Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

19 березня 2024 року старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко та Ірина Романюк (доцентка, доктор економічних наук) взяли участь у роботі онлайн-конференції  "Email маркетинг 2024". Організатором онлайн-конференції   виступила компанія SendPulse. Це українська платформа автоматизації маркетингу і продажів. За допомогою SendPulse 2,5 млн користувачів щоденно спілкуються зі своїми клієнтами через email, SMS, Viber, push та чат-ботів, створюють лендінги та сайти, а також автоматизують продажі у безкоштовній CRM.

Спікер Олександр Рись, Амбасадор SendPulse, експерт у сфері стратегічного і retention маркетингу. Досвід в маркетингу - 15 років. Автор і викладач курсів з email маркетингу, спікер (300+ виступів) у сфері digital маркетингу. Виступив з доповіддю «Актуальні стратегії email маркетингу, які працюють», в якій акцентував увагу на переваги email маркетингу та на необхідність його бізнесу.

Спікерка Аліна Пшеничникова, Head of Product Email Department at Netpeak Agency. Розвивала канал email для 23 інтернет-магазинів з України та Казахстану. У сфері email маркетингу з 2018 року. Виступила з доповіддю «Автоматизація email-розсилок: переваги та стратегії використання», в якій торкнулася питань ефективності автоматизації, основних переваг тригерних листів, особливостей реалізації тригерних ланцюжків, надала приклади омніканальної карти комунікацій.

Спікерка Галина Панасюк, CRM manager travel startup Voyagu.  Ex-CRM Manager Blablacar, Bosfor та Leboutique. 12 років досвіду у створенні ефективних комунікацій для ринків України та Європи. Партнер SendPulse. Виступила з доповіддю «Міжнародний email-маркетинг: стратегії адаптації та локалізації для різних культурних контекстів». В своїй доповіді поділилась своїм досвідом щодо ефективності міжнародних комунікацій. Були широко розглянуті питання щодо продуктивних цілей і задач комунікацій на нових ринках; юридичні аспекти; технічні особливості налаштування розсилок; культурні аспекти і персоналізація; типи комунікацій та особливості адаптації регіональних компаній. Спікерка особливу увагу звернула на мовну, графічну та часову локалізацію.
Спікерка Оксана Грановська, засновниця Студії email-маркетингу Aurim та телеграм каналу Анатомія email-маркетингу. 10+ років у мультиканальних комунікаціях. Партнер SendPulsе. Прихильниця no-code та AI-рішень. Виступила з доповіддю «Як гарантовано потрапляти в інбокс у 2024 році». Розповіла про нові вимоги до еmail-відправників, які впроваджено Google з 1 лютого 2024 року, а саме: аутентифікація відправника (SPF, DKIM, DMARC); рівень скарг на спам не більше 0,5%; легка відписка; пошта відправника у доменній зоні компанії [ім‘я пошти]@[домен компанії].

Конференція була цікавою та корисною для викладачів економічних дисциплін та студентів, які планують у майбутньому займатись бізнесом.

По завершенні конференції надані сертифікати про участь в її роботі.

Знімок екрана Screenshot 1
Знімок екрана 2024 03 20 133448 Знімок екрана 2024 03 20 133603
Знімок екрана 2024 03 20 135016 Знімок екрана 2024 03 20 135159
Знімок екрана 2024 03 20 135531 Знімок екрана 2024 03 20 144500

Знімок екрана 2024 03 20 133406

25643
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31