21 березня 2024 року доцентка кафедри туризму та економіки, докторка економічних наук Ірина Романюк взяла участь у роботі експертної онлайн-зустрічі “Трейд-маркетолог: професійний профіль фахівця”, де спікером був Сергій Макєєв, виконавчий директор мережі супермаркетів “Класс”. На зустрічі обговорювалися реалії роздрібного бізнесу крізь призму маркетингу і обговорено останні тенденції, які впливають на цей сектор.
Основний фокус доповіді був спрямований на стратегії маркетингу та їх вплив на успіх бізнесу. Спікер поділився своїм досвідом у створенні ефективних маркетингових стратегій, які дозволяють роздрібним підприємствам збільшувати конкурентоспроможність та залучати більше клієнтів.
Один із ключових моментів, на який звертали увагу під час дискусії, - це використання цифрових інструментів у маркетингових стратегіях. Сучасний трейд-маркетолог повинен вміло користуватися соціальними мережами, аналізувати дані та використовувати персоналізацію для залучення та утримання клієнтів.
Зустріч була плідною і корисною для всіх учасників, де всі отримали дієві практичні рекомендації, які можна застосовувати у роботі вже сьогодні.