З 29 жовтня по 1 листопада було проведено серію супервізійних груп проекту "Підтримка інклюзивної освіти у м.Кривий Ріг" за ініціативи Німецького товариства міжнародного співробітництва нім. Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH на базі #StudHuB тренерами-експертами проекту Оленою Шестопаловою, Катериною Бондар. Метою супервізійною роботи було покращення компетентності та професійна підтримка фахівців інклюзивної освіти серед освітян загальноосвітніх навчальних закладів м. Кривий Ріг.
Результатом стало засвоєння активізація застосування тпрактичних навичок для аналізу типових складних випадків педагогічної взаємодії вчителя та асистента вчителя, схеми формування навчальної поведінки, використання методики нумікон, сенсо-моторного тренінгу рук в сенсорній кімнаті, методів безпомилкового навчання та ведення протоколів спостереження поведінкового аналізу. Всі члени супервізійної роботи отримали навчально-методичні матеріали в аспекті інклюзивної освіти (69 осіб: адміністрація шкіл, команда супроводу дитини, спеціалісти інклюзивно-ресурсного центру).
За результами професійного аналізу за принципами супервізії стало обговорення: особливості сприйняття батьками результатів убової діяльності дітей із ООП; що робити, якщо дитина з РАС потребує підтримки при фоновому шумі на уроці; дитячий протест проти постановки навчальних завдань або відмова від навчальних завдань; стратегії викладання природничих дисциплін та математики для дитини із ООП в середній ланці школи; батьки та способи їх залучення у виконання ІПР та ін.
Дякуємо за співпрацю Департамент освіти та науки КМР, Інклюзивоно-ресурсний центр №1 КМР та команди супроводу, які долучились до проекту.
Посилання на публікації освітніх закладів:
Департамент освіти і науки КМР