В останній тиждень вересня 2024 року були проведені підсумкові конференції з проходження студентами ІІІ курсу виробничої практики у дитячих закладах оздоровлення і відпочинку. |
Виступи студентів на підсумкових конференціях та завантажена на освітній платформі Moodle звітна документація засвідчила високий рівень організації проходження виробничої практики у дитячих закладах оздоровлення і відпочинку, а також виявлений ними достатній рівень теоретичної і практичної підготовки під час вирішення ними поставлених завдань |
|
Бази проходження виробничої практики були різноманітні. Це дитячі заклади оздоровлення та відпочинку України – «Артек Прикарпаття», «Сонячний», «Соколята» (Львівська область), а також і закордонні дитячі заклади оздоровлення та відпочинку – «Таємниця Долини Карпа» (Польща), «Карібо» (Болгарія, м. Варна), Українська скаутська організація в Німеччині «Пласт». |
У дитячому таборі «Артек-Прикарпаття» проходили педагогічну практику студентів різних факультетів університету, які брали активну участь в організації та проведенні таких інноваційних розважальних заходів як-от: загальна табірна знайомка «Вперед за пригодами»; квест «В пошуках Артеківських скарбів»; фото-конкурс «Дбай за матінку природу»; конкурсна програма «Щасливі разом»; конкурс «Танці народів світу»; фото-конкурс «Підкорювачі океанів»; інтелектуальне казино; майстер-клас з приготування піци. А такі креативні інноваційні заходи, як Art-студія, репетиції та проведення різноманітних конкурсів, сприяли розвитку творчих здібностей і талантів дітей і створювали неповторну атмосферу розкутості та свободи. |
|
|
Переважна більшість студентів ІІІ курсу (природничого факультету, факультету мистецтв, факультету української філології, факультету іноземних мов) проходили виробничу практику в КЗПО «ДТОВ «Сонячний» КМК», де відпочивало чимало дітей військових. Тут для них був створений безпечний простір. За допомогою різних технік та ігор, якими студенти оволоділи під час підготовки до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, вони допомагали дітям позбавитися негативних емоцій, зняти стрес. Студенти проводили з дітьми релаксаційні вправи, дихальні вправи, використовували арт-терапію, малювання, ліплення та заняття на природі. Задля організації змістовного дозвілля вони організовували ігри в шахи, проводили тематичні вечори, розваги, конкурси, змагання, залучали дітей до перегляду та обговорення кінофільмів, мультфільмів. |
|
Дитячий табір «Карібо» (м. Варна, Болгарія), де проходили практику студенти факультету географії, туризму та історії, розташований у курортному містечку Золоті піски. Студенти працювали аніматорами по басейну, діджеями на вечірніх шоу і дискотеках, що дозволило отримати практичний досвід організаторів інноваційних розважальних заходів для дітей. |
У дитячому таборі відпочинку «Таємниця Долини Карпа» (Велькопольське воєводство, Польща) проходили практику студенти факультету географії, туризму та історії, майбутні вчителі географії. Студенти працювали в двох таборах організації Camp Scout скаутського напряму для дітей з різними потребами та інтересами, які розташовані на колишніх скаутських базах. У роботі з вихованцями їм дуже знадобилися знання і вміння щодо проведення різноманітних географічних квестів, організації роботи гуртки з орієнтування на місцевості, виживання у природних умовах. Студенти психолого-педагогічного факультету, факультету мистецтв отримали унікальну можливість здобути практичний досвід у Криворізькій благодійній міській організації допомоги дітям та людям із синдромом Дауна «Сонячні діти Криворіжжя». Для дітей вони охоче проводили майстер-класи з петриківського розпису, ліплення, з виготовлення поробок з природних матеріалів, рухливі ігри, вікторини та розваги |
|
|
З поважних причин окремі студенти проходили практику на пришкільних майданчиках, які працювали при закладах загальної середньої освіти міста. Вони разом з вихователями пришкільних майданчиків організували змістовне дозвілля дітей, використовували різноманітні інтерактивні та ігрові форми роботи (ігри-квести, творчі майстерні), які викликали найбільший відгук та зацікавленість у вихованців та сприяли розвитку їх творчих здібностей. |
Студенти психолого-педагогічного факультету, факультету української філології, фізико-математичного факультету, факультету іноземних мов взяли активну участь у міському проєкті з подолання освітніх втрат і проходили виробничу практику у закладах загальної середньої освіти міста, де також здобули неабиякий теоретичний та практичний досвід. |
Виробнича практика в дитячих закладах оздоровлення і відпочинку дозволила студентам отримати цінний досвід практичної роботи, необхідний для подальшого їх професійного становлення як майбутніх педагогів. |
|