Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

PMO16-7 квітня 2023 року викладачі кафедри математики та методики її навчання – професор, доктор педагогічних наук Ірина Василівна Лов’янова і кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Григорівна Крамаренко, аспіранти Руслан Калугін та Ольга Пилипенко взяли участь у роботі Х міжнародної конференції «Проблеми математичної освіти». Конференція відбулася в онлайн форматі на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

І. В. Лов’янова виступила з доповіддю «Методичне забезпечення дисципліни «методика навчання математики» для студентів спеціальності 014 середня освіта (математика)» під час пленарної частини конференції. https://youtu.be/ekc2HcmmqQE

  • Р. Ю. Калугін. МАТЕМАТИЧНИЙ МАРАФОН ДО ДНЯ ЧИСЛА Пі НА СТОРІНКАХ TELEGRAM-КАНАЛУ https://youtu.be/MmVA-9rNb8M
  • Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко. ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ https://youtu.be/zyhbkspLgiI
  • О. С. Пилипенко, О. Г. Пиріжок. ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА STEM-ОСВІТИ https://youtu.be/zyhbkspLgiI

 

PMO2

PMO3

PMO4

PMO5

Тематичні напрями роботи конференції

         Перспективи реформування математичної освіти в закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти

         Організація навчання математики в початковій ланці НУШ

         Проблеми модернізації математичної освіти у закладах вищої освіти

         Удосконалення математичної та методичної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики, інформатики

         ІКТ у навчанні дисциплін природничо-математичного циклу

         Міжпредметні зв’язки та STEM-освіта

         Підвищення кваліфікації працюючих учителів математики

         Зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у різних ланках освіти

Серед членів програмного комітету конференції  професори Тарасенкова Ніна Анатоліївна,  Акуленко Ірина Анатоліївна,  чл.-кор. НАПНУ Скворцова СвітлаФна Олексіївна (Україна) 

  • ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
  • І. А. Акуленко. З історії конференції «Проблеми математичної освіти» (2005 – 2023 р.р.)
  • S. Mikaelian, A. T. Mkrtchyan, A. V. Yenokyan. On the role of the discipline "History of mathematics teaching in armenian schools" in the system of teacher education
  • І. М. Володко, С. В. Черняєва, O. M. Kованцов, І. B. Егліте. Зміни в системі середньої освіти в Латвії
  • С. О. Скворцова, К. В. Нєдялкова. Реалізація інтегрованого підходу у навчанні математики учнів 6-го класу
  • І. В. Лов’янова. Методичне забезпечення дисципліни «методика навчання математики» для студентів спеціальності 014 середня освіта (математика)
  • Н. А. Тарасенкова. Нова українська школа: етапи реалізації
  • К. М. Гнезділова. Доповнена реальність у навчанні математики дітей дошкільного віку: зарубіжний досвід
  • І. В. Сальник, О. В. Фоменко. Математична підготовка учнів та stem-освіта
  • Н. А. Тарасенкова. Навчально-методичний комплект з математики для 6 класів НУШ

Секція 4. Удосконалення математичної та методичної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики, інформатики

Р. Ю. Калугін. МАТЕМАТИЧНИЙ МАРАФОН ДО ДНЯ ЧИСЛА Пі НА СТОРІНКАХ TELEGRAM-КАНАЛУ

Н. О. Ярошевська. МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ПРАКТИЧНИМ ЗМІСТОМ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Секція 6. Міжпредметні зв’язки та STEM-освіта

М. С. Василишин. ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНИХ УМІНЬ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕГРОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ МОДУЛІВ

Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко. ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ

М. П. Красницький, В. О. Марченко. ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНИХ УМІНЬ ТА РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Н.Д. Льогких, К.В. Григоренко. ПРО ЗВ'ЯЗОК КУРСУ «ДИФЕРЕНЦІАЛЬНІ РІВНЯННЯ» З ІНШИМИ МАТЕМАТИЧНИМИ ТА ПРИКЛАДНИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ

О. С. Пилипенко, О. Г. Пиріжок. ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА STEM-ОСВІТИ

З. О. Сердюк, А. В. Ткаченко. ПОЄДНАННЯ МАТЕМАТИЧНОГО АПАРАТУ ТА ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ЗВО

Л. Ф. Сухойваненко. МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ З АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

О. П. Топчій. ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

І.В. Федун. ПРО МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Н. А. Хараджян. УПРОВАДЖЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗА УМОВИ ВІДСУТНОСТІ ОБЛАДНАННЯ

В. Л. Шаран, М. Я. Бончук. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ

К.В. Юрченко, А.О. Юрченко. STEM-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

І. С. Закарлюка STEM-ОСВІТА: ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Секція 8. Зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у різних ланках освіти

О.Л. Лещинський, В.В. Тихонова, Т.Ю. Бохонова, О.П. Томащук. ВІДМІННОСТІ ЗМІСТУ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК З МАТЕМАТИКИ ВИПУСКНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ЧЕСЬКІЙ І СЛОВАЦЬКІЙ РЕСПУБЛІКАХ ТА УКРАЇНІ

Г. Б. Побірченко. ОСОБЛИВОСТІ РОЗГОРТАННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ГЕОМЕТРИЧНІ ВЕЛИЧИНИ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ» У МАТЕМАТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ОБ'ЄДНАНИХ АРАБСЬКИХ ЕМІРАТАХ

Oktawia Targosz. PREPARATION AND USAGE OF VIDEO MATERIALS IN HIGH SCHOOL DURING MATH CLASSES

22061
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31