Освітня програма «Початкова освіта. Психологія»
Семестр |
Кафедра |
К-ть дисциплін |
Назва вибіркової дисципліни |
Вибір дисциплін загальної підготовки із загальноуніверситетського списку | |||
І семестр |
Кафедра філософії |
1 |
|
ІІ семестр |
Кафедра початкової освіти |
2 |
|
Вибір дисциплін професійної підготовки за спеціальністю | |||
І семестр |
Кафедра початкової освіти |
1 |
|
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
|||
Кафедра практичної психології |
2 |
||
ІІ семестр |
Кафедра початкової освіти |
3 |
|
4 |
STEM / STEAM-технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
||
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
|||
Кафедра практичної психології |
5 |
||
Освітня програма «Початкова освіта. Англійська мова в початковій школі»
Семестр |
Кафедра |
К-ть дисциплін |
Назва вибіркової дисципліни |
Вибір дисциплін загальної підготовки із загальноуніверситетського списку | |||
І семестр |
Кафедра філософії |
1 |
|
ІІ семестр |
Кафедра початкової освіти |
2 |
|
Вибір дисциплін професійної підготовки за спеціальністю |
|||
І семестр |
Кафедра початкової освіти |
1 |
|
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
|||
Кафедра англійської мови з методикою викладання |
2 |
||
ІІ семестр |
Кафедра початкової освіти |
3 |
|
4 |
STEM / STEAM-технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
||
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
|||
Кафедра англійської мови з методикою викладання |
5 |
||
Освітня програма «Початкова освіта. Інформатика в початковій школі»
Семестр |
Кафедра |
К-ть дисциплін |
Назва вибіркової дисципліни |
Вибір дисциплін загальної підготовки із загальноуніверситетського списку | |||
І |
Кафедра філософії |
1 |
|
ІІ |
Кафедра початкової освіти |
2 |
|
Вибір дисциплін професійної підготовки за спеціальністю |
|||
І |
Кафедра початкової освіти |
1 |
|
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
|||
Кафедра інформатики та прикладної математики |
2 |
||
ІІ |
Кафедра початкової освіти |
3 |
|
4 |
STEM / STEAM-технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
||
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
|||
Кафедра інформатики та прикладної математики |
5 |
||
Освітня програма «Початкова освіта»
Семестр |
Кафедра |
К-ть дисциплін |
Назва вибіркової дисципліни |
Вибір дисциплін загальної підготовки із загальноуніверситетського списку | |||
І семестр |
Кафедра філософії |
1 |
|
ІІ семестр |
Кафедра початкової освіти |
2 |
|
Вибір дисциплін професійної підготовки за спеціальністю |
|||
І семестр |
Кафедра початкової освіти |
1 |
|
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
|||
2 |
|||
ІІ семестр |
Кафедра початкової освіти |
3 |
|
4 |
|||
STEM / STEAM-технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
|||
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
|||
5 |
|||
Становлення громадянської компетентності учнів початкової школи |
|||
Освітня програма «Психологія»
Семестр |
Кафедра |
К-ть дисциплін |
Назва вибіркової дисципліни |
Вибір дисциплін загальної підготовки із загальноуніверситетського списку | |||
І семестр |
Кафедра філософії |
1 |
|
ІІ семестр |
Кафедра практичної психології |
2 |
|
Вибір дисциплін професійної підготовки за спеціальністю |
|||
І семестр |
Кафедра практичної психології |
1 |
|
ІІ семестр |
Кафедра практичної психології |
2 |
|
Дисципліни профілю підготовки «Організаційна психологія» |
|||
І семестр |
Кафедра практичної психології |
3 |
|
ІІ семестр |
|||
Дисципліни профілю підготовки «Психологічне консультування та психотерапія» |
|||
І семестр |
Кафедра практичної психології |
3 |
|
ІІ семестр |
|||
Освітня програма «Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю»
Семестр |
Кафедра |
К-ть дисциплін |
Назва вибіркової дисципліни |
Вибір дисциплін загальної підготовки із загальноуніверситетського списку | |||
І семестр |
Кафедра філософії |
1 |
|
ІІ семестр |
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи |
2 |
Розвиток професійної компетентності на засадах рольового підходу |
Вибір дисциплін професійної підготовки за спеціальністю |
|||
І семестр |
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи |
1 |
|
2 |
Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі |
||
Організаційно-адміністративна робота в соціально-педагогічній сфері |
|||
ІІ семестр |
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи |
3 |
|
4 |
|||