Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

29 листопада 2024 року пройшла звітна конференція з Виробничої практики в закладах освіти здобувачів освіти магістратури другого року навчання  спеціальності Середня освіта. Англійська мова і зарубіжна література. На конференції були присутні студенти груп АЗЛм-23 та ЗАМм-23 денної та заочної форм здобуття освіти, вони повідомили про свої результати проходження практики та продемонстрували презентацію-звіт зі світлинами з кожного етапу практики (Чернецова В. АЗЛм-23). Керівники практики, методисти зі спеціальності Євтушенко Н.І. та Шуміліна І.П. повідомили оцінки студентів, відповіли на питання, вислухали і прокоментували пропозиції студентів (Пашкова К., Мялик С., Ліхачова Г. ЗАМм-23) та підвели підсумки цього етапу практичної підготовки здобувачів освіти. Слід зазначити той факт, що студенти надали детальний зворотній зв'язок з усіх етапів та аспектів практики, висловили свої думки щодо вдосконалення організації проведення практики і наголосили, що отримали корисний практичний досвід для ефективної реалізації своєї професійної педагогчної діяльності у майбутньому.

колаж_ВП1.jpg

Звіт виступу від Пашкової Єкатерини:

 Виробнича педагогічна практика розподілена на три етапи допомогла мені отримати новий досвід, адже навчальний та виховний процес в коледжі та університеті значно відрізняється від закладів середньої освіти. Варто зазначити, що кожен з етапів був дуже особливий і потребував залучення різних вмінь і тому я вважаю, що значно розширила свою компетентність та педагогічну майстерність. При цьому в мене не виникло особливих проблем і труднощів, але хотілось би звернути увагу на завдання щодо проведення чотирьох уроків англійської мови та чотирьох зарубіжної літератури в закладах середньої освіти. Термін для проходження практики в ліцеях складав чотири тижні, тож на проведення уроків з англійської мови було достатньо часу, але в 10-11 класах уроків зарубіжної літератури значно менше, а саме один урок на тиждень, що ускладнило виконання даного завдання за планом практики. При цьому важливо враховувати можливість оголошення повітряної тривоги, яка також є перешкодою для проведення уроків. Тож, пропоную врахування навчальних планів закладів середньої освіти при формуванні загального плану практики для студентів аби в них була можливість комфортного планування щодо проведення залікових уроків із зарубіжної літератури та можливе зменшення кількості залікових уроків із літератури з чотирьох до трьох. Вважаю організацію практики успішною, канали комунікації з викладачами та методистами- налагоджені на високому рівні.

Звіт виступу від Ліхачової Галини:

 Моя педагогічна практика розпочалася в Криворізькому науково-педагогічному ліцеї, де мені пощастило працювати з найуспішнішим класом ліцею - 11-МА клґ. Кожен клас ліцею оснащений  проектором, тому я отримала неоціненний досвід щодо використання технічних засобів при проведенні уроків. Для мене стало новиною використання мультимедійних навчальних ігор при проведенні уроків англійської мови. Ігри неймовірно активізовували діяльність учнів, піднімали їм настрій. До складнощів при проведенні уроків можна віднести вимушені припинення уроків через сигнал тривоги, тому починати урок потрібно було з найважливішої інформації. 

На третьому етапі практика я була закріплена за групою АНФ-21, яка вразила мене високим рівнем знань англійської мови. Для мене було спочатку шоком, як провести в групі практичне заняття з методики навчання іноземних мов, якщо лекційного заняття у них не було. Тому я розробила презентацію, яка систематизувала  інформацію з теми. Домашнім завданням було розробити помічник для вчителя щодо підбору завдань з англійської мови для учнів з ООП, що знадобиться студентам в майбутній їх професійній діяльності як вчителів. Презентація була насичена корисною інформацією, що стосувалася теми практичного заняття та виконання домашнього завдання.

колаж_ВП2.jpg

Звіт Мялик Світлани.

Педагогічна практика стала важливим етапом у моєму професійному становленні як майбутнього вчителя. Цей період дав змогу відчути реальну атмосферу роботи в навчальному закладі, застосувати теоретичні знання на практиці та отримати цінний досвід спілкування з учнями й колегами.

 Особливо корисними були такі аспекти:

 1. Практична діяльність. Можливість проводити уроки самостійно дозволила вдосконалити навички планування, організації та управління класом.

 2. Спілкування з учнями. Це допомогло зрозуміти психологічні особливості дітей різного віку та краще підготуватися до роботи з ними в майбутньому.

 3. Підтримка наставників. Методичні рекомендації та зворотний зв’язок від досвідчених педагогів були надзвичайно цінними для моєї професійної підготовки.

4. Участь в різноманітних конференціях надала чудову можливість отримати широкі знання з різних аспектів навчання, більш детально ознайомитись зі співпрацею зі штучним інтелектом, використанням останнього в роботі сучасного вчителя.

Загалом практика стала не лише навчальним, а й особистісним досвідом, який надихнув мене на подальший розвиток у професії!

28448
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31