Кафедра української мови
Факультет Української філології

08 лютого 2024 року відбулася зустріч студентів 4 курсу, які нині перебувають на виробничій педагогічній практиці в закладах загальної середньої освіти, а також їхніх методистів з учителем української мови та літератури, учителем вищої категорії, старшим учителем Криворізького природничо-наукового ліцею Ольгою Єрмаковою.

3

Здобувачі освіти мали змогу прослухати важливу інформацію практичного характеру, зокрема посилену увагу звернули на реалізацію мовної та мовленнєвої ліній чинної програми з української мови, наскрізну актуалізацію базових компетентностей учнів, освітньо-виховний потенціал запропонованої тематики для уроків розвитку мовлення, особливості роботи на освітній платформі «Classroom» та ведення електронного журналу, заповнення його відповідними навчальними матеріалами, аспекти спілкування вчителя з учнями й батьками в системі «Нові знання».

4

5

6

Завдяки покроковому інструктажу Ольги Петрівни студенти переконалися, що електронні журнали надають можливості зручного створення уроків, виставлення оцінок й аналізу успішності учнів, класів, школи. Учні та їхні батьки мають змогу переглядати оцінки за ті чи ті дисципліни, ознайомитися з всією історією отриманих оцінок і домашніх завдань, а також аналізувати успішність за тривалий період. Ольга Єрмакова висловила свою позитивну оцінку такій важливій опції використовуваного електронного освітнього середовища, як механізми аналізу та графічного відображення навчальних досягнень учня, класу, школи, роботи вчителя, тобто графіки й діаграми, які унаочнюють отримані освітні результати.

 7

8

9

«Використовувати електронні журнали, працювати дистанційно, задавати, виконувати та перевіряти роботи онлайн – це дуже зручно. Звичайно, учитель зіткнувся з надзвичайними викликами сьогодення, але ми всі вже адаптувалися, навчилися, призвичаїли учнів до такої роботи. Труднощів ще багато, але маємо шукати механізми їх подолання», – підсумувала Ольга Петрівна.

Наприкінці зустрічі всі охочі мали змогу поставити питання, що хвилюють їх найбільше. Для викладачів було важливо з’ясувати, з якими проблемами зіштовхується вчитель-початківець, аби орієнтуватися на шляхи підготовки здобувачів вищої освіти, ураховуючи і цей важливий аспект. Студентів цікавили особливості дистанційного й очного навчання, методичні поради, які  може надати досвідчений учитель, а саме: як вмістити пояснення матеріалу в 30 хвилин уроку? Яким має бути домашнє завдання за обсягом, якщо класна робота скоротилася через сигнал повітряної небезпеки? І як активізувати увагу дітей, які прийоми застосувати?

12

13

14

Українські вчителі – незламні, безстрашні, винахідливі, відчайдушні! Вони прийняли цей складний виклик – працювати в умовах війни, і несуть на своїх мужніх плечах освітній процес, уболіваючи за своїх учнів. З таким настроєм і завзяттям рухаємося до нашої великої перемоги й успішного проходження практики студентами 4 курсу факультету української філології.

24637
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31