Успішний старт проєкту Erasmus+ BURN (101129379-BURN-ERASMUS-EDU-2023-CBHE) знаменує початок важливої ініціативи. Подія відбулася в Університеті Тарту, Естонія, з 12 по 14 лютого 2024 року.
#Erasmus+ сесія розпочалася з привітальних слів Олександри Головко (Тартуський університет), Ірини Задорожної (Тернопільський національний педагогічний університет), Світлани Шитикової (координатор проєкту в Національному офісі Erasmus+ та експерт з реформ вищої освіти України). Вони висловили подяку та поділилися спільними очікуваннями щодо плідної співпраці між усіма партнерами проєкту.
Учасники проєкту мали можливість представити свої університети, серед яких були Тернопільський національний педагогічний університет, Криворізький державний педагогічний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Б. Хмельницького, Херсонський державний університет, Донецький державний педагогічний університет, Міжнародний психоаналітичний університет (Берлін), Університет Латвії та Тартуський університет.
Ольга Білозір з Криворізького державного педагогічного університету презентувала свій навчальний заклад, команду проєкту та досвід університету в реалізації подібних ініціатив, підкресливши важливість співпраці. Різноманіття досвіду та експертних знань створило грунт для успішного розвитку проєкту.
Однією з головних подій дня стала екскурсія до Бібліотеки Тартуського університету, що дозволила учасникам познайомитися з академічною та культурною спадщиною закладу. Цей захід також став чудовою можливістю для неформальних зустрічей та зміцнення зв'язків між учасниками.
Координатор проєкту Ірина Задорожна презентувала загальну інформацію про проєкт, його основні ідеї, очікувані результати та важливість колективної роботи. Разом з командою був розглянутий план виконання проєкту, що дозволило створити основу для ефективної координації та злагодженого виконання.
Робочий пакет 2 «Професіоналізація кризової психології в університеті» був представлений Університетом Латвії. Учасники обговорили завдання та цілі цього етапу, визначили стратегію реалізації цього важливого напрямку.
Робочий пакет 3 «Покращення надання університетських психологічних послуг» був представлений Тартуським університетом. Обговорення зосередилося на покращенні послуг психологічної підтримки в університетах, із зазначенням завдань, цілей та стратегічного плану для успішної реалізації.
Міжнародний психоаналітичний університет (Берлін) очолив Робочий пакет 4 «Центри психологічної стійкості та благополуччя», який передбачав створення спеціалізованих центрів для підтримки психологічної стійкості та благополуччя студентів. Всі учасники активно брали участь у формуванні завдань і цілей цього пакету.
Робочого пакету 5, під керівництвом Криворізького державного педагогічного університету, який зосередився на "Дисемінації". Це включало обговорення завдань, цілей, результатів та розробку всебічного Плану Дисемінації для ефективного поширення результатів проєкту.
Донецький державний педагогічний університет, відповідальний за Робочий пакет 6, представив стратегію забезпечення якості проєкту. Обговорення включало розробку Плану якості для досягнення високих стандартів у виконанні проєктних завдань.
Після екскурсії по Тартуському університету, учасники мали можливість продовжити дискусії в неформальній атмосфері.
Наступна сесія зосередилася на правових аспектах проєкту, партнерських угодах, адміністративних процедурах та фінансових питаннях. Це допомогло визначити основи для ефективної співпраці між університетами.
Процес планування продовжився обговоренням ключових аспектів проєкту, таких як внутрішня комунікація, стратегії співпраці та встановлення термінів для наступного етапу в 2024 році.
День завершився урочистим моментом вручення сертифікатів проєкту, що символізувало завершення першого етапу співпраці. Атмосфера взаєморозуміння та спільної мети сприяла позитивному настрою для подальшого розвитку проєкту BURN, що обіцяє значні результати в сфері кризової психології та університетських психологічних послуг.
Більше інформації про проєкт: https://burn.kdpu.edu.ua/.