Кафедра української мови
Факультет Української філології

Представники Криворізького державного педагогічного університету взяли участь у методичному заході для вчителів-наставників педагогічної інтернатури закладів загальної середньої освіти, організованому з метою розвитку наставницької культури та професійної взаємодії в освітньому середовищі.

Тема зустрічі - «Особливості співпраці “наставник–інтерн” в рамках функціонування педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти» - об’єднала педагогів-наставників, управлінців та представників освітніх установ навколо актуальних питань супроводу молодих педагогів на початку їх професійного шляху.

12.12.1   12.12.2

Спікерами заходу виступили:

  • Марина Юріївна Дудник-Тітаренко, в.о. директора Комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької міської ради;
  • Вікторія Ярославівна Полякова, начальник відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, виховної роботи та охорони дитинства департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради.

У межах заходу було висвітлено основні питання функціонування педагогічної інтернатури, представлено практичні інструменти роботи педагогів-наставників з педагогами-інтернами, а також наведено приклади з особистого досвіду учасників наставницької діяльності. Захід став платформою для професійного спілкування, обміну ідеями та обговорення актуальних викликів сучасної освіти.

12.12.9  12.12.7  12.12.8

Під час зустрічі представники Криворізького державного педагогічного університету, а саме Лариса Савченко, Юлія Кулінка, Наталя Хараджян, Ольга Созонюк, презентували освітні програми, за якими здійснюється підготовка майбутніх фахівців на кафедрі технологічної та професійної освіти. Окрему увагу було приділено практикоорієнтованій складовій підготовки, особливостям студентського життя, участі здобувачів освіти у наукових, професійних і виховних заходах. Учасникам також було продемонстровано фотоматеріали з різних зустрічей та спільних ініціатив, що ілюструють активну взаємодію університету з освітньою спільнотою міста.

Під час методичного заходу Лариса Савченко поділилася власним досвідом організації ефективної роботи педагога-наставника, акцентувавши увагу на практичних аспектах супроводу педагогів-інтернів, налагодженні професійної комунікації і створенні підтримувального освітнього середовища. У свою чергу, Наталя Хараджян висвітлила питання ефективності STEM-освіти як сучасного інструмента розвитку професійних і ключових компетентностей, підкресливши її значення у підготовці та адаптації молодих педагогів до умов Нової української школи.Наприкінці доповіді Ольга Созонюк провела логістичний бліц - короткий інтерактивний формат із практичними запитаннями, спрямований на розвиток системного мислення, уміння швидко приймати рішення та аналізувати ситуації в умовах обмеженого часу. Такий формат є корисним для педагогів-наставників, адже його легко адаптувати для роботи з педагогами-інтернами з метою активізації навчального процесу, формування практичних навичок і підвищення мотивації молодих фахівців. 

12.12.4 12.12.5 12.12.3

Завершальним етапом зустрічі стало відкрите обговорення та відповіді на запитання учасників, що дозволило уточнити окремі аспекти наставницької діяльності, підготовки майбутніх педагогів та окреслити перспективи подальшої співпраці.

12.12.6

Участь у подібних заходах сприяє зміцненню партнерських зв’язків між закладами вищої педагогічної освіти та закладами загальної середньої освіти, а також підвищенню якості підготовки майбутніх педагогічних кадрів.

31885
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31