19 березня 2024 року старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко та Ірина Романюк (доцентка, доктор економічних наук) взяли участь у роботі онлайн-конференції "Email маркетинг 2024". Організатором онлайн-конференції виступила компанія SendPulse. Це українська платформа автоматизації маркетингу і продажів. За допомогою SendPulse 2,5 млн користувачів щоденно спілкуються зі своїми клієнтами через email, SMS, Viber, push та чат-ботів, створюють лендінги та сайти, а також автоматизують продажі у безкоштовній CRM.
Спікер Олександр Рись, Амбасадор SendPulse, експерт у сфері стратегічного і retention маркетингу. Досвід в маркетингу - 15 років. Автор і викладач курсів з email маркетингу, спікер (300+ виступів) у сфері digital маркетингу. Виступив з доповіддю «Актуальні стратегії email маркетингу, які працюють», в якій акцентував увагу на переваги email маркетингу та на необхідність його бізнесу.
Спікерка Аліна Пшеничникова, Head of Product Email Department at Netpeak Agency. Розвивала канал email для 23 інтернет-магазинів з України та Казахстану. У сфері email маркетингу з 2018 року. Виступила з доповіддю «Автоматизація email-розсилок: переваги та стратегії використання», в якій торкнулася питань ефективності автоматизації, основних переваг тригерних листів, особливостей реалізації тригерних ланцюжків, надала приклади омніканальної карти комунікацій.
Спікерка Галина Панасюк, CRM manager travel startup Voyagu. Ex-CRM Manager Blablacar, Bosfor та Leboutique. 12 років досвіду у створенні ефективних комунікацій для ринків України та Європи. Партнер SendPulse. Виступила з доповіддю «Міжнародний email-маркетинг: стратегії адаптації та локалізації для різних культурних контекстів». В своїй доповіді поділилась своїм досвідом щодо ефективності міжнародних комунікацій. Були широко розглянуті питання щодо продуктивних цілей і задач комунікацій на нових ринках; юридичні аспекти; технічні особливості налаштування розсилок; культурні аспекти і персоналізація; типи комунікацій та особливості адаптації регіональних компаній. Спікерка особливу увагу звернула на мовну, графічну та часову локалізацію.
Спікерка Оксана Грановська, засновниця Студії email-маркетингу Aurim та телеграм каналу Анатомія email-маркетингу. 10+ років у мультиканальних комунікаціях. Партнер SendPulsе. Прихильниця no-code та AI-рішень. Виступила з доповіддю «Як гарантовано потрапляти в інбокс у 2024 році». Розповіла про нові вимоги до еmail-відправників, які впроваджено Google з 1 лютого 2024 року, а саме: аутентифікація відправника (SPF, DKIM, DMARC); рівень скарг на спам не більше 0,5%; легка відписка; пошта відправника у доменній зоні компанії [ім‘я пошти]@[домен компанії].
Конференція була цікавою та корисною для викладачів економічних дисциплін та студентів, які планують у майбутньому займатись бізнесом.
По завершенні конференції надані сертифікати про участь в її роботі.