Доцент кафедри ТПО СЕРЬОГІНА І.Ю. взяла активну участь у роботі ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства», що відбулася 14-15 листопада 2024 р. на базі гуманітарного факультету, кафедри туристичного, готельного та ресторанного бізнесу.
Було залучено велике коло науковців, практиків і студентів – понад 342 учасника, серед яких 192 студента, з 17 країн світу, 20 міст України, 53 освітніх і наукових установ.
Основні напрямки роботи конференції:
1. Туризм і рекреація в Україні під час воєнного стану.
2. Менеджмент та маркетинг туризму: виклики сучасності.
3. Світові досягнення та інноваційні технології в туризмі.
4. Туристська освіта та кадрове забезпечення туристичної галузі.
5. Регіони і країни світу як компонента глобальної конкурентоспроможності туристичних дестинацій.
6. Організація дозвілля та відпочинку туристів.
7. Готельно-ресторанний бізнес України під час воєнного стану.
8. Маркетинг і менеджмент в індустрії гостинності.
9. Сучасні тенденції та стратегії розвитку готельно-ресторанного господарства.
10. Професійна освіта та кадрове забезпечення готельно-ресторанної сфери.
11. Сучасний стан, проблеми і перспективи розвитку сфери обслуговування в Україні та світі.
Серьогіна І.Ю. підготувала доповідь на тему: "Впровадження інтерактивних технологій навчання при вивченні курсу "Організація готельного господарства".
- Автор: Кафедра технологічної та професійної освіти
- Перегляди: 138
Доцент кафедри ТПО СЕРЬОГІНА І.Ю. взяла активну участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Дуальна освіта як одна з форм поліпшення якості підготовки фахівців», яку організував науково-методичний центр ВФПО в партнерстві з Фондом ім. Фрідриха Еберта в Україні 27 листопада 2024 року.
Мета конференції – ознайомлення з менеджментом упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою; аналіз проблем і викликів упровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти та на підприємствах-партнерах; імплементація концепції дуальної освіти в освітній процес закладів освіти; визначення перспектив розвитку дуальної освіти в Україні..
Основні питання для обговорення:
- Практика впровадження дуальної освіти, досягнення та проблеми, виявлені протягом чотирьох років експерименту МОН.
- Аналіз проблем, що виникли під час впровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти – учасників пілотного проєкту.
- Механізм упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою.
- Зміни до нормативно-правового забезпечення впровадження дуальної форми здобуття освіти.
- Навчально-методичне забезпечення дуальної форми здобуття освіти. Проблеми організації практичної частини дуальних навчальних програм.
- Координатор і наставника у системі підготовки фахівців за дуальною формою.
- Вимоги до підприємств, залучених до підготовки фахівців за дуальною формою.
- Досвід упровадження дуальної форми здобуття освіти в закладах вищої та фахової передвищої освіти України.
- Міжнародний досвід підготовки фахівців за дуальною формою.
- Перспективи розвитку дуальної освіти в Україні.
- Представлення успішних кейсів організації підготовки фахівців за дуальною формою.
- Автор: Кафедра технологічної та професійної освіти
- Перегляди: 481
15 листопада 2024 року викладачі кафедри разом зі студентами прийняли участь у науковому заході «Підготовка майбутнього викладача закладу вищої освіти до професійної діяльності в умовах цифровізації», організований відділом теорії та практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна НАПН України. Захід відбувався у межах проведення Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар'єра - день студента 2024»
- Автор: Кафедра технологічної та професійної освіти
- Перегляди: 208
7 листопада 2024 року викладачі кафедри технологічної та професійної освіти прийняли участь у міжнародній науково-практичній конференції "ПРОБЛЕМИ ТА ІННОВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ" на базі Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка у м. Чернігові.
До конференції долучились професори, доценти та викладачі з Ізраїля, Німеччини, Латвії, Умані, Тернополя, Полтави, Кременця, Дрогобича, Глухова, Сновська та Києва.
- Автор: Кафедра технологічної та професійної освіти
- Перегляди: 354
Серьогіна І.Ю. з 8.09.24 р. по 14.09.24 р. успішно пройшла курси підвищення кваліфікації обсягом 30 годин на платформі Prometheus на тему: «Критичне мислення для освітян». Критичне мислення та освітній процес, побудований на його засадах, за останні 10 років стали основою освітніх реформ у провідних країнах Європи. Всесвітній економічний форум у Давосі регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар'єри. За останні роки критичне мислення піднялося в рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими в 2020 році). Уміння критично мислити забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та є запорукою демократії, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль. Критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.
Запропонований курс дозволив нам опанувати стратегії та процедури критичного мислення, що дасть змогу підвищити нашу особистісну ефективність та успішність ухвалених рішень. Ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення посилило нашу методологічну підготовку й сприяло успішності нашої викладацької діяльності.
- Автор: Кафедра технологічної та професійної освіти
- Перегляди: 335
Доцент кафедри ТПО Серьогіна І.Ю. успішно підвищила кваліфікацію у період 20.05.24 р. по 07.06.24 р. у Сумському державному університеті на тему: «Свобода вираження поглядів та свобода медіа у демократичному суспільстві: стандарти Європейського Союзу» (обсягом 150 год.), що складалася з таких модулів:
1. Загальні принципи політики та права ЄС у сфері свободи слова та інформації.
2. Свобода вираження поглядів та плюралізм ЗМІ проти корупції.
3. Права людини у сфері обробки інформації та захисту персональних даних.
4. Фактчекінг та забезпечення інформаційної безпеки.
- Автор: Кафедра технологічної та професійної освіти
- Перегляди: 295
Науковий гурток, керівник Архипов І.О.
Проблемна група, керівник Філатов С.В.
- Автор: Кафедра загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання
- Перегляди: 625
26 жовтня 2023 року на базі КЗО «Криворізький ліцей «КОЛІЯ»ДОР» відбувся захід серед вчителів Дніпропетровської області та м. Кривий Ріг, в якому прийняли участь спікери доктор педагогічних наук, професор Савченко Лариса Олексіївна, декан факультету ДТО кандидат педагогічних наук, доцент Кулінка Юлія Сергіївна.
«Проєктно-дослідницька студія» провела коуч стосовно сутності та особливостей проєктної діяльності учнів. Показали на прикладах, як знаходити інформацію засобами мережі інтернет; створювати банк ідей; розробляти навчальний дизайн-проєкт; виконувати економічний аналіз проєкту; складати маркетингові дослідження проєкту; створювати навчальний проєкт засобами інформаційних технологій; використовувати методи проєктної діяльності; виконувати кожен з видів проєктів.
Питання, які були порушені у ході коучу, це: критерії оцінювання навчального проєкту; види основних джерел інформації; структура банку ідей та пропозицій; стадії дизайну об’єктів технологічної діяльності; технологія створення дизайн-проєктів; загальні та основні методи проєктної діяльності; особливості різних видів проєктів.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 696
Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти Криворізького державного педагогічного університету 21 квітня 2023 року провела Всеукраїнську науково-практичну конференцію «МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАХІВЦІВ»
Напрями роботи конференції:
- Соціальні та психолого-педагогічні проблеми трудової та професійної підготовки майбутніх професійно-педагогічних фахівців.
- Інноваційні педагогічні технології в системі підготовки компетентних професійно-педагогічних фахівців у галузі професійної та технологічної освіти.
- Загальносвітові тенденції модернізації змісту освіти дошкільної, початкової, середньої та вищої педагогічної освіти.
- Актуальні проблеми компетентнісного підходу у підготовці майбутніх учителів та фахівців сфери гостинності.
- Шляхи впровадження сучасних педагогічних технологій на всіх рівнях освітнього процесу як засобу становлення якісної системи освіти.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 583
2 листопада у Володимир-Волинському педагогічному фаховому коледжі ім. А.Ю.Кримського Волинської обласної ради відбулося засідання циклової комісії з технологічної освіти. Серед запрошених була й в.о.декана факультету дошкільної і технологічної освіти Кулінка Ю.С.
Під час зустрічі обговорювалися питання розвитку технологічної галузі в умовах сьогодення, а саме:
- розробка стандартів з підготовки вчителя взагалі та вчителя трудового навчання та технологій зокрема;
- навчання студентів фахової передвищої та вищої освіти в умовах війни;
- формування у здобувачів фахових компетентностей; розробка типових освітньо-професійних програм та навчальних планів;
- узгодженість ОПП закладів фахової передвищої та вищої освіти за спеціальність 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології);
- навчання студентів в умовах дистанційного та змішаного навчання.
В обговоренні брали участь Юринець О.О. – заступник директора з навчальної роботи Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжі ім. А.Ю.Кримського; Андрощук І.В. – завідувачка кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва Хмельницького національного університету; Андрощук І.П. – професор кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва Хмельницького національного університету; Ткачук С.І. – декан факультету інженерно-педагоігчної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Курач М.С. – проректор з наукової роботи, професор кафедри теорії і методики трудового навчання і технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім.Тараса Шевченка та ін. запрошені.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 679