курс | семестр | кафедра | Освітній компонент |
2 курс |
4 семестр |
Кафедра дошкільної освіти |
Логопедичний масаж/Методика розвитку дрібної моторики у дітей з ООП/Педагогічні технології інклюзивної освіти |
Кафедра дошкільної освіти |
Ігри в логопедичній роботі/Логоритміка/Сучасні інформаційні технології та медіаосвіта |
||
Кафедра дошкільної освіти |
Основи психокорекції та психоконсультування осіб з ТПМ/Підготовка до школи дітей з тяжкими порушеннями мовлення/Діагностика особістісного розвитку з практикумом |
||
3 курс | 5 семестр | Кафедра дошкільної освіти | Логопедичний масаж/Арт-терапія в спеціальній освіті і соціальній сфері |
6 семестр | Кафедра дошкільної освіти | Методика ранньої корекції дітей з мовленнєвими порушеннями/Психолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу | |
Кафедра дошкільної освіти | Методика розвитку дрібної моторики у дітей з ООП/Практикум із логопедії | ||
4 курс |
7 семестр, 8 семестр |
Кафедра дошкільної освіти | Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі/ Основи психокорекції та психоконсультування осіб з ТПМ |
Кафедра дошкільної освіти | Організація та планування логопедичної роботи/ Корекційно-реабілітаційна служба та соціально-правове забезпечення | ||
8 семестр | Кафедра дошкільної освіти | Психолінгвістика /Педагогічні технології інклюзивної освіти |
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 1133
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 965
Список дисциплін вільного вибору 2020
кафедри дошкільної освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта рівень вищої освіти: другий (магістерський) рівень ступінь вищої освіти: магістр |
|
Список дисциплін вільного вибору циклу загальної підготовки | |
Моделі організації освітнього процесу/Соціалізація особистості/ Індивідуалізація освітного процесу в закладі дошкільної освіти | |
Філософія освіти/ Філософія та методологія науки/ Критичне мислення (Кафедра філософії) | |
Список дисциплін вільного вибору циклу професійної підготовки | |
Організація інклюзивного середовища сучасного дошкільного закладу/Методичні засади організації STREAM освіти дошкільників/ Інноваційні технології НУШ | |
Професійна діяльність асистента вихвателя в інклюзивній групі/ Теорія та методика організації передшкільної освіти/ Організація тьюторської підтримки дітей передшкільного віку в сучасному ЗДО | |
Сучасні напрямки психології особистості / Інноваційні технології роботи з дітьми з ООП/ Психологічні основи іміджу керівника та організації (кафедра практичної психології) | |
Психологія творчості/Психологія особистості/ Мотиваційний менеджмент (кафедра практичної психології) | |
Практика діагностико-корекційної роботи в закладах освіти / Логопсихологія/ Психологія залежної поведінки ( кафедра практичної психології) | |
Психологія конфлікту/Психологія педагогічного спілкування/ Практикум діалогічного спілкування (кафедра практичної психології) | |
Активне соціально-психологічне навчання/Психотехніки особистісного розвитку/ Психологія управління конфліктом (кафедра практичної психології) |
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 1334