Кафедра образотворчого мистецтва
Факультет мистецтв

Устінова В.О.

1. Неологічна лексика сучасної німецької мови в соціально-політичній та

економічній сферах

2. Характеристика інтернаціоналізмів за джерелами походження та специфікою

функціонування в сучасній німецькій мові

3. Молодіжна леусика сучасної німецької мови і її фунуціонування

4. Типи словотвору в сучасній німецькій мові

5. Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у середній школі.

6. Особливості формування навичок та умінь навчання читання на початковому етапі.

 

Коваленко О.О.

1. Використання гейміфікації та інтерактивного контенту на уроках німецької

мови для формування граматичних навичок з теми «____»

2. Формування лексичної компетентності учнів за допомогою

ігрових//інтерактивних технологій на уроках німецької мови у сьомому

класі.

3. Можливості гейміфікації у формуванні лексичної компетентності учнів на

уроках німецької мови в закладах середньої освіти

4. Можливості субстантивації у формуванні лексичної компетентності учнів

на уроках німецької мови з теми «Спорт».

5. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобами

інтерактивного навчання під час вивчення теми «Улюблені речі».

6. Формування соціокультурної компетентності у школярів засобами німецької

мови (на матеріалі сучасних підручників)

7. Використання комунікативно-діяльностного підходу на уроках німецької

мови в умовах дистанційного навчання в закладах середньої освіти.

8. Особливості використання технології навчання у співпраці на уроках

німецької мови в умовах комбінованого навчання в закладах середньої

освіти.

 

Турський В.О.

1. Фразеологічні одиниці німецької мови з колористичним компонентом: структурно-семантичний та функціональний аспекти

2. Семантичні особливості структури значення багатозначного дієслова з позначенням мовлення в німецькій мові

3. Лексико-граматичні засоби вираження категорій виду у німецькій мові

4. Особливості зооморфів у німецькій фразеології

5. Запозичення в сучасній німецькій мові: структурно-семантичний та функціональний аспект

6. Евфемізми у німецькомовному мас-медійному дискурсі.

 

Карпюк В.А.

1. Дигіталізація у навчанні німецької мови.

2. Тестування як засіб оцінювання та контролю досягнень учнів на уроці німецької мови.

3. Домашнє читання як форма самостійної роботи на уроці німецької мови.

4. Проектна робота в контексті креативного підходу до навчання німецької мови.

5. Подкаст як спосіб організації інтерактивного процесу навчання німецької мови.

28462

Тема кваліфікаційної роботи

ПІБ

студента,

група

Науковий керівник

Рецензент

1.

Використання ігрових технологій як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів базової середньої освіти на уроках німецької мови

Король Алла

Устінова В.О.,

к. пед. наук, доцент

Каневська О.Б.,

к.пед. наук, доцент

2.

Використання німецьких віршів і пісень для удосконалення іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови.

Ксензова Катерина

Карпюк В.А., канд.пед.наук, доцент)

Малоіван М.В.,

к.пед.н, доцент

3.

Відеоматеріали як засіб удосконалення іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови.

Полюхович

Артем

Карпюк В.А., канд.пед.наук, доцент)

Малоіван М.В.,

к.пед.н, доцент

4.

Використання діджітал-медіа як особливої форми формування компетенції в читанні на уроках німецької мови.

Євтушенко Карина

Карпюк В.А., канд.пед.наук, доцент)

Малоіван М.В.,

к.пед.н, доцент

5.

Використання ігрових технологій для формування активного та пассивного словникового запасу учнів на уроках з німецької мови при вивченні теми «Подорож».

Школяр Олександр

Коваленко О.О.,   к.пед.н., ст.викладач

Гапоненко Л.П., к.пед.н, доцент

28031

Тема кваліфікаційної роботи

ПІБ

студента,

група

Науковий керівник

Рецензент

1.

Німецькі прикметники з компонентом-інтенсифікатором у контексті формування лексичної компетентності учнів старшої школи.

Гашенко Влада

Мельничук Г.М., доцент, к.філол. наук

Клименко І.М., доцент кафедри англійської філології, к. філол. наук

2.

Методика використання фразеологізмів у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови.

Вернигора Інна

Хорошилова Н.В., к.пед. наук, ст. викладач

Гладка О.В., к.пед.н, доцента кафедри англійської мови з методикою викладання 

3.

Методика використання приказок і прислівʼїв у вдосконаленні іншомовної компетентності у старшій школі.

Данілюк Поліна

Хорошилова Н.В., к.пед. наук, ст. викладач

Гладка О.В., к.пед.н, доцент кафедри англійської мови з методикою викладання 

4.

Процес контамінації як засіб розвитку лексичної компетентності учнів старшої школи на уроках німецької школи.

Марченко Інна

Устінова В.О.,к. пед. наук, доцент

Каневська О.Б., к.пед. наук, доцент кафедри перекладу та слов'янської філології

5.

Використання процесу словотворення прикметників у формуванні іншомовної комунікативної компетентності школярів на уроках німецької мови (на матеріалі казок братів Грімм)

Дуднік Софія

Коваленко О.О., к.пед. наук, ст. викладач

Гапоненко Л.П., доцент кафедри англійської мови з методикою викладання

6.

Використання ІТ- технологій як засобу ефективності у вивченні німецької мови.

Сєркін Володимир

Карпюк В.А., к.пед.н., доцент

Малоіван М.В., к.пед.н, доцент кафедри англійської філології

7.

Застосування навичок креативного мислення як засобу удосконалення компетенції в говорінні і письмі на уроках німецької мови.

Тищенко Валерія

Карпюк В.А., к.пед.н., доцент

Малоіван М.В., к.пед.н, доцент кафедри англійської філології

25690

 Коваленко О.О. 

1.Формування лексичної компетентності учнів з теми «Відпочинок та дозвілля» на уроках німецької мови.

2. Формування лексичної компетентності учнів за допомогою ігрових/інтерактивних технологій на уроках німецької мови у сьомому класі.

3. Можливості словотворення прикметників у формуванні лексичної компетентності учнів на уроках німецької мови з теми «Відпочинок та дозвілля».

4. Можливості абревіації  у формуванні лексичної компетентності учнів на уроках німецької мови з теми «Німеччина».

5. Формування активного та пасивного словникового запасу учнів з теми «Подорож» шляхом оволодіння різними способами словотворення іменників в німецькій мові.

6. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобами інтерактивного навчання під час вивчення теми «Улюблені речі».

 

Устінова В.О.

1. Формування навичок діалогічного мовлення на уроках німецької мови у середній школі.

2. Використання сучасних комп’ютерних технологій під час дистанційного вивчення німецької мови.

3. Засоби формування лексичних навичок на уроках німецької мови.

4. Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у середній школі.

5. Особливості формування навичок та умінь навчання читання на початковому етапі.

6. Тестування як засіб реалізації контролю оволодіння іноземною мовою.

 

Хорошилова Н.В.

1. Розвиток навичок діалогічного мовлення в учнів середніх класів на уроці з німецької мови з використанням навчальних фільмів.

2. Використання німецьких приказок і прислів’їв у формуванні навичок монологічного мовлення.

3. Формування навичок країнознавчої компетентності на уроках з німецької мови в учнів 10-11 класів.

4. Використання фразеологізмів з соматичним компонентом для формування іншомовної лексичної компетенції на уроках німецької мови.

5. Використання фразеологізмів для формування навичок іншомовної компетентності учнів.

6. Методика використання художніх творів на уроках німецької мови.

 

Карпюк В.А.

1. Подкаст як спосіб організації інтерактивного процесу навчання німецької мови.

2. Дигіталізація у навчанні німецької мови.

3. Домашнє читання як форма самостійної роботи на уроці німецької мови.

4. Проектна робота в контексті креативного підходу до навчання німецької мови.

5. Тестування як засіб оцінювання та контролю досягнень учнів на уроці німецької мови.

6. Фільми та серіали як ефективний методичний прийом у процесі навчання німецької мови.

24577

Теми курсових робіт з філології для студентів 4 курсу НАФ

Мельничук Г.М.

  1. Структурно-семантичні та функціональні особливості прикметників з компонентом-інтенсифікатором.
  2. Власні імена як базис словотворення в німецькій та українській мовах.
  3. Мовностилістичні особливості роману B. Körzdörfer „Mädchenauf WhatsApp“.
  4. Лексична репрезентація теми «Школа» (на матеріалі творів серії «Оттокар» О. Хойзера).
  5. Структурно-семантичні особливості метафоричних дієслів мовлення в сучасній німецькій мові (можливо у порівнянні з українською мовою).

Коваленко О.О.

  1. Абревіація як спосіб утворення нових слів у сучасній німецькій мові.
  2. Особливості словотвору прикметників в німецькій мові (на основі німецьких казок).
  3. Способи субстантивації в німецькій мові (на основі німецьких казок).
  4. Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови.

Хорошилова Н.В.

  1. Осмислення теми війни у романі Луізи Рінзер «Чорний віслюк» (Luise Rinser «Der schwarze Esel».
  1. Висвітлення теми оріенталізму у романі Барбари Фришмут «Тіні зникають опівдні» (Barbara Frischmuth «Das Verschwindendes Schattensinder Sonne»).
  1. Функціонування фразеологізмів з соматичним компонентом у німецькій мові.
  2. Вживання прислів’їв і приказок у німецькій мові.

Устінова В.О.

  1. Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови.
  2. Неологічна лексика в мові німецької реклами.
  3. Структура та функції скорочень у сучасній німецькій мові.
  4. Структурно-семантична характеристика прислів’їв та приказок на позначення емоцій людини в сучасній німецькій мові.
  5. Використання суфіксів у створенні емоційно-забарвлених іменників в сучасній німецькій мові.

Карпюк В.А.

  1. Антиприслів'я як перетворення стереотипної послідовності слів у німецькій мові.
  2. Особливості Kiezdeutsch як одного з соціалектів сучасної німецької мови.
  3. Контамінація як спосіб словотворення в німецькій мові.
  4. Функціонування прислів'їв у німецькій мові, які відображають міжособистісні відносини.
  1. Лексико-семантичні особливості перекладацьких помилок у процесі перекладу.
  1. Роль метафори у сучасних рекламних німецьких та українських текстах.
23274

Ознайомитися з темами курсових робіт з методики викладання німецької мови для студентів 4 курсу НАФ можна тут.

21908

Теми кваліфікаційних робіт студентів магістерського рівня, першого року навчання (2022-2023 н.р.). Завантажити

20848

Ознайомитися з темами курсових робіт з філології для студентів 4 курсу НАФ. Детальніше

20846

Хорошилова Н.В.

1. Розвиток навичок діалогічного мовлення в учнів середніх класів на уроці з німецької мовиз використанням навчальних фільмів.

2. Використання німецьких приказок і прислів’їв у формуванні навичок монологічного мовлення.

3. Формування навичок країнознавчої компетентності на уроках з німецької мови в учнів 10-11 класів.

4. Використання дидактичних ігор на уроках з німецької мови у формуванні мовленнєвої компетентності.

5. Використання наочного матеріалу на уроках з німецької мови для учнів 5 класів.

6. Формування граматичної компетенції в учнів на уроках німецької мови.

7. Використання фразеологізмів для формування іншомовної лексичної компетенції на уроках німецької мови.

Коваленко О.О.

1. Формування лексичної компетенції учнів з теми «Природа. Погода. Подорож» на уроках німецької мови

2. Формування лексичної компетенції учнів за допомогою комунікативних та некомунікативних вправ на уроках німецької мови

3. Можливості семантизації у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках німецької мови

4. Формування активного та пасивного словникового запасу учнів шляхом оволодіння різними способами словотворення

5. Формування комунікативної компетенції учнів середніх класів засобами інтерактивного навчання.

6. Розвиток мовленнєвих навичок учнів на уроці німецької мови засобами ігрових форм роботи на середньому етапі навчання у школі

Лопатич Р.В.

1. Використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення німецької мови

2. Використання сучасних комп’ютерних технологій під час дистанційного вивчення німецької мови

3. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках німецької мови.

4. Реалізація лінгвокраїнознавчого підходу під час навчання німецької мови.

5. Розвиток навичок креативного мислення на уроках німецької мови під час формування писемного мовлення школярів старших класів.

18846

Мархева О.Є.

1. Особливості утворення та функціонування неологізмів німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі глянцевих видань).

2. Особливості вербалізації концепту «свобода» у сучасній німецькій мові.

3. Особливості вербалізації концепту «справедливість» у сучасній німецькій мові.

4. Особливості вербалізації концепту «дружба» у сучасній німецькій мові.

5. Особливості вербалізації концепту «гідність» у сучасній німецькій мові.

Коваленко О.О.

1. Структурно-семантичні особливості фразеологізмів німецької мови з назвами тварин.

2. Абревіація як спосіб утворення нових слів у німецькій мові.

3. Використання суфіксів у створенні прикметників в німецькій мові.

4. Способи субстантивації в німецькій мові.

5. Субстантивація прикметників як спосіб словотворення в сучасній німецькій мові.

6. Субстантивація  інфінітива як спосіб словотворення в німецькій мові.

   Лопатич Р.В.

1. Структура та семантика німецьких фразеологізмів з компонентами «погода», «сонце», «вітер».

2. Структурно-семантична характеристика німецьких рекламних текстів.

3. Особливості словотвору складних іменників у сучасній німецькій мові (на матеріалі ЗМІ).

4. Структурно-семантичні особливості німецьких неологізмів у медіапросторі.

5. Німецькі фразеологізми з гастрономічним компонентом, їх структурно-семантичні особливості.

6. Фразеологічні одиниці із топонімічним компонентом: структурно-семантичний та функціональний аспекти.

Хорошилова Н.В.

  1. Особливості внутрішнього монологу у романі Б. Реймана «Франциска Лінкерханд».
  2. Тема орієнталізму у романі Б.Фрішмут «Тіні зникають опівдні»
  3. Осмислення теми війни у романі Л.Рінзер «Чорний віслюк».

Карпюк В.А.

  1. Особливості перекладу конотативно забарвленої лексики на матеріалі ЗМІ.
  2. Прислів'я та приказки з компонентом «кольороназва» в сучасній німецькій мові.
  3. Власні імена, їх семантичне та функціональне відображення у перекладі німецьких казок.
  4. Функціонування прислів'їв у німецькій мові, які відображають міжособистісні відносини.
  5. Німецькі фразеологізми, які містять у своїй семантиці елементи. кольороутворення й особливості її перекладу на українську мову.
  6. Контамінація як спосіб словотворення в німецькій мові.
  7. Образ Фауста у світовій літературі.

Устінова В.О.

1. Мовностилістичні особливості німецькомовних народних прикмет.

2. Лінгвостилістичні особливості німецькомовних текстів детективного жанру.

3. Способи заперечення в сучасній німецькій мові.

4. Формування граматичної компетенції на основі прислів'їв та приказок.

5. Функціонально-стилістичні особливості підрядних речень у сучасній німецькій мові. 

Мельничук Г.М.

1. Лінгвокреативний потенціал власних імен у творах О. Хойзера.

2. Cтруктурно-семантичні та функціональні особливості фразеологізмів у творах О. Хойзера.

3. Назви продуктів як базис словотвору в сучасній німецькій мові.

4. Кулінарні метафори та порівняння сучасної німецької мови: структурно-семантичний та функціональний аспекти.

5. Дієслова семантичного поля сприйняття в сучасній німецькій мові: структурно-семантичний аспект.

6. Лексична репрезентація теми «Школа» (на матеріалі творів О. Хойзера).

7. Складні прикметники з компонентом-інтенсифікатором: структурно-семантичний аспект.

8. Структурно-семантичні особливості метафоричних дієслів мовлення в сучасній німецькій мові.

9. Структурно-семантичні та функціональні особливості портретних дієслів у творах для дітей (на матеріалі творів Е. Кестнера / О. Хойзера)

16900
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31