На виконання Наказу № 55 від 29 січня 2024 року «Про оновлення освітніх програм» 22 лютого 2024 року відбулося Засідання робочої групи з оновлення ОП "Психологія" освітнього рівня "магістр" у складі: Олени Петрівни Шестопалової - гаранта ОП, кандидатки психологічних наук, доцентки кафедри практичної психології КДПУ та членів РП: Зої Михайлівни Мірошник, докторки психологічних наук, професорки кафедри практичної психології КДПУ; Олександри Олександрівни Когут, докторки психологічних наук, доцентки кафедри загальної та вікової психології КДПУ; Олени Анатоліївни Чаркіної, в.о. завідувачки кафедри, кандидатки педагогічних наук, доцентки кафедри практичної психології КДПУ, Ольги Юріївни Горбачової, кандидатки психологічних наук, старшої викладачки кафедри практичної психології КДПУ; Юлії Олегівни Якубовської, консультантки комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» КМР з питань психологічної служби та Олени Володимирівни Неізвєстної, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти.
До участі в обговоренні особливостей ОП-2024 долучилися ключові стейкхолдери спеціальності: Іван Георгійович Батраченко, доктор психологічних наук, професор кафедри загальної та соціальної психології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара; Андрій В'ячеславович Кернас, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Навчально-наукового морського гуманітарного інституту Одеського національного морського університету; Оксана Олександрівна Байер, кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи Університету імені Альфреда Нобеля; Олена Тітова, керівниця освітнього центру "Змістовно" та голова ГО "Жіноча сотня" м. Кривий Ріг; Наталія Євгеніївна Федоринова, директорка Криворізької гімназії № 122 КМР Дніпропетровської області.
На засіданні була присутня також Яна В'ячеславівна Приступа, кандидатка педагогічних наук, співробітниця сектору акредитації та ліцензування КДПУ.
За результатами обговорення було визначено переваги та недоліки проєкту ОП, "мішені корекції" та "точки зростання".
Ми вдячні колегам і здобувачам за об'єктивну оцінку пропонованої програми і, переважно, схвальні відгуки на адресу вибіркових курсів інноваційного спрямування, що враховують реалії сьогодення і запити вразливих груп населення в умовах війни, а також беремо на себе зобов'язання посилити "вразливі місця" ОП з огляду на тенденції до впровадження технологій штучного інтелекту та мобільних застосунків у сферу психологічної діагностики і консультування через розробку інтегрованого курсу щодо інформаційної безпеки особистості в сучасному цифровому світі.