Наш новий проект в 2024-2026 роках «Якісна освіта та благополуччя для дітей у вразливих життєвих ситуаціях: розробка та забезпечення компетентності персоналу для цілісних систем підтримки в Україні, Польщі та Швеції» офіційно отримав фінансування в рамках програми Svenska institutet. Ця співпраця, яка триватиме з 1 вересня 2024 року до 31 серпня 2026 року, спрямована на підвищення кваліфікації педагогів і допоміжного персоналу для надання комплексної допомоги вразливим дітям у трьох країнах.
Проект розпочався з успішної зустрічі в Любліні, Польща, яка об’єднала партнерів з Університету Еребру, Криворізького державного педагогічного університету, Університету Марії Кюрі-Склодовської в Любліні та Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Ключові дискусії стосувалися організації проекту, фінансового менеджменту та створення національних референтних груп для узгодження діяльності з місцевими потребами.
Актуальною темою були унікальні виклики, з якими стикаються школи в Кривому Розі, Україна, на тлі триваючого конфлікту, підкреслюючи невідкладність усунення прогалин у системах освіти та соціального забезпечення. Були також розроблені плани проведення оцінки потреб у всіх трьох країнах, щоб пристосувати втручання до конкретних потреб дітей і сімей.
Зараз консорціум зосереджений на етичних схваленнях і стратегіях розповсюдження, а також планує провести онлайн-конференцію, щоб розширити вплив проекту. Ця ініціатива знаменує собою початок важливого партнерства для покращення систем освіти та соціальної підтримки вразливих дітей в Україні, Польщі та Швеції.
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 59
24 вересня за участі проєктної менеджерки Катерини Бондар та начальниці міжнародного відділу Ольги Білозір відбудеться стартова зустріч проєкту "Якісна освіта та добробут дітей у вразливих життєвих ситуаціях: Розвиток та забезпечення компетентностей персоналу для цілісних систем підтримки в Україні, Польщі та Швеції" (QEW-CVLS).
🎯 Мета проєкту – розробити та впровадити курси для освітян, психологів і соціальних працівників, які сприятимуть інтеграції дітей, що опинилися у складних життєвих ситуаціях. Особливий акцент на дітях з України, як тих, що залишилися на батьківщині, так і тих, що перебувають у Польщі та Швеції.
Проєкт базується на ґрунтовному аналізі потреб, виявлених батьками та фахівцями у сфері освіти, і спрямований на міждисциплінарну співпрацю між освітянами та психологами. Важливим компонентом є підвищення обізнаності серед фахівців і суспільства щодо викликів і потреб цих дітей.
Проект фінансується Шведським Інститутом та розрахований на наукове співробітництво протягом 2024-2026 років між 4 партнерськими університетами 3 стран.
#QEWCVLS #ЯкіснаОсвіта #ПідтримкаДітей #МіжнароднаСпівпраця #ОсвітаУкраїна
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 201
5 лютого 2024 року завершилася зимова школа обміну досвідом у сфері інклюзивної освіти "Winter School: EduWell Support Initiative - Empowering Professionals for Inclusive Education in Eastern Europe" між Криворізьким державним педагогічним університетом та Університетом Еребро (Швеція).
🎓 🗓️ Дата: 05 лютого 2024 року
🕒 Час: [10.00]
📍 Місце проведення: Формат HyFlex, зі студентами Університету Еребру та учасниками Криворізького державного педагогічного університету, які приєднуються онлайн.
Під час школи учасники взяли участь у серії лекцій, які проводилися шведським експертом (професором Томасом Бароу) та представницею України (доценткою Катериною Бондар). Вони отримали нові знання щодо інклюзії в школах та поділилися власним досвідом зі студентами шведського університету.
Учасники різних факультетів КДПУ (психолого-педагогічного, іноземних мов, української філології) активно брали участь у всіх аспектах програми, починаючи з лекцій та семінарів і закінчуючи демонстрацією власних презентацій та написанням есе.
Завершальна подія включала гостьову лекцію від Катерини Бондар, де вона розкривала особливості інклюзивної освіти в Україні. Після лекції відбулася практична робота між українськими та шведськими студентами у Zoom-кімнатах, де учасники ділилися своїми думками та враженнями від програми, а також обмінювалися новими ідеями щодо інклюзивної освіти.
Найкращі есе на тему "Порівняльний аналіз систем освіти в Швеції та Україні" були представлені Марією Пархоменко, Оленою Руденко, Дарією Перепічаєвою, Катериною Владовою та Ярославою Примаченко. Учасники Зимової школи отримали сертифікати визнання за вагомий внесок у розвиток інклюзивної освіти в Східній Європі. Завершився захід великим позитивним настроєм та надіями на майбутнє цієї ініціативи.
Цей проект був створений за підтримки Swedish-Ukrainian Contact Seminar 2023 та Erasmus+ Office Ukraine та особисто Світлани Шитікової.
#Inclusion #Education #KryvyiRih #KSPU #WinterSchool2024
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 332
Ми з великим захватом завершуємо третій раунд гостьових лекцій на нашій Зимовій школі із цікавою презентацією від доктора Томаса Бароу з Університету Еребру.
🎓 🗓️ Дата: 31 січня 2024 року
🕒 Час: [11.15]
📍 Місце проведення: Формат HyFlex, зі студентами Університету Еребру та учасниками Криворізького державного педагогічного університету, які приєднуються онлайн.
Ми з великим задоволенням оголошуємо успішне продовження Зимової школи для українських (магістрів-психологів) та шведських студентів з лекцією, яку виголосив доктор Томас Бароу з Університету Еребру 31 січня 2024 року.
Лекція доктора Бароу була присвячена темі "Багатогранна концепція" і надала безцінні уявлення про різні аспекти навчального середовища в межах інклюзивної освіти. Учасники отримали глибше розуміння складнощів, що створенні інклюзивних навчальних установ. Лекція детально досліджувала ключові концепції, такі як різноманіття та педагогічна диференціація, надаючи практичні стратегії та теоретичні рамки для кращого врахування різноманітних потреб студентів у навчальних закладах. Ми залишаємося зобов'язаними надавати можливості для міжкультурного навчання та професійного розвитку у сфері освіти.
Тема лекції "Багатогранна концепція", яку виголосив доктор Томас Бароу з Університету Еребру, становить важливу складову розвитку інклюзивної освіти. Ця тема розглядається як комплексний підхід до створення навчального середовища, що враховує різноманітні потреби та можливості учнів.
У рамках лекції доктор Бароу надавав учасникам глибше розуміння різноманіття та педагогічної диференціації. Це включало в себе аналіз різних аспектів навчального процесу, таких як методи навчання, організація класної роботи, оцінювання тощо, з урахуванням індивідуальних особливостей кожного учня.
Основною метою лекції було надати учасникам практичні стратегії та теоретичні рамки для розвитку ефективних підходів до навчання в інклюзивних середовищах. Це включало в себе розгляд різних моделей інклюзивної освіти, а також підходів до сприяння розвитку всіх учнів, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей.
Модерування обговорення з боку докторів Катерини Бондар та Ольги Білозир з Криворізького державного педагогічного університету, представляючи українську сторону, додало цінного досвіду та керівництва у обговореннях теми лекції.
Ми очікуємо подальших успіхів Зимової школи і позитивного впливу, який вона безперечно матиме на майбутнє інклюзивної освіти.
Цей проект був створений за підтримки Swedish-Ukrainian Contact Seminar 2023 та Erasmus+ Office Ukraine та особисто Світлани Шитікової.
#Inclusion #Education #KryvyiRih #KSPU #WinterSchool2024
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 304
17 січня 2024 року відбувся другий раунд зимової школи "EduWell Support Initiative - Empowering Professionals for Inclusive Education in Eastern Europe" для студентів Криворізького державного педагогічного університету. На нашому заході визначені нові перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні.
Викладачі, Др. Катерина Бондар та Др. Ольга Білозір, зібрали враження студентів після вражаючої лекції, яку провів Др. Томас Бароу 16 січня. Лекція висвітлила українську систему та реалії в інклюзії, а також розкрила та пояснила систему оцінювання проектів зимової школи, включаючи написання есе та тестування.
Особливий акцент був зроблений на інклюзивній складовій освіти в Україні. Др. Катерина Бондар розповіла про "Regulatory And Legislative Framework For Inclusive Education in Ukraine". Ця частина зустрічі базується на результаті імплементації проекту "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг", який успішно реалізовано за сприяння GIZ GmBH у 2018-2019 роках разом з Др. Бондар як експертом (https://kdpu.edu.ua/praktychnoi-psykholohii/naukova-robota/naukova-robota-vykladachiv/9052-pidtrymka-inkliuzyvnoi-osvity-u-mkryvyi-rih-za-doruchenniam-kompanii-giz-2.html).
Всі зацікавлені можуть знайти матеріали лекцій української та шведської сторін учасників у гугл-диску.
Дякуємо всім учасникам за активну участь та зацікавленість у поглибленні знань з інклюзивної освіти! Project created with support by
Swedish-Ukranian contact seminar 2023 and Erasmus office Ukraine
📚🌈 #Інклюзія #Освіта #КривийРіг #КДПУ #ЗимоваШкола2024
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 358
Ми в захваті, що розпочали перший раунд гостьових лекцій нашої Зимової Школи із цікавою презентацією від доктора Томаса Бароу з Університету Еребру. 🎓
🗓️ Дата: 16 січня 2024 року
🕒 Час: [11.15]
📍 Місце: Формат HyFlex, з участю студентів з Швеції з Університету Еребру та учасників Криворізького державного педагогічного університету, які приєднуються онлайн.
🔍 Тема лекції: "Розуміння Спеціальної Освіти: Вступ"
Доктор Томас Бароу детально розглянув основні принципи інклюзивної освіти в Європейському Союзі. Лекція охопить такі теми, як діагностика та функціональна кваліфікація, а також розмежування стратегій інклюзивної освіти та спеціальної освіти. Лекція "Розуміння Спеціальної Освіти: Вступ" була захоплюючою подорожжю у світ інклюзивної освіти. Починаючи з діагностики та функціональної кваліфікації, доктор Бароу розкривав ключові аспекти, які визначали підхід до навчання учнів з різними потребами.
Одним з головних пунктів лекції було розмежування стратегій інклюзивної освіти та спеціальної освіти. Доктор Бароу докладав зусиль, щоб пояснити, як ці два підходи взаємодіяли і доповнювали один одного, забезпечуючи максимальну підтримку та навчання для кожного учня.
Під час лекції акцентувалася увага на передових методиках та підходах до сприяння розвитку кожної дитини, незалежно від її індивідуальних особливостей та потреб. Доктор Бароу ділився власним досвідом та дослідженнями, розкриваючи сутність і важливість інклюзивної освіти в сучасному світі.
Лекція також сприяла обміну думками та поглядами між студентами з різних культур та академічних середовищ. Це була унікальна можливість збагатити свій розумовий арсенал і підготувати себе до викликів та можливостей, які принесе майбутнє у сфері освіти та соціальної інтеграції.
🌐 Ця подія відзначає унікальне співробітництво між студентами з Швеції та академічною спільнотою Криворізького державного педагогічного університету, сприяючи глобальному обміну знань та перспектив.
Дякуємо всім учасникам за активну участь та зацікавленість у поглибленні знань з інклюзивної освіти! Project created with support by
Swedish-Ukranian contact seminar 2023 and Erasmus office Ukraine
💙 #ІніціативаEduWell #ІнклюзивнаОсвіта #СпеціальнаОсвіта #СприянняПрофесіоналам
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 314
Ми з великим задоволенням оголошуємо успішне завершення Зимової школи для українських та шведських студентів з лекцією, яку виголосив доктор Томас Бароу з Університету Еребру 31 січня 2024 року.
Лекція доктора Бароу була присвячена темі "Багатогранна концепція" і надала безцінні уявлення про різні аспекти навчального середовища в межах інклюзивної освіти. Учасники отримали глибше розуміння складнощів, що створенні інклюзивних навчальних установ.
Модерування обговорення здійснили шановані модератори доктори Катерина Бондар і Ольга Білозир з Криворізького державного педагогічного університету, представляючи українську сторону. Їхній досвід і керівництво збагатили дискусію, збагачуючи досвід для всіх учасників.
- Автор: Кафедра ПП
- Перегляди: 304