Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

На наших англійських заняттях ми використовуємо тексти пісень як засіб для вивчення мови та виразності. Одним із заходів, який ми провели, було завдання студентам створити пісню на День святого Валентина. Вони використали оригінальний музичний трек та власні інтерпретації, результатом чого стала своєрідна "анті-пісня" про День святого Валентина.

 

Студентам було надано можливість вільно виразити свої почуття та думки щодо цього свята через створення власної пісні. Вони працювали як індивідуально, так і в групах, обговорюючи свої ідеї та вибираючи теми, які відповідають їхнім уявленням про День святого Валентина.

В цілому, використання пісень на уроках англійської мови дозволяє студентам не лише покращити свої мовні навички, а й виразити себе через креативність. ВІДЕОить

25126

На сьогоднішній день, коли віртуальні заняття стають все більш популярними, ми використовуємо різноманітні інтерактивні методи для покращення навчання англійської мови. Один із таких методів - використання дошки в Zoom для малювання ідіом або малюнків, пов'язаних з темою, щоб потім інші студенти могли відгадати їх та відіграти діалоги на основі цього.

Під час заняття студенти отримують можливість вибрати ідіоми або тематичні елементи для ілюстрацій. Вони використовують вбудований інструмент малювання на дошці Zoom, щоб передати обрану ідіому або тематику малюнком. Наприклад, якщо тема - "подорожі", студент може намалювати літак або карту.

2021 10 27

Решта студентів на занятті мають завдання вгадати ідіоми або тему. Після того, як ідіома або тема вгадані, група може розпочати спілкування на цю тему. Вони можуть обговорювати свої мандрівки, ділитися досвідом або висловлювати свої плани на майбутнє.

Цей підхід стимулює активну участь студентів, розвиває їх творчість та мовні навички, а також створює атмосферу співпраці та взаємодії на заняттях. Крім того, він сприяє вивченню ідіом та активізації лексики в природному мовному середовищі.2021 10 01 1

25125

На сучасних уроках англійської мови ми використовуємо цікавий та захоплюючий підхід для вивчення мови - розшифровування історій за допомогою емодзі! Це не лише захоплює студентів, а й допомагає їм розвивати різні мовні навички.

 

Ми підготовляємо історії або короткі тексти, які кодуємо за допомогою емодзі. Кожен емодзі представляє окреме слово, фразу або ідею, пов'язану з історією. Наприклад, 🌞🌊🏖️ може означати "літній відпочинок на пляжі".

Студентам надається завдання - розкодувати історію, використовуючи надані емодзі. Вони мають використовувати свої знання англійської мови та уяву, щоб відтворити зміст історії з емодзі в чаті або в усній формі.

Снимок экрана 2024 02 26 103736

Цей метод навчання сприяє розвитку лексичних навичок, уяви та творчого мислення студентів. Вони отримують можливість використовувати вивчені слова та вирази у реальних ситуаціях, що допомагає закріпити їх у пам'яті та покращити вміння використовувати мову в практичних цілях.

За допомогою цьому створюється цікава та змістовна атмосфера на заняттях, що сприяє ефективному вивченню англійської мови.

Снимок экрана 2024 02 26 103844

 

25122

У сучасному світі штучний інтелект відіграє все більш важливу роль у різних сферах життя, включаючи освіту. У нашому університеті ми використовуємо AI для покращення процесу навчання англійської мови, надаючи студентам нові можливості для творчості та вивчення.

 Одним із застосувань штучного інтелекту у навчанні є створення візуальних робіт на певну тему або ілюстрацій до ідіом, пов'язаних з подорожами. Наприклад, студентам може бути запропоновано завдання створити власне мистецьке втілення теми "Подорожі" за допомогою AI-інструментів. Вони можуть використати генеративні алгоритми для створення унікальних візуальних образів, які відображають їх уявлення про подорожі.

Снимок экрана 2024 02 27 112807

 Після створення візуальних робіт студентам пропонується поділитися своїми враженнями та коментарями щодо отриманих результатів. Це дає їм можливість виразити свої думки про те, як їхня творчість відображає тему подорожей або ідіоми, а також обговорити технічні аспекти використання штучного інтелекту у процесі створення візуальних робіт.

Снимок экрана 2024 02 27 112648

 Такий підхід допомагає студентам не лише розвивати свою творчість та вміння використовувати сучасні технології, а й поглиблює їхнє розуміння тематики та мовних конструкцій. Крім того, він стимулює активну співпрацю та обмін думками між студентами та викладачами, що сприяє більш ефективному навчанню.

 Використання штучного інтелекту у навчанні англійської мови відкриває нові можливості для творчого та інноваційного навчання, яке відповідає вимогам сучасної освіти.

Снимок экрана 2024 02 27 112513

25121

Використання мультфільмів у навчанні англійської мови стає все більш популярним методом. Ми використовуємо озвучування мультфільмів як ефективний засіб для покращення навичок в усному вживанні англійської мови.

Однією з головних переваг використання озвучування мультфільмів є те, що вони надають студентам можливість дослідити різноманітні голоси, акценти та інтонації. Це допомагає студентам отримати краще розуміння англійської мови у реальних ситуаціях і покращити їхні навички вимови та аудіювання.

Використання озвучування мультфільмів у навчанні англійської мови дозволяє студентам не лише покращити свої навички вимови та аудіювання, а й отримати задоволення від навчання та вивчення мови у цікавій та захоплюючій формі.
Відео Ліза Корсікова і Аня Бачуріна АНФ-21

Снимок экрана 2024 02 29 214028

25118

Технології дистанційного навчання із застосуванням інтерактивної дошки Jamboard, сайтів з інтерактивними завданнями Wordwall та Kahoot надають викладачам та студентам можливість взаємодіяти, співпрацювати та заохочувати інтерактивне навчання у рамках особистісно-орієнтованого викладання.

Jamboard – цифрова дошка, розроблена Google, дозволяє опрацьовувати граматичний матеріал, обмінюватися ідеями та завданнями в реальному часі. На дошці можна малювати, виокремлювати головне, додавати фотографії та інші мультимедійні елементи.

 Платформа Wordwall дозволяє викладачам створювати різноманітні вправи, такі як кросворди, відгадування слів, пазли та інші, задля підвищення зацікавленості, активності та мотивації студентів. На Wordwall-і є можливість створювати ігри, в які можна грати в режимі реального часу.

Інтерактивна платформа Kahoot призначена для проведення квізів, опитувань та ігор на основі граматичних вправ. Студенти можуть долучатися до гри за допомогою смартфонів або комп'ютерів.

Використання зазначених технологій в навчанні дозволяє створити інтерактивне середовище для навчання, сприяти взаємодії між здобувачами освіти та викладачами, а також підвищує рівень зацікавленості та мотивації студентів.

11

24903

Three hours a week, our students have sessions with the lecturer from Norway, Paul Chisholm Arlidge, working on the English pronunciation.

The English lecturer sits in a small meeting room at Sotra upper secondary school while our students are on the big screen from Ukraine.

Norway cooperation

21745
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31