Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

 

 

Гостоьва лекція ін.яз

4 жовтня 2024 року за ініціативою кафедри англійської філології була проведена лекція на тему: «Психологічний портрет сучасного вчителя: компетентнісний та салютогенний підходи», в якій також взяли участь викладачі, магістранти та аспіранти кафедри педагогіки спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

Лектор Олена Анатоліївна Чаркіна, канд. психол. наук, доцент, завідувач кафедри практичної психології, членкиня АРА сфокусувалась на найбільш актуальних питаннях. Питому вагу її виступу склало обговорення результатів опитування працівників освіти щодо формування психологічного портрету сучасного вчителя; значну увагу спікерка приділила поясненню специфіки салютогенного підходу до педагогічної діяльності, а також потрактуванню понять «резилієнс» та «резильєнтність».

О. А. Чаркіна як досвідчений викладач і психолог-практик переконала всіх присутніх в тім, що успішний результат освітнього процесу повинен забезпечити в першу чергу педагог, який має бути комунікабельним, терплячим, відповідальним, вміти розв’язувати конфліктні ситуації, не допускати булінгу, а також вміє зацікавити і надихнути студентів, досконало знає предмет, впроваджує інновації і творчість в освітній процес, готовий до змін, допомагає долати перешкоди.

 

Чаркіна стрес

Чаркина 2

 

 

Лекція О. А. Чаркіної справила приємне враження на аудиторію. Високий професіоналізм, заспокійлива манера спілкування, гарна англійська мова, постійний діалог із слухачами, фінальна групова рефлексія, і, звісно, тематика лекції не залишили нікого байдужим, стимулювали появу запитань і жваве обговорення.

Під час лекції О. А. Чаркіна застосовувала психологічні терміни – слова іншомовного походження і у активний словниковий запас здобувачів освіти було введено такі відносно нові лексеми як гіперсоціабельність, психоедукація, соціоемоційність та ін. У застосуванні салютогенного підходу до педагогічної діяльності головною метою, як зазначила О. А. Чаркіна, є виховання в учнів резильєнтності, а одним із ключових завдань, за її словами, є намагання «перетворити стрес на плюс». Треба відмітити і те, що, розмірковуючи на навчальні теми, лекторка давала і життєві рекомендації слухачам. Однією з них варто скористатися в разі виникнення стресової ситуації: «подбати про себе, допомогти собі, а потім допомогти іншим».

Чаркіна

 

Викладачі кафедри педагогіки одностайні в тому, що ідейно-змістовний базис зустрічі із професійною психологинею, що відбувалась напередодні Дня працівників освіти, може стати інтелектуально-психологічним майданчиком, на якому би можна вибудовувати гармонійні партнерські відносини між усіма учасниками освітнього процесу.

Викладачі і здобувачі освіти кафедри педагогіки щиро дякують О. А. Чаркіній за лекцію і цінні поради!

Бажаємо Олені Анатоліївні професійних успіхів і сподіваємось на подальшу співпрацю!

27598
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31