Науково-педагогічні працівники КДПУ плідно співпрацюють з галузевими установами різних рівнів, надають фахові консультації та поради, діляться власним досвідом. Днями представниця кафедри практичної психології взяла участь у міському семінарі-практикумі «Підтримка колективу через відновлення ресурсів та розвиток резильєнтності педагогів».
«Як підтримувати колектив у важкі часи, якщо ви самі керівник закладу? Де знаходити сили та мотивацію для себе та колег? Що робити, якщо ваш колектив опинився на порозі емоційної кризи?» – такими були основні питання, відповіді на які шукали директори закладів дошкільної освіти, що долучилися до семінару-практикуму.
Засновниця наукової школи «Рольовий потенціал особистісно зрілої людини», доктор психологічних наук, професор кафедри практичної психології КДПУ З. М. Мірошник виступила із доповіддю «Резильєнтні рольові моделі директорів закладу дошкільної освіти як основа відновлення ресурсів».
Представниця Криворізького педагогічного презентувала ґрунтовне висвітлення важливого питання резильєнтних рольових моделей та їх потенціалу для керівників і колективів закладів дошкільної освіти.
Під час практичних студій психологи ЗДО представили актуальні й цікаві доповіді з питань філософії життєстійкості та пошуку внутрішнього балансу, опор та ціннісних орієнтирів, відновлення власних ресурсів і розвитку резильєнтності керівника. Присутні ділилися ціннісними орієнтирами, вивчали техніки психологічної підтримки колег та розвитку життєстійкості під час війни.
З. М. Мірошник взяла активну участь у фаховому спілкуванні керівників закладів дошкільної освіти та зробила вагомий внесок до опрацювання питань диференціації стресового стану й емоційного вигорання, а також пошуків власних опор і ресурсів під час кризових станів.