Кафедра образотворчого мистецтва
Факультет мистецтв
Шановні користувачі!
        За професійної допомоги бібліографів бібліотеки КДПУ ви зможете безкоштовно отримати відповіді на конкретні запити, скориставшись послугами «Віртуальної бібліографічної довідки». Право на користування послугами мають здобувачі вищої освіти, співробітники та науково-педагогічні працівники Криворізького державного педагогічного університету.
          Для швидкого та якісного виконання довідки прохання чітко формулювати ваші запити. Кількість джерел за вашим запитом обмежена і складає не більше 10 назв, включаючи посилання на Інтернет-ресурси. Кожен запит користувача має містити лише одне питання. Відповіді на складні питання, які потребують глибокого наукового дослідження та використання додаткових джерел інформації, потребують особистого звернення до бібліографа (відділ комплектування та науково-бібліографічної інформації). Не надаються відскановані тексти, електронні копії документів (скористайтесь послугою «Електронна доставка документів»).
         Віртуальна бібліографічна довідка працює з понеділка по п'ятницю від 10 до 16 години. Запити, що надійшли після 16-00, виконуються наступного дня. Запити, що надійшли у суботу та неділю (а також у святкові дні), виконуються у понеділок (або в перший робочий день після свята).
   Перш ніж написати запитання, уважно прочитайте «Положення про віртуальну бібліографічну довідку» та поцікавтесь, чи не знаходиться вже готова відповідь в «Архіві виконаних довідок». Ми радимо також здійснити самостійний пошук в Електронному каталозі бібліотеки КДПУ.
     Пошук здійснюється лише за ресурсами, опублікованими українською або російською мовами. Відповіді надсилаються на вказану вами електронну адресу. Будь ласка, чітко й конкретно сформулюйте тему запиту, вкажіть своє ім’я, прізвище, факультет і надішліть на еmail: [email protected]
 Завжди раді вам допомогти!
БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, БІБЛІОГРАФОЗНАВСТВО, КНИГОЗНАВСТВО. ЖУРНАЛІСТИКА
 
 
НАУКА. ФІЛОСОФІЯ. РЕЛІГІЄЗНАВСТВО
 
Зороастризм: особливості становлення та розвитку, віровчення і культу
Іудаїзм
Концепції теорії культурних циклів А. Тойнбі
Культурогенез
Лютеранство і кальвінізм як два основні різновиди протестантизму
Методологія наукового пізнання
Мовна природа соціальних інститутів (за дослідженнями Дж. Р. Серла)
Мультифрактальний аналіз
Наукові праці Дж. Серля з філософії й психології мови
Праці Я. В. Шрамка з логіки та філософії науки
Родоплемінні вірування
Сенс життя
Синтоїзм
Танатос, Танат, Фанат (бог, уособлення смерті)
 
СОЦІОЛОГІЯ. ПОЛІТИКА. ЕКОНОМІКА. ПРАВО. СОЦІАЛЬНА РОБОТА
 
 
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
 
Клінічна психологія з основами психотерапії
Когнітивно-поведінковий напрям в психологічному консультуванні
Комунікативна компетентність як складова адаптивної поведінки особистості
Кризова психологія. Кризова інтервенція. Кризове консультування
 
ВІКОВА Й ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
 
Внесок Анни Фрейд у дитячий психоаналіз
Психологічний зміст репрезентативних систем сприймання рекламної інформації в юнацькому віці
Психологічний супровід дітей із затримкою психічного розвитку
Психологічний супровід підліткових конфліктів
Психологічні детермінанти комунікативних труднощів сучасних підлітків у контексті рольового підходу
Психологічні особливості вікової кризи підлітка
Психологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності в умовах дистанційної освіти
Психологічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи
Психологічні чинники розвитку соціальної адаптації у підлітковому віці
Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку молодшого школяра
Соціальний інтелект молодших школярів
 
ПЕДАГОГІКА. ОСВІТА. ВИХОВАННЯ
 
Метод кейсів як сучасна технологія навчання
Навчальні екскурсії при вивченні фізики
Навчальні екскурсії як засіб формування естетичної культури учнів
Освіта впродовж життя
Освітні трансформації в умовах Нової української школи
Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти
Особистісно орієнтована освіта та технологія
Педагогіка партнерства
Педагогічна діагностика навчальних досягнень учнів
Принципи виховання ціннісних орієнтацій у старшокласників
Принципи організації дистанційного навчання в школі
Розвиток творчої активності дітей в процесі ознайомлення з гончарним мистецтвом
Технології роботи з дітьми з обмеженими можливостями
Технологія сторітеллінг в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти
Тренінгові вправи та практичні поради вчителям щодо підтримки творчого потенціалу
Тьюторський метод навчання
Формування в молодших школярів почуття відповідальності в процесі навчання
Формування мовленнєвої культури
Формування у здобувачів освіти ключової компетентності – уміння учитися
 
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
 
Методи навчання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Науковий доробок академіка В. Г. Кузя, провідного українського вченого-педагога
Освіта в Україні в роки війни (1941-1945 рр.)
Педагогічна спадщина К. Д. Ушинського
Педагогічні ідеї Томаса Мора
Публікації, присвячені В. Сухомлинському у збірниках наукових праць Криворізького державного педагогічного університету
Філософські передумови формування рефлексивно-критичної парадигми в ідеях Дж. Брунера та Дж. Дьюї
 
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА
 
Критерії якості педагогічної діяльності
Професійний стандарт педагога: нові вимоги і кваліфікаційні характеристики сучасного вчителя
Розвиток регулятивних навичок сучасного педагога в системі його професійно-особистісного самовдосконалення
 
СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
 
Насильство дітей у сім'ї
Соціальна профілактика поведінки дітей
Соціальна робота з дітьми й молоддю з функціональними обмеженнями
Соціальний педагог та інклюзивна освіта
Cоціально-педагогічна робота в сфері дозвілля
Технології роботи з неповними сім'ями
Технології роботи соціального гувернера з неблагополучними сім'ями
 
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
 
Художньо-екологічне виховання дошкільників
 
ПОЧАТКОВА ШКОЛА
 
Педагогіка партнерства як підґрунтя для реалізації провідного принципу в освітньому процесі НУШ
Створення ситуації успіху на уроках в початковій школі
Творчі проекти в курсі «Я досліджую світ» як засіб підвищення пізнавальної мотивації
 
ПРЕДМЕТНЕ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
 
Специфіка інтегрованих уроків у початковій школі
 
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ, ПРИРОДНИЧИХ І ТЕХНОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
 
Дослідна робота з біології
Комп’ютерна підтримка викладання навчальних предметів математичного й природничого циклу
Методика білінгвального навчання хімії на сучасних уроках
Методика викладання безпеки життєдіяльності
Олімпіадні задачі з хімії
Організація евристичного навчання на уроках математики
Робота з поняттями в темі «Чотирикутники. Геометрія 8 клас»
 
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
 
Розвиток творчої активності на уроках образотворчого мистецтва у позаурочний час
Роль та використання диференційного підходу на уроках фізичної культури
 
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
 
Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов
Використання інноваційних технологій у викладанні англійською мовою
Використання підручників / навчально-методичних комплексів з німецької мови в навчальному процесі
Гра як засіб формування лексичної компетенції в учнів середніх класів на уроках німецької мови
Державна підсумкова атестація з німецької мови у старшій школі
Домашнє читання як засіб розвитку комунікативної компетенції на уроках німецької мови у середніх класах
Інтерактивні методи навчання на уроках світової літератури
Концепція профільного навчання і напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти у старшій школі
Літературні тексти в навчальному процесі з німецької мови
Методика проведення позакласної роботи із зарубіжної літератури
Методичні основи організації навчання німецької мови в профільній школі
Навчальні посібники з методики викладання іноземних мов
Основи теорії підручника / НМК для навчання іноземних мов
Розвиток навичок самостійної роботи під час домашнього читання з німецької мови у середніх класах
Розробка дидактичних матеріалів для навчання другої іноземної мови після англійської
 
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
 
Активізація критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури
Види наочності на уроках української мови
Використання проблемного підходу на уроках української мови як засіб пізнавальної самостійності учнів
Використання цифрових інструментів навчання на уроках української мови та літератури як засіб оптимізації освітнього процесу
Внесок Б. Грінченка в розвиток концепції літературної освіти в національній школі
Інновації на уроках словесності в аспекті НУШ
Робота над культурою міжособистісного спілкування учнів на уроках української мови у 5-7 класах
 
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
 
Аналіз шкільних підручників з історії (ХХ – початок ХХІ ст.)
Вивчення контраверсійних питань історії про Другу світову війну в старшій школі
Використання інтерактивних технологій у процесі навчання історії
Використання інтерактивних технологій у процесі навчання історії у 7 класі на прикладі теми «Правління руських князів наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.» (уроки)
Деромантизація образу «війни» під час вивчення теми «Друга світова війна 1939 – 1945 рр.»
Кейс-метод в процесі навчання історії в школі
Методика дослідницьких проєктів з історії України в старшій школі на прикладі матеріалів з історичного краєзнавства
Методика проведення практичних занять з історії України у 7 класі

 
ВИЩА ОСВІТА
 
Формування математичної компетентності у студентів - майбутніх учителів
 
ЕТНОГРАФІЯ. ФОЛЬКЛОР
 
Декор української хати
 
МАТЕМАТИКА. ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
 
Анатомо-морфологічна будова листків деревних рослин
Біорозкладні полімери
Будова квіток за морфологічними ознаками
Видатний фізик-ядерник П’єр Кюрі
Вплив та боротьба з побутовими відходами
Гейзери
Ґрунтові водорості
Дощові черв’яки
Екологічна свідомість та методика її формування
Застосування математики в біології
Застосування титрування у неводних розчинах у практиці хімічного аналізу
Зоологія безхребетних
Зоологія хребетних
Карантинні рослини. Карантин рослин
Комп’ютерне моделювання в біології
Концепції сучасного природознавства та природничо-наукової освіти
Математичне моделювання управління опціонами на основі стохастичного програмування
Навчальні дослідження з використанням системи динамічної математики
Напівпровідники
Нітроген і нітрогеновмісні органічні сполуки
Окислювально-відновні реакції
Основи вищої математики для студентів-біологів
Особливості життєдіяльності мурах
Печери
Підземні води
Побутова хімія
Психологія тварин
Рідкісні і зникаючі птахи (ряд соколоподібні)
Родина Бабки (Odonata)
Родина Лускокрилі, або Метелики (Lepidoptera)
Розвиток природничої освіти в поглядах вітчизняних учених (ХХ – ХХІ ст.)
Розвиток та функціональна організація квітки
Числові системи
Шумове забруднення
 
МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА. РЕКЛАМА
 
 
МИСТЕЦТВО. СПОРТ
 
Великий титан і геній російського живопису (До 165-річчя від дня народження В. І. Сурикова)
Декоративні елементи в громадському інтер'єрі, зокрема меблі громадського призначення
Дизайн-проєкт оформлення декоративних елементів в просторі (велопарковки)
Ефективні засоби відновлення спортсменів Сюжетність в циклічних формах музики для дітей
 
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
 
 
МОВОЗНАВСТВО
 
Абревіатури та скорочення в англомовному науковому дискурсі
Граматична категорія заперечення
Iнтернаціоналізми у складі сучасної німецької мови
Когнітивна лінгвістика
Лексико-семантичні особливості німецького молодіжного сленгу
Лінгвістичні афоризми
Синтаксис і пунктуація англійської мови
Співвідношення понять «мова» та «мислення»
Філософія мови Вільгельма фон Гумбольдта
 
УКРАЇНСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО
 
Вставні синтаксичні конструкції в художніх творах українських письменників
Вставні та вставлені синтаксичні конструкції
Динаміка мовних норм і проблеми кодифікації
Духовний вимір національної афористики
Залежність суспільних функцій мови від конкретно-історичних соціальних умов функціонування мови
Засоби гумору, іронії та сатири в художньому тексті
Засоби словотвору в художньому мовленні Остапа Вишні
Іменники віддієслівного походження у словотворі поч. ХХІ ст.
Iншомовна лексика в художнiх текстах (на матерiалi роману П. Загребельного "Роксолана")
Концепти дійсності у романах Панаса Мирного «Повія» та «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Лінгводидактика
Мова і стиль та значення поеми «Енеїда» І. Котляревського
Мова й стиль творів Василя Шкляра
Мовлення політиків у засобах масової інформації
Мовна особистість й аспекти її дослідження
Начиння поеми І. П. Котляревського «Енеїда»
Періодизація історії української мови
Походження української мови
Проблеми давньоруської мови
Проблемні питання сучасної української літературної мови
Професійне спілкування в аспекті державотворчої ролі мови та культури мовлення
Релігійна лексика у сучасному поетичному мовленні Василя Стуса
Словотвірні типи нових прикметників в українській мові початку ХХІ ст.
Словотворча активність лексико-морфем з кількісно-оцінним значенням (міні-,мікро-,моно-,бі-,полі- тощо) в українській мові початку XXI ст.
Староукраїнська мова
Стилістична роль паронімії в художньому тексті
Сучасні правописні модифікації (Новий Український правопис)
Українська пареміологія
Урбаноніми
Фразеологізми з гастрономічними компонентами – назвами страв
Фразеологізми у творах українських письменників
Функціонування кольоролексики в українській літературі
Ціннісні акценти в семантиці паремій
Шляхи розвитку лексики української мови
 
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
 
Аболіціонізм в афро-американській прозі (на прикладі творчості Т. Моррісон і Г. Бічер-Стоу)
Байка як жанр. Байка Езопа "Двоє приятелів та ведмідь"
Історія руху опору в Німеччині у романі «Кожен помирає поодинці» Ганса Фаллади
Критика роману Вільяма Голдінга «Володар мух»
Критика творчості Габрієля Гарсія Маркеса
Лірика вагантів епохи Середньовіччя
Магічний реалізм у творчості Г. Г. Маркеса
Образи героїв-праведників у літературі
Пафос нескоренності та романтичного духу у поезії Дж. Байрона
Повоєнна література Німеччини
Специфіка американського неоромантизму в повісті Джека Лондона «Біле ікло»
Творчість Чеслава Мілоша – польського письменника, лауреата Нобелівської премії
Угорська художня література й твори фольклору (у перекладі українською) з фондів бібліотеки КДПУ
УКРАЇНСЬКЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
 
Богдан Жолдак і його творчість
«Великий терор» у творах українських письменників
Відтворення рис українського національного характеру у творах для дітей Івана Франка
Віра Ворскло (Юлія Триріг) – поетеса, перекладач, літературний критик
Володимир Підпалий – поет-шістдесятник
Всеволод Нестайко – дитячий письменник
Галина Вдовиченко. Життя і творчість
Голодомор у художніх творах українських письменників
Громадянсько-патріотичні концепти в поезії Івана Франка (поема «Мойсей», збірка «З вершин і низин»)
Дитина у воєнні часи. Г. Тютюнник «Климко»
Дитячі образи у творчості Т. Г. Шевченка
Діма (Діамара Олексіївна Ходимчук (Комілевська) – українська (в діаспорі) письменниця, актриса, драматург
Дослідження літературної творчості Володимира Яворівського
Дослідження образу Марусі Чурай в романі Ліни Костенко
Дослідження роману Григорія Гусейнова «Повернення в Портленд»
Дослідження твору «Станційні пасторалі» Г. Гусейнова
Дослідження творчості Галини Пагутяк
Елементи психологізму у творах малої прози Михайла Коцюбинського
Методика вивчення творчості Лесі Українки в 10 класі середньої школи
Митці Розстріляного Відродження
Ретро-роман української літератури
Скіфська доба в художніх творах української літератури
Степан Васильченко: життєвий шлях та критичні дослідження літературної творчості
Тарас Шевченко – поет любові (інтимна лірика)
 
КРАЄЗНАВСТВО
 
Економічний розвиток Кривого Рогу в період 20-х – 30-х років ХХ століття
Історично-географічна характеристика етно-демографічного процесу Криворіжжя
 
ІСТОРІЯ. ГЕОГРАФІЯ
 
Більшовизм - одна із форм тоталітаризму
Викладання історії руху за гендерну рівність у ХІХ – на поч. ХХ ст. в школі (фемінізм та інші гендерні рухи)
Голод 1921–1923 рр. в Україні
Голод 1946–1947 рр. в Україні
Депортація населення України у 30-50-х роках. Операція «Вісла»
Діяльність української греко-католицької церкви в ХХ столітті
Дмитро Вишневецький
Іспанія в часи диктатури Франсіско Франко
Кар’єри та відвали як основа гірничопромислових ландшафтів
Метод усної історії
Методи біографістики та просопографії при вивченні історії ХХ століття в школі
Низькогір’я
Петро Сагайдачний та Хотинська битва 1621 р.
896
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31