рекомендації до кваліфікаційних робіт: підготовка, написання, оформлення та їх захист: методичні рекомендації для студентів другого( магістерського рівня) спеціальності 012 «Дошкільна освіта». 3-е вид. доповн. Кривий Ріг: КДПУ, 2024. – 52 с.  

 

Методичні вказівки щодо виконання кваліфікаційних робіт (для студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта

 

Бланк заяви на кваліфікаційну роботу

14804

Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта, групи СОм-23 

 №   Пріхвище, ім'я, по-батькові    Тема роботи  Керівник 

1.  

Єгорова Анна Петрівна

Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор

Проф., д.пед.н.

Ковшар О.В

2.  

Книга Лідія Олександрівна

Корекція мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки

Проф., д.пед.н.

Ковшар О.В

3.  

Сербіна Вікторія Олександрівна

Педагогічні умови корекції мовленнєвих порушень у дітей із загальним недорозвиненням мовлення

Проф., д.пед.н.

Ковшар О.В

4. 

Довга Ірина Віталіївна

Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією

Ст. викл. Курєнкова А.В.

5.  

Новікова Надія Валеріївна

Використання цифрових освітніх ресурсів у процесі розвитку усного мовлення у школярів із ЗНМ 3-го рівня

Ст. викл. Курєнкова А.В.

6.  

Дронік Людмила Вікторівна

Логоритміка як засіб корекції та розвитку усного мовлення в дітей із ЗНМ 2 рівня

Ст. викл. Курєнкова А.В.

7.  

Бочковський Олександр Сергійович

Комп’ютерні технології як засіб фонетичної корекції в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією

Ст. викл. Курєнкова А.В.

8.  

Рожкова Катерина Володимирівна

Театралізовані ігри як засіб розвитку зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ

Ст. викл. Курєнкова А.В.

9.  

Осадча Дарія Вікторівна

Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції

Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г.

10.  

Дорошенко Кароліна Анатоліївна

Профілактика дисграфії в дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку

Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г.

11.  

Фомічова Валерія Сергіївна

Формування лексико-граматичної сторони мовлення в дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення

Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г.

12.  

Федусова Лариса Іванівна

Розвиток комунікативних здібностей дітей з аутизмом засобами альтернативної комунікації

Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г.

13.  

Торба Віталій Васильович

Сенсорна інтеграція як метод корекції порушень мовленнєвого розвитку в дітей з РСА

Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г.

14.  

Карпенко Надія Володимирівна

Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення в дітей із розладами аутистичного спектру

Ст. викл.

Сіденко Ю.О.

15.  

Котирєва Дарина Василівна

Розвиток мовленнєвої активності старших дошкільників із дислалією засобами мнемотехніки

Ст. викл.

Сіденко Ю.О.

16.  

Нікітюк Валентина Іванівна

Формування комунікативної компетентності в дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності

Ст. викл.

Сіденко Ю.О.

 

 Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ЗДОм-23 

 №   Група   Прізвище, ім'я, по-батькові Тема роботи  Керівник  
1  ЗДОм-23 

Медвідь Наталя Олександрівна

Використання методів проєктів під час підготовки до проведення свят з батьками дітей старшого дошкільного віку. Методична розробка

Проф., д. пед. н.

Ковшар О.В.

2 ЗДОм-23

Кочева Наталя Петрівна

Формування національно-мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичних рекомендацій

Проф., д. пед. н.

Ковшар О.В.

3 ЗДОм-23

Мамчіч  Ольга Іванівна

Емоційний розвиток дітей передшкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів

Проф., д. пед. н.

Ковшар О.В.

4 ЗДОм-23

Перець Тетяна Анатоліївна

Формування інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобам ТРВЗ. Укладання збірки завдань

Проф., д. пед. н.

Ковшар О.В.

5 ЗДОм-23

Масляна Діана Володимирівна

Адаптація тимчасово переміщених дітей до освітнього середовища ЗДО

Доц., к. пед. н.

Суятинова К.Є.

6 ЗДОм-23

Беркута Любов Анатоліївна

Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану

Доц., к. пед. н.

Суятинова К.Є.

7 ЗДОм-23

Васіна Ганна Русланівна

Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи

Доц., к. філол. н.

Іншаков А.Є.

8 ЗДОм-23

Олійник Світлана Ігорівна

Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей

Доц., к. філол. н.

Іншаков А.Є.

9 ЗДОм-23

Чорна Анастасія Олексіївна

Моральне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи

Доц., к. філол. н.

Іншаков А.Є.

10 ЗДОм-23

Тихонова Катерина Олександрівна

Формування творчого потенціалу дитини засобом методу «сендплей»

Доц., к. філол. н.

Іншакова І.Є.

  ЗДОм-23

Курянова Марина Михайлівна

Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Презентація дидактичних ігор

Доц., к. філол. н.

Іншакова І.Є.

11 ЗДОм-23

Любиченко Дарина Олексіївна

Формування основ безпечної поведінки в довкіллі в дітей передшкільного віку засобом квест-гри

Доц., к. пед. н.

Бадіца М.В.

12 ЗДОм-23

Степаненко Катаріна Володимирівна

Формування гуманістично спрямованої особистості шестирічної дитини засобом повчальних історій

Доц., к. пед. н.

Бадіца М.В.

13 ЗДОм-23

Кузнєцова Катерина Сергіївна

Розвиток соціально-побутових орієнтувань у дітей переддошкільного віку в природному довкіллі

Доц., к. пед. н.

Бадіца М.В.

14 ЗДОм-23

Медведська Яна Іванівна

Формування культури споживання в дітей старшого дошкільного віку засобом конструювання за технологією Art Dumpe. Укладання збірки завдань з конструювання

Доц., к. пед. н.

Кулінка Ю.С.

 

 Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ДВП(ДВ)м-23 

 №   Група  Прізвище, ім'я, по-батькові  Тема роботи   Керівник 

1.  

 ДВПм-23 

Чубова Аліна Валентинівна

Проблема освітніх втрат у підготовці старших дошкільників до навчання у школі. Укладання методичних рекомендацій

Проф., д. пед. н.

Ковшар О.В.

2.  

 ДВПм-23

Шаніна Ілона Юріївна

Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старших дошкільників

Проф., д. пед. н.

Ковшар О.В.

3.  

 ДВПм-23

Петровський Іван Андрійович

Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в умовах мультикультурного освітнього простору

Ст. викл.

Чулошнікова М.О.

4.  

 ДВПм-23

Дроздова Олена Михайлівна

Педагогічні умови формування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку

Ст. викл.

Чулошнікова М.О.

5.  

 ДВПм-23

Дарчук Оксана Андріївна

Формування пізнавальної активності старших дошкільників засобом творчих завдань (на матеріалі технології PAPER ART). Укладання збірки творчих завдань

Доц., к. пед. н.

Кулінка Ю.С.

6.  

 ДВПм-23

Прохоренко Вікторія Олександрівна

Психологічні засоби корекції ПТСР у дошкільників

Доц., к. пед. н.

Суятинова К.Є.

7.  

 ДВПм-23

Грищенко Олена Олегівна

Організація фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних педагогічних технологій. Добірка конспектів занять

Доц., к. філол. н.

Іншакова І.Є.

8.  

 ДВПм-23

Гусейнова Тамела Ельман кизи

Формування інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в Новій українській школі засобами інтерактивних ігор. Добірка ігор

Доц., к. філол. н.

Іншакова І.Є.

9.  

 ДВПм-23

Дмитрощенко Анна Вікторівна

Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення

Доц., к. філол. н.

Іншаков А.Є.

10.  

 ДВПм-23

Олешкевич Оксана Сергіївна

Педагогічні умови розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор

Доц., к. філол. н.

Іншаков А.Є.

11.  

 ДВПм-23

Грохольська Юлія Юріївна

Формування пізнавальної самостійності старших дошкільників у процесі ігрової подорожі

Доц., к. пед. н.

Бадіца М.В.

12.  

 ДВм-23

Леус Катерина Олексіївна

Професійно-педагогічна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища

Доц., к. пед. н.

Суятинова К.Є.

 

 

 

 

 

20746

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

    1. Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів;
    2. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань;
    3. Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу;
    4. Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника;
    5. Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка; 
  1. Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

    (Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

    1. Особливості розвитку пам’яті дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення.
    2. Особливості корекційної роботи в учнів початкової школи з дислексією та дисграфією.
    3. Система логопедичної роботи з розвитку зв`язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору.
    4. Особливості письма слабозорих першокласників із порушенням мовлення.
    5. Система логопедичної роботи з розвитку мовлення у дітей із РАС.
    6. Корекція мовлення в дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки.
    7. Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор.
    8. Особливості усного зв’язного мовлення слабозорих дошкільників у підготовчій групі ЗДО.
    9. Особливості навчання учнів початкових класів з дисграфією.
    10. Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
    11. Розвиток зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
    12. Особливості підготовки незрячих дітей із мовленнєвими порушеннями до навчання в школі.
    13. Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією.
    14. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі;
    15. Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор;
    16. Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій;
    17. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення;
    18. Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій

 

  1. Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

    (Викладач: док. пед. н., проф. Бондаренко Ю.А.)

  1. Розвиток мовленнєвої активності старших дошкільників із порушеннями мовлення (вид порушення за вибором) засобами мнемотехніки.
  2. Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення засобами художнього слова.
  3. Розвиток ритмічної сторони мовлення дошкільників із дизартрією.
  4. Організаційно-методичні засади діяльності вчителя-логопеда закладу загальної середньої освіти.
  5. Роль вчителя-логопеда у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.
  6. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення засобами театралізованої діяльності.
  7. Розвиток дрібної моторики рук у дітей із мовленнєвими порушеннями (вид порушення за вибором).
  8. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
  9. Розвиток ритмічної організації мовлення дошкільників із порушеннями мовлення (вид порушення за вибором) засобами логоритміки.
  10. Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
  11. Профілактика дисграфії у дітей дошкільного віку з порушеннями розвитку мовлення та мови (інших нозологічних груп дітей).
  12. Використання інформаційних технологій та ігрових прийомів для корекції мовлення дітей з дизартрією (анартрією), (тяжкими порушеннями мовлення).
  13. Формування комунікативних навичок у дітей молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання.
  14. Організація логопедичного супроводу дітей з ООП у закладі загальної середньої освіти.
  15. Організація логопедичного супроводу дітей з ООП у закладі дошкільної освіти.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Курєнкова А.В.) 

  1. Корекція зв’язного мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобом віммельбуха.
  2. Розвиток  творчого розповідання в учнів початкових класів із загальним недорозвиненням мовлення засобом новітніх технологій.
  3. Логопедичний зошит як засіб корекції порушень письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня.
  4. Формування зв'язного мовлення у молодших школярів з дизартрією засобом інфографіки.
  5. Застосування навчальних ігор у процесі корекції дисграфії у молодших школярів із ЗНМ.
  6. Розвиток описового зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня засобом сюжетних картинок.
  7. Наочне моделювання як засіб навчання старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення складанню творчих оповідань. 
  8. Формування навичок складання оповідань дошкільників із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу графічного моделювання.
  9. Формування навички складання описових розповідей у старших дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу синквейна.
  10. Корекція загального недорозвинення мовлення ІІІ рівня у старших дошкільників  засобами дидактичної гри. 

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Сіденко Ю.О) 

Корекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку засобами казкотерапії.
2. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами секвенційних програм.
3. Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
4. Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
5. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності.
6. Розвиток зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами ігрової діяльності.
7. Розвиток слухомовленнєвої пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами мнемотехніки.
8. Формування комунікативних навичок у дітей із загальним недорозвиненням молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного
навчання.
9. Розвиток монологічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобом сторітелінгу.
10. Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення у дітей із розладами аутистичного спектру.
11. Формування лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами
інтерактивних комп’ютерних технологій.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)

1. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
2. Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи.
3. Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами.
4. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей.
5. Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор.
6. Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми передшкільного. Добірка конспектів занять.
7. Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками.
8. Театралізація та драматизація в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добірка творів та система роботи з ними.
9. Інноваційні педагогічні технології в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добір та презентація інноваційних педагогічних технологій.
10. Соціокультурна компетентність у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Методичні рекомендації.
11. Патріотичне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи.
12.Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення. 
13.Роль і місце ІКТ у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Презентація системи роботи.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)

  1. Організаційно-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій.
  2. Формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку засобами творів В. Нестайка.
  3. Педагогічне наставництво як умова стимулювання творчого зростання молодих вихователів ЗДО.
  4. Професійно-педагогічна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти.
  5. Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
  6. Формування культури демократії в закладах дошкільної освіти
  7. Адаптація тимчасово переміщених дітей до освітнього середовища ЗДО.
  8. Адаптація дітей із посттравматичним стресовим розладом до навчання в ЗДО
  9. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи в освітньому процесі закладу дошкільної освіти України.
  10. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в США в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України.
  11.  Організація універсального дизайну та розумного пристосування в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
  12. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей з ООП.
  13. Формування здоров’язбережувальної компетентності дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Кулінка Ю.С)

 

1.     Розвиток конструктивно-моделювальної діяльності дітей дошкільного віку засобом роботи з LEGO.

2.     Формування творчої уяви  дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).

3.     Розвиток графомоторних навичок дошкільників засобом  технології пісочної анімації.

4.     Набуття дошкільниками знань з декоративно-прикладного мистецтва при виготовленні виробів з паперу та картону засобом технології сторітеллінг.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Мнемотехніка як засіб розвитку мовленнєвої активності дошкільників. Презентація системи роботи.
  2. Виховання здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку засобами спортивних свят та розваг. Методичне забезпечення.
  3. Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арт-терапія. Методичне забезпечення.
  4. Лепбук як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку. Виготовлення та презентація лепбуку.
  5. Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками. Методичне забезпечення.

 

17221

Освітня програма «Дошкільна освта»

Тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки

 на 2024-2025 н.р.

(керівник: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

 

Проблема: Педагогіка раннього дитинства

  1. Організація життя дітей раннього віку при вступі у дошкільний заклад.
  2. Педагогічні умови організації навчання дітей раннього віку.

Проблема: Розумове виховання дітей дошкільного віку

  1. 3. Розумове виховання дітей середнього дошкільного віку в дидактичній грі. 4. Розумове виховання дітей у творчій грі.
  2. 5. Розвиток пізнавальних здібностей дітей у процесі розумового виховання.
  3. 6. Народна казка як засіб розумового виховання дітей.
  4. 7. Організація розвивального середовища в дошкільному закладі.

Проблема: Моральне виховання дітей дошкільного віку

  1. 8. Виховання у дошкільників інтересу до соціальної дійсності.
  2. 9. Формування колективних взаємин у дітей середнього і старшого дошкільного віку.
  3. 10. Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку.
  4. 11. Виховання культури поведінки у дітей молодшого дошкільного віку.
  5. 12. Виховання культури спілкування у дітей старшого дошкільного віку.
  6. 13. Виховання дружби у дітей дошкільного віку.
  7. 14. Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
  8. 15. Використання художньої літератури в процесі морального виховання дітей.
  9. 1 Формування соціальної компетентності старших дошкільників.
  10. 1 Гендерний підхід до хлопчиків і дівчаток у процесі виховання в дошкільному закладі.

Проблема: Трудове виховання дітей дошкільного віку

  1. 18. Виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку в самообслуговуванні.
  2. Педагогічні умови організації господарсько-побутової праці дітей старшого дошкільного віку.
  3. 20. Формування трудових умінь і навичок у дітей середнього дошкільного віку.
  4. 21. Формування трудових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку.
  5. 22. Чергування як засіб виховання відповідальності у дітей дошкільного віку.

23 Педагогічні умови організації спільної праці дітей та дорослих в дошкільному закладі.

  1. Виховання інтересу до праці дорослих у дітей дошкільного віку.
  2. Формування уявлень про професії у дітей дошкільного віку.

Проблема : Естетичне виховання дітей дошкільного віку

  1. Роль театралізованої ігрової діяльності дітей дошкільного віку в естетичному вихованні.
  2. 27. Вплив лялькового театру на виховання естетичних почуттів дошкільників.
  3. Педагогічні умови організації самостійної художньої діяльності старших дошкільників.

Проблема: Дошкільний заклад і школа

29 . Ознайомлення старших дошкільників зі школою.

  1. 30. Виховання у дітей мотиваційної готовності до шкільного навчання.
  2. 31. Формування пізнавальних інтересів і мотивів навчання дітей старшого дошкільного віку.
  3. 32. Спільна робота дошкільного закладу і школи в підготовці дітей до шкільного навчання.
  4. 33. Наступність і перспективність у роботі дошкільного закладу і початкової школи.

Проблема: Дошкільний заклад і сім'я

  1. Взаємодія дитячого садка з батьками у трудовому вихованні дітей.
  2. 35. Взаємодія дитячого садка з батьками у вихованні морально-вольових якостей дітей.
  3. 36. Співробітництво дитячого садка з сім'єю в естетичному вихованні дітей.

 

Теми курсових робіт

з педагогіки дошкільної або психології дитячої, 

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: к. філол. н., доц. Іншаков А. Є.)

1. Виховання моральної особистості старшого дошкільника на матеріалі казок В. Сухомлинського.

2. Партнерство дошкільного закладу та сім’ї у патріотичному вихованні дітей.

3. Українська національна іграшка та її місце в закладі дошкільної освіти.

4. Формування соціокультурних компетентностей у дітей дошкільного віку в процесі взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти.

5. Виховання почуття відповідальності у старших дошкільників.

6. Формування дитячого уявлення про добро і зло засобом художнього слова.

7. Формування естетичних уявлень дошкільників на матеріалі художньої літератури.

8. Комп’ютерні технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.

9. Особливості організації театралізованої діяльності старших дошкільників.

10. Роль різних видів театру в розвитку дошкільників.

11. Використання новітніх педагогічних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.

12. Роль художнього оформлення закладу дошкільної освіти в естетичному вихованні дошкільників.

13. Впровадження інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду в практику роботи закладу дошкільної освіти.

14. Робота закладу дошкільної освіти у формуванні педагогічної ігрової культури батьків.

15. Формування основ педагогічної техніки в роботі з дітьми дошкільного віку. Добір та презентація педагогічних технологій.

 

 

Тематика курсових робіт з окремих методик

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: к. філол. н., доц. Іншаков А. Є.)

1. Методика навчання переказу дітей п’ятого року на основі використання методу моделювання.
2. Особливості розвитку мовленнєвої творчості старших дошкільників у ігровій діяльності.
3. Виховні умови стимулювання мовленнєвої активності дітей середнього (старшого) дошкільного віку в процесі навчання розповіді за к.артиною.
4. Розвиток образності мовлення дітей у процесі навчання розповідання за пейзажними картинами.
5. Особливості навчання розповідання в молодшому дошкільному віці на основі використання наочності.
6. Особливості застосування структурно-логічної схеми в процесі навчання розповідання старших дошкільників.
7. Особливості використання командного методу в навчанні старших дошкільників розповідання.
8. Лінгводидактичні умови стимулювання мовленнєвої творчої діяльності дітей.
9. Особливості формування передумов зв’язного мовлення в молодшому дошкільному віці.
10. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності.
11. Мовленнєвий супровід дитини старшого дошкільного віку.
12. Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів.
13. Казкотерапія в мовленнєвій діяльності дітей дошкільного віку.
14. Мовлення вихователя та його вплив на формування українського мовлення дітей.
15. Особливості навчання дітей переказу літературних творів в середній (старшій) групі.
16. Роль розповідей з досвіду в розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку.
17. Навчання творчого розповідання в старшій групі дошкільного закладу.
18. Дидактичні картини, їх місце в ознайомленні дітей з навколишнім і словниковій роботі.
19. Шляхи і методи формування граматичної правильності мови дошкільників.
20. Система роботи з виховання звукової культури мовлення дітей в молодшій (середній, старшій) групі.
21. Роль дидактичних ігор і вправ у розвитку мовлення дітей молодшого (середнього, старшого) дошкільного віку.
22. Виховання почуття гумору в дошкільників засобами художньої літератури.
23. Роль малих жанрів фольклору в розвитку мовленнєвої культури старших дошкільників.
24. Формування комунікативної готовності старших дошкільників до навчання в школі.
25. Дитяче словотворення старших дошкільників.
26. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства.
27. Педагогічні умови розвитку навичок переказу у старших дошкільників.
28. Формування театрально-мовленнєвої компетенції у старших дошкільників.
29. Формування розмовного мовлення у дітей старшого дошкільного віку.
30. Скоромовки та чистомовки у формуванні звукової культури мовлення дошкільників.
31. Дитячий фольклор як складова частина етнопедагогіки та їх роль у мовленнєвому становленні дошкільників.
32. Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї в мовленнєвому розвитку дошкільників.
33 .Естетичне виховання дітей передшкільного віку засобом художнього слова.
34. Мовленнєві ігри та вправи у словниковій роботі зі старшими дошкільниками в закладі дошкільної освіти.
35. Роль і місце «дражнилок» і «мирилок» у мовленнєвій діяльності дошкільників.
36. Система роботи з формування граматичної правильності мовлення старших дошкільників.
37. Система роботи з формування в дошкільників правильного мовленнєвого дихання.
38. Розвиток якостей голосу у старших дошкільників.
39. Використання комп’ютерної техніки в мовленнєвому розвитку старших дошкільників.
40. Форми роботи зі старшими дошкільниками з підготовки руки дитини до письма.
41. Театралізація та інсценування в мовленнєвому розвитку старших дошкільників.

 

Теми курсових робіт

з педагогіки дошкільної або психології дитячої, 

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: к. філол. н., доц. Останіна Г. Г.)

1. Моральне виховання дошкільнят на основі художніх творів В. Сухомлинського.

2. Моральне виховання дітей дошкільного віку засобом народної казки.

3. Розвиток креативності у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої діяльності.

4. Виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до читання.

5. Формування моральних якостей дошкільника. засобами авторських казок українських письменників.

6. Формування мовленнєвого розвитку. дошкільників засобами усної народної. творчості.

7. Формування мовленнєвої активності дошкільника засобами театралізованої діяльності.

8. Розвиток звʼязного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мовленнєво-ігрової діяльності.

9. Психологічні особливості адаптації дітей молодшого дошкільного віку до закладу дошкільної освіти.

10. Психоемоційний розвиток дошкільника засобами народного мистецтва.

11. Розвиток комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку: психологічні методи.

  

Теми курсових робіт

з педагогіки дошкільної або психології дитячої, 

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: доктор філософії 011 Освітні педагогічні науки Приступа Я.В.)

1.Формування природничої компетентності дітей передшкільного віку засобом проведення екскурсій. 

2.Педагогічні умови формування екологічної компетентності дітей середнього дошкільного віку.

3. Розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання.

4. Педагогічні умови організації фізичного виховання дошкільників в умовах сім’ї.

5. Використання оздоровчих сил природи в процесі фізичного виховання дошкільників.

6. Загартовування в системі оздоровчої роботи з дітьми четвертого року життя.

7.Педагогічні умови процесу соціалізації дошкільників засобами ігрової діяльності.

8.Психолого-педагогічні засади взаємозв’язку гри і продуктивної діяльності дітей передшкільного віку.

9.Формування пізнавальної діяльності дітей дошкільнго віку засобом дидактичних ігор Значення дидактичних ігор в активізації пізнавальної діяльності дошкільників.

10.Виховання сенсорної культури старших дошкільників засобом у народних іграшок.

11.Виховання культури спілкування дошкільників засобами дидактичних ігор.

12.Педагогічні умови формування пізнавальних інтересів дошкільників в процесі організації пошукової діяльності.

 

Тематика курсових робіт з окремих методик

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: доктор філософії 011 Освітні педагогічні науки Приступа Я.В.)

1 Розвиток пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природою.

2. Використання проблемного методу в екологічному вихованні дітей дошкільного віку.

3. Педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного екологічної культури.

4. Технологія ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з валеологічними властивостями рослин.

5.Педагогічні умови формування у старших дошкільників уявлень про різноманітність природних умов на Землі.

6. Формування природничо-екологічної компетентнтності засобом  організації дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку.

7. Наступність закладу дошкільної освіти та початкової школи в екологічному вихованні.

8. Естетичне виховання дітей передшкільного віку засобами природи.

9. Використання художнього слова в екологічному вихованні дошкільників.

10. Праця в природі як метод екологічного виховання дітей середнього дошкільного віку.

11. «Метод проектів» у екологічному вихованні старших дошкільників.

12. Виховання у дошкільників позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля.

 

Тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки

на 2024-2025 н.р.

(керівник: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Народні традиції та обряди як засіб формування моральних якостей дітей дошкільного віку.
  2. Використання ТРВЗ у навчально-виховній роботі сучасного дошкільного закладу
  3. Взаємодія дошкільного навчального закладу з батьками у моральному вихованні дітей.
  4. Впровадження інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду в практику роботи дошкільних навчальних закладів.
  5. Використання дидактичних та розвиваючих ігор в навчанні та вихованні дітей старшого дошкільного віку.
  6. Дошкільна освіта закордоном (країна на вибір).
  7. Підготовка вихователів закладів дошкільної освіти до інтерактивного навчання і виховання дошкільників
  8. Професійна готовність вихователя до інноваційної діяльності.
  9. Інноваційні технології в освітній діяльності ЗДО.
  10. Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку у співпраці закладу дошкільної освіти та сімʼї.
  11. Нетрадиційні технології організації здоровʼязбережувального середовища в ЗДО.
  12. Формування моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури.
  13. Використання новітньої інноваційної технології в роботі з дітьми дошкільного віку.
  14. Традиційні та інноваційні освітні технології в закладах дошкільної освіти.
  15. Інноваційні методи розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.
  16. Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах взаємодії ЗДО і родини.
  17. .Сучасний погляд на батьківські збори: нетрадиційні підходи до їх проведення.
  18. Співпраця ЗДО з родинами з формування здорового способу життя дошкільника.
  19. Творчі ігри як фактор розумового виховання дітей дошкільного віку.
  20. Екскурсії як засіб формування світогляду старших дошкільників.
  21. Ознайомлення старших дошкільників з історією рідного міста як засіб патріотичного виховання.
  22. Художні твори як засіб розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку.
  23. Вплив лялькового театру на виховання естетичних почуттів дітей молодшого дошкільного віку.
  24. Використання художньої літератури в процесі морального виховання дітей молодшого дошкільного віку.
  25. Особливості навчання і виховання дітей раннього віку.
  26. Організація предметно-ігрового середовища в ранньому віці для всебічного виховання дітей.

 

Тематика курсових робіт з окремих методик

на 2024-2025 н.р.

(керівник: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Актуальні питання розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку.
  2. Настільні ігри як засіб активізації мовлення дітей дошкільного віку.
  3. Використання українського національного фольклору в розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
  4. Формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку.
  5. Значення екскурсій-оглядів в мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку.
  6. Значення літературних ранків та свят у розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
  7. Психолого-педагогічні засади розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку.
  8. Поетичне слово як засіб розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
  9. Розвиток мовного етикету дітей дошкільного віку засобами національного фольклору.
  10. Рідна мова – основа національного дошкільного виховання. 
  11. Рідна мова як засіб розумового розвитку і виховання дітей дошкільного віку.
  12. Дидактичні ігри як зaсіб збагачення лексичного запасу дітей старшого дошкільного віку. 
  13. Інноваційні методи та прийоми розвитку мовлення дошкільників (за вибором студента)
  14. Особливості розвитку мовлення в дошкільному віці. 
  15. Взаємодія дошкільного закладу і сімʼї в мовленнєвому розвитку дошкільників. 
  16. Шляхи і методи формування граматичної правильності мови дошкільників.
  17. Казкотерапія в розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
  18. Використання інноваційних оздоровчих технологій у фізичному вихованні дітей дошкільного віку.
  19. Народні рухливі ігри в системі фізичного виховання дітей дошкільного віку.
  20. Особливості організації фізичного виховання дошкільників в умовах сім’ї.

 

Тематика курсових робіт з педагогіки дошкільної/психології дитячої

(3 курс)

 на 2024-2025 навч.рік.

(керівник: к. пед. н., доц. Суятинова К. Є.)

  1. Педагогічні умови розвитку творчої активності в режисерських іграх дітей.
  2.  Діагностика особистості дитини за допомогою проєктивних  методик.
  3.  Психолого-педагогічні умови формування соціальної компетентності дошкільників
  4. Казки Г.-К. Андерсена як засіб формування ціннісних орієнтацій дітей
    дошкільного віку
  5. Розвиток емоційного інтелекту засобами ігрової діяльності старших дошкільників.
  6. Психологічні особливості дитячого горя та способи допомоги.
  7. Психолого-педагогічний супровід дітей з проявами тривожності.
  8.  Розвиток логічного мислення у дитини старшого дошкільного віку.
  9.  Формування цифрової компетентності у дітей старшого дошкільного
    віку.
  10.  Психолого-педагогічні умови розвитку ранньої обдарованості у дітей раннього віку.
  11. Внесок українських учених у розробку наукової проблематики психології дитячої (на прикладі праць учених – вибір здійснюється за вказівкою викладача )
  12. Психологічна безпека учасників освітнього процес в заклад дошкільної освіти
  13. Профілактика та корекція страхів дітей дошкільного віку в ігровій діяльності.
  14. Соціальне середовище як чинник соціалізації дітей дошкільного віку.
  15. Створення соціокультурного середовища в закладі дошкільної освіти для впровадження наставництва.

 

Орієнтовна тематика курсових робіт з окремих методик

2024-2025 н.р.

 (керівник: к. пед. н., доц. Суятинова К. Є.)

1. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку в процесі театралізованої діяльності.
2. Розвиток цифрової компетентності у старших дошкільників на заняттях з мовленнєвого розвитку.
3. Розвиток мовленнєвої компетентності засобом медіа продукції.
4. Патріотичне виховання дошкільників засобом ігрової діяльності.

 

Тематика курсових робіт для студентів 4 курсу

спеціальності Дошкільна освіта

(керівник: ас. Бойко С.П.)

 

  1. Рухливі ігри як засіб гармонійного розвитку дитини.
  2. Сloud Сomputing: «хмарна» технологія та її ресурсо-орієнтовані можливості у діяльності вихователя дошкільних навчальних закладів
  3. Спортивні ігри та методика їх проведення у дошкільному навчальному закладі
  4. Сюжетно-рольова гра як різновид творчих ігор
  5. Фізичне виховання в сім’ї (досвід сім’ї Бориса Нікітіна).
  6. Фізичне виховання дітей раннього віку.
  7. Маніпуляція в рекламі для дітей: засоби і механізми впливу
  8. Будівельно-конструктивні ігри як різновид творчих ігор
  9. Вправи спортивного характеру та методика їх проведення у дошкільному навчальному заклад
  10. Дитячі комп’ютерні ігри та їх місце в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу
  11. Використання новітніх педагогічних технологій у навчально-виховному процесі.
  12. Творчі ігри як фактор екологічного виховання дітей дошкільного віку.
  13. Освітньо-виховна роль ознайомлення з природним довкіллям в дошкільному закладі відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.
  14. Особливості організації та проведення занять у різновіковій групі з ознайомленя з природним довкілля.
  15. Організація пошуково-дослідницької роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
  16. Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї з екологічного виховання дітей дошкільників.
  17. Вплив трудової діяльності дітей на формування екологічної культури дошкільника.
  18. Інтегровані заняття як засіб розвитку особистості.
  19. Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природою.
  20. Розвиток активності та творчості в процесі навчальної діяльності дітей дошкільного віку.

 

 

Тематика курсових робіт з методик спеціальної освіти

Освітня програма «Спеціальна освіта. Логопедія»

Спеціальність 016 «Спеціальна освіта», 4 курс

на 2024-2025 н.р.

 

Тематика курсових робіт для 3 курсу 

спеціальності Спеціальна освіта

 (керівник: ас. Курєнкова А.В.)

  1. Розвиток зв'язного мовлення у дітей з моторною алалією.
  2. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.
  3. Види корекційної роботи при дизартрії.
  4. Диференціальна діагностика стертої дизартрії та дислалії.
  5. Формування інтонаційної сторони мовлення у молодших школярів з мінімальними проявами дизартрії.
  6. Розвиток фонематичного сприйняття у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
  7. Використання ігор у логопедичній роботі з дошкільниками з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.
  8. Методи корекції просодичних розладів у дітей зі стертою дизартрією.
  9. Особливості логопедичної роботи з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення.
  10. Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з ЗНМ.
  11. Корекція порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією.
  12. Формування навичок читання у дітей з дисграфією.
  13. Використання інноваційних технологій у логопедичній роботі з дітьми з ЗНМ.

 

Тематика курсових робіт для 4 курсу 

спеціальності Спеціальна освіта

 (керівник: ас. Курєнкова А.В.)

  1. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією через використання дидактичних ігор.
  2. Формування зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на логопедичних заняттях.
  3. Розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення (на матеріалі казок).
  4. Формування графомоторних навичок у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.
  5. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку.
  6. Використання піктограм у логопедичній роботі з формування дієслів у дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення
  7. Логопедична робота з формування навички правопису словникових слів у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення.
  8. Формування фонематичного сприйняття у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення з використанням дидактичних ігор.
  9. Логопедичні прийоми при корекції дислалії.
  10. Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
  11. Формування навичок читання у дітей молодшого шкільного віку з дислексією.

 

Тематика курсових робіт для студентів 3 курсу

спеціальності Спеціальна освіта

(керівник: ас. Бойко С.П.)

 

  1. Психологічні особливості інклюзивної освіти.
  2. Інклюзивна освіта обдарованих дітей 8.психологічна готовність до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
  3. Казко терапія у інклюзивній освіті
  4. Інклюзивна освіта як фактор розвитку толерантності
  5. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у закладах дошкільної освіти
  6. Псфихолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в ЗДО
  7. Психологічні особливості сприймання простору дітьми з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  8. Психологічні особливості довільної уваги дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  9. Психологічні особливості розвитку сенсомоторного інтелекту дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  10. Психологічні умови розвитку відтворювальної уяви дітей з ООП під час ознайомлення з дитячою літературою (вік та нозологія за вибором студента).
  11. Психологічні умови розвитку активної уяви дітей з ООП під час ігрової діяльності (вік та нозологія за вибором студента).
  12. Психологічні особливості переживання комунікативних емоцій дітьми з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  13. Психологічні особливості переживання інтелектуальних емоцій дітьми з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  14. Особливості розвитку вольових якостей дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  15. Діагностика психомоторної готовності дитини з ООП до школи.
  16. Спілкування педагога з дітьми як засіб формування комунікативного досвіду (вік та нозологія за вибором студента).
  17. Особливості оцінювання дітьми інших людей під час спілкування (вік та нозологія за вибором студента).
  18. Особливості взаємодії дітей під час ігрової діяльності (вік та нозологія за вибором студента).
  19. Психологічні особливості дітей з неповних сімей.
  20. Психологічні особливості дітей з неблагополучних сімей.
  21. Вплив негативних емоціогенних ситуацій на психічний розвиток дитини.
  22. Співвідношення довільного та мимовільного запам’ятовування у дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  23. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення до навчання у школі.
  24. Українська народна іграшка як засіб виховання дітей дошкільного віку із психофізичними порушеннями.
  25. Особливості фізичного виховання дітей з ООП.
  26. Розумовий розвиток дошкільників із ООП як психолого-педагогічна проблема.
  27. Моральне виховання як важлива складова змісту виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
  28. Використання засобів народної педагогіки у всебічному вихованні дошкільників із ООП.
  29. Статеве виховання дітей із особливостями психофізичного розвитку.
  30. Особливості спілкування молодших школярів з ООП в умовах інклюзії.
  31. Використання нетрадиційних методів і прийомів на логопедичних заняттях з дітьми із порушеннями мовленнєвої діяльності.
  32. Корекційна спрямованість навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями.
  33. Міжнародний досвід проведення та організації роботи асистента вчителя у закладах освіти.
  34. Сучасна концепція розвитку корекційного навчання осіб з порушенням інтелекту.
  35. Сутність ранньої логопедичної корекції.
  36. Особливості сімейного виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку.
  37. Активізація мовленнєвої діяльності дітей раннього віку в освітньому просторі закладу дошкільної освіти.
  38. Особливості адаптивного фізичного виховання дітей з вадами зору.
  39. Особливості адаптивного фізичного виховання дітей з порушеннями слуху.
  40. Особливості адаптивного фізичного виховання дітей з ДЦП.
  41. Використання ЛЕГО-конструкторів у освітній та корекційно-розвивальнійроботі з дітьми з особливими освітніми потребами .
  42. Використання ЛЕГО-конструкторів в ЗДО з інклюзивною формою навчання.
  43. Використання інноваційних технологій в корекційній роботі з дітьми із особливими освітніми потребами
  44. Особливості процесу навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітному просторі.
  45. Особливості взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами
  46. Арт-терапія у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
  47. Організація інклюзивного середовища у закладі дошкільної освіти.
  48. Позитивне сімейне середовище як фактор виховання дитини-аутиста 5-6 років.
  49. Подолання бар’єрів спілкування з дітьми-аутистами засобами ігрової діяльності.
  50. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні (загальноосвітня школа).
  51. Система освітньої, корекційної та реабілітаційної діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти.
  52. Корекційна підтримка молодших школярів з порушеннями слуху в інклюзивній практиці.
  53. Соціальне становлення осіб з обмеженими можливостями слуху і мовлення.
  54. Розвиток соціальної компетентності у підлітків з легкими формами інтелектуальної недостатності в умовах інклюзивної і спеціальної освіти.
  55. Залучення сім’ї у процес соціалізації випускників реабілітаційних центрів.
  56. Професійно-трудова компетентність і компетенції учнів з психофізичними вадами розвитку: термінологічне значення понять
  57. Теоретичні засади формування когнітивних стилів у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку.
  58. Особливості уявлень про довкілля дітьми з порушеннями розумового розвитку.
  59. Особливості тактильного сприйняття дітей з порушеннями розумового розвитку.
  60. Екологічне виховання дітей з особливими освітніми потребами.
  61. Організаційно-методичні умови забезпечення педагогічної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку
  62. Теоретичні основи розвитку просторового орієнтування дітей з порушеннями розумового розвитку

 

Тематика курсових робіт для студентів 4 курсу

спеціальності Спеціальна освіта

(керівник: ас. Сіденко Ю.О.)

1. Гра як засіб розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру.

2. Корекція порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку засобами казкотерапії.

3. Розвиток мовлення у дітей із розладами аутистичного спектру засобами поведінкового аналізу.

4. Застосування засобів ейдетики у процесі формування структури речення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.

5. Розвиток мовленнєвої активності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами комунікативних символів.

6. Формування звуковимови у дітей з дизартрією засобами ігрової діяльності.

7. Словесні дидактичні ігри як засіб автоматизації правильної звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією.

8 Корекція мовленнєво-рухових порушень у заїкуватих дітей у процесі логоритмічних занять.

9. Педагогічні умови використання наочності в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.

10. Сюжетно-рольова гра як засіб корекції заїкання у дітей дошкільного віку.

11. Казка як засіб формування навичок переказу у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня.

12. Формування синтаксичних умінь та навичок у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в ігровій діяльності.

 

Тематика курсових робіт для студентів 3 курсу

спеціальності Спеціальна освіта

(керівник: ас. Сіденко Ю.О.)

1. Інноваційні технології корекції заїкання в дітей дошкільного віку.

2. Особливості підготовки старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання у школі.

3. Використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку.

4. Особливості формування вимови фонем у дітей при наявності короткої під’язикової вуздечки.

5. Особливості розвитку дихання при відкритій формі ринолалії.

6. Формування лексичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.

7. Методи попередження виникнення порушень писемного мовлення.

8. Особливості формування вимови фонем у дітей при наявності порушень будови зубо-щелепної системи.

9. Формування морфологічних умінь у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня

10. Методи формування логічних зв’язків між частинами речення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.

11. Особливості корекції порушень темпу мовлення у дітей із заїканням.

12. Особливості розвитку мовлення у дітей з алалією.

13. Особливості корекційно-розвиткової роботи при дислексії.

1155
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31