Професійна педагогіка, Організація проєктної діяльності у професійній школіМетодика трудового навчання та технологіїОсвітні та креативні технології
Наукові інтереси
Якість освіти, педагогічна діагностика
Контактна інформація:
Службова адреса
50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 26
Службовий e-mail
yniverola2017@gmail.com
Службовий телефон (кафедра, відділ)
(0564) 70-12-52
Освіта:
Роки навчання
Місце навчання/ Спеціальність
1982 - 1987
Криворізький державний педагогічний інститут вчитель географії і біології
Дисертації:
Рік захисту
Місце захисту та установа/ Назва дисертації
2014
Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти
1994
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди «Формування готовності студентів до організаторської діяльності в навчальному процесі педагогічного вузу»
Неформальна освіта:
Період
Назва чи тема/ Місце/ Вид освіти (стажування, підвищення кваліфікації, тренінги тощо)
05 жовтня – 02 листопада 2023
Афінський національний університет імені Каподистрії ASSOCIATION POUR LA SYNERGIE FRANCO-UKRAINIENNE DANS LE DOMAINE DE LA SANTE Греція, Афіни стажування, 90 годин
27.02.2025-28.02.25.
Штучний інтелект для навчання та дозвілля Київ стажування
7.–18.12.2020 72 години
Цифровые технологии в профессионально-техническом образовании. Зарубежные практики Онлайн-стажування /Білорусь, Німеччина, Нідерланди, Латвія Стажування. Сертифікат №01480
Професійна біографія:
Період
Посада/ Місце роботи
З 1989 року кафедра педагоіки
асистент КДПУ
1991-1994 аспірантура КДПУ, 1996 року доцент кафедри педагогіки КДПУ
з 2007 року завідувач кафедри педагогіки і методики технологічної освіти Криворізький державний педагогічний університет
Рівень конференції (міжнародна, всеукраїнська)/ Назва конференції/ Назва доповіді/ Електронна версія тез, матеріалів
17.06.2022. Формування технолого-конструкторських компетентностей у майбутніх фахівців з дизайну у процесі професійно-практичної підготовки: теоретичний аспект
III Міжнародна науково-практична конференція «Globalization of scientificknowledge: international cooperation and integration of sciences» Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» №16 17.06.2022 м. Вінниця Україна-Відень, Австрія LLC International Centre Corporative Management (Republic of Austria) та NGO European Scientific Platform (Ukraine) С. 465-470 Фундаментальні та прикладні дослідження:сучасні науково-практичні рішення та підходи
10 квітня 2024 р., м. Дніпро,
«Розвиток громадянської компетентності педагогів в умовах реформування системи освіти»: матеріали Першої Всеукраїнської науковопрактичної конференції.
Особливості формування громадянської відповідальності школярів
15-16 лютого 2024 року, м. Дніпро
Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів математичної, природничої та технологічної освітніх галузей:
IІ Międzynarodowej Konferencji NaukowoPraktycznej „Nowoczesna nauka: teoria i praktyka”, The problem of the quality of education as the main direction in the training of pedagogical personnel
15-16 лютого 2024 року
Всеукраїнська науково-практична конференція Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів математичної, природничої та технологічної освітніх галузей: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково практичної конференції
28 квітня 2018,Краківська Академія ім. Анджея Фрича Моджевського (Польща),Університет Антиок у Лос-Анджелесі (США)
Міжнародна наукова Інтернет-конференціія «Побудова теорії у соціальній та освітній практиці» INTEGRATION OF THE ARTISTIC ASPECT IN TRAINING OF FUTURE DESIGNERS AT COMPLEX APPLICATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
м. Одеса 29-30 жовтня 2019 р
Міжнародна науково-практична конференція Актуальні проблеми сучасної дошкільної та вищої освіти, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К,Д, Ушинського, Вивчення проблеми створення арт-маркетинговоїдіяльності у закладах вищої освіти
2024. Управління педагогічною діагностикою якості професійної підготовки майбутнього фахівця як умова формування проектної культури.\ Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2024. Кропивницький,Випуск 212. С. 216-222.
https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1820/1798 Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (212), 216-222. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-212-216-222
Лос-Анджелесі (США)2018
Міжнародна наукова Інтернет-конференція «Побудова теорії у соціальній та освітній практиці» «Integration of the artistic aspect in training of future designers at complex application of information and communication technologies» https://universityw.weebly.com/contributions.html
Katowice.12 квітня 2018
Міжнародна інтернет конференція Nowoczesna nauka: teoria i praktyka Дидактичні можливості використання комп’ютерних технологій у вищій педагогічній школі
Варшава, 2018
Міжнародна науково-практична конференція Інновації в науці та освіті: виклики сучасності Особливості підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти
Кривий Ріг,2020
Міжнародної наукової Інтернет-конференції Педагогічні читання з нагоди 90-річчя Криворізького державного педагогічного університету та вшанування пам’яті професорів П.І. Шевченка та В.С. Пікельної: Застосування інтеракції продуктивних технологій у навчальному процесі вищої школи